Geen aandacht aan die zak geven.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik snap geen zak van deze TS. Woonachtig in Rotterdam, fan van Ajax, maar altijd met Feyenoord bezig.
Het zit hem zo diep dat Feyenoord weer eens wat prijsjes wint, wonder dat 'ie nog niet van de Euromast is gesprongen.
Speciaal voor jou even aangepast. Tis tenslotte donderdagmorgen.The day after.quote:
Wat een winderige wolk gebakken lucht.quote:Hoe aardig is dat toch weer van die aanhang uit Rotterdam-Zuid nu ze iets groots kunnen vieren , ons aller Ajax weer aandacht geven schijnbaar vanwege de heimelijke ‘liefde’ en bewondering die men in de basis voelt als ze weer eens een zoveelste oorwassing in De Kuip ervaren en bedroeft moeten toezien hoe juichende spelers van ons aller Ajax met 2 of 3 punten afscheid nemen van Rotterdam-Zuid. Ja, dan lijden ze graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. En dan herinnert niemand maar de landstitel van Rotterdam-Zuid en heeft men het er nog weken,maanden over in de zin van: 2017. Het jaar dat ons aller Ajax de Europa League met een piepjong elftal won. Oh ja, Feyenoord werd ook nog landskampioen dat jaar.
zovan: "Dit is het ( Ajax) nieuws in hoofdlijnen. Verder in het nieuws...( feyenoord)
quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:45 schreef Iwanius het volgende:
Vanaf volgende week donderdag, want vrijdagmorgen staat de bladen vol met nieuws over ons aller Ajax en heeft niemand het meer over de club uit Rotterdam-Zuid en diens landstitel. Ik ga een week helemaal los als die beker binnen is.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Volste vertrouwen in ons "aller" Ajax. Kijken of ik donderdagochtend nog nuchter ben.
Post van de dag.quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet gelezen, zal wel weer verliezerspraat zijn.Oh, zo heerlijk die zuurheid van TS!
In plaats van een echte vent zijn die zijn verlies accepteert, zet ie een enorm eierschaal op z'n hoofd.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Uit welke film is die 1e gif?quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Niet gelezen, zal wel weer verliezerspraat zijn.Oh, zo heerlijk die zuurheid van TS!
In plaats van een echte vent zijn die zijn verlies accepteert, zet ie een enorm eierschaal op z'n hoofd.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de posts die de iwanius topics nog enigsinds dragelijk makenquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Laat ik dit ook maar even quoten voor mijn volgende .gif-collectie.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Al die kakkerlakken die zeggen het niet gelezen te hebben maar wel het een verzuurt stukje stukje vinden geeft aan hoe heerlijk liegen weer is. Ze hebben het wel gelezen maar om zichzelf een houding te geven "hebben ze het zogenaamd niet gelezen" want anders verraad jij jezelf niet met het stukje "verzuurt". Als je het echt niet gelezen hebt dan weet je nl. ook niks van de inhoud.![]()
V.w.b. dat 'geintje' met dat vliegtuigje.Dat gaat in het nieuwe seizoen een gigantische backfire geven. Mark my words. Gelukkig wordt nu alles uitgezocht (wie zijn het geweest = hoe heten ze irl, woonplaats/werk e.d.) en aangezien men alles heeft betaalt via PIN is een kwestie van tijd eer alles bekend wordt. Boontjes komen om hun loontjes.![]()
Eerlijk is eerlijk: Goed stuk met veel waarheden. Vooral die HCS episode is spot on!.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:28 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Het was de ultieme wraak geweest als ons aller Ajax het seizoen 2017 met een UEFA Cup winst had afgesloten op het toch al gehavend blazoen van de club uit Rotterdam-Zuid die pas in 2017 weer eens een aansprekende prijs,landskampioenschap, weet te winnen na 18 jaar droog te hebben gestaan. Kun je nagaan: Men zweette vooraf aan de Europa League finale tussen ons aller Ajax vs Manchester United net zoveel peentjes als de laatste thuis wedstrijd in De Kuip tegen het nietige Heracles, want stel dat die UEFA Cup wederom naar ons aller Ajax was gegaan. Immers bij winst van ons aller Ajax zou de club uit Rotterdam-Zuid de Champions League centjes met ons aller Ajax moeten delen. Maar dat is nog niet alles: De landelijke media zou in de geschiedenisboeken, als het deze sport betreft, 2017 gaan memoreren als het jaar dat een talentvol Ajax de UEFA Cup voor een 2de keer wist te winnen en.. oh ja, Feyenoord won dat jaar ook weer eens na lange tijd een landstitel. Kun je voorstellen de deceptie in Rotterdam-Zuid dat het wederom ons aller Ajax is die er met de eer en loftuitingen in 2017 vandoor gaat? Wat zou er dan weer geleden worden daar in Rotterdam-Zuid. Want daar zijn ze altijd erg goed in: “Lijden”. Hun enig verweer op het uitblijven van prijzen daar in het Maasgebouw. Want lijden is iets om trots op te zijn zeggen ze in Rotterdam-Zuid omdat dat de ware supporter onderscheid van de andere supporter.
Elke wetenschapper of psycholoog zal bij zoveel idioterie meewarig zijn hoofd schudden omdat bewezen is dat lijden niet iets is wat bij het menselijk DNA past. Een mens leeft niet om te lijden. Een mens leeft om van het leven te genieten en tegenslagen te overwinnen en verder in het leven te komen en grootste dingen te doen of te verwachten. In Rotterdam-Zuid vindt men dat niet want je leven lijden is fijn. Pijn krijgen is fijn, omdat dat iets betekend: “Ik wil mij niet verbeteren,ik wil niet genieten,ik wil…de eeuwige martelaar kunnen uithangen zodat ik met trots die medaille van lijdende ‘Calimero’ in Nederland kan blijven uitdragen. Zie hier de bekrompenheid van een zichzelf noemende die-hard supporter
Bekrompenheid? Ja, want wie Rotterdam kent en zijn DNA, weet en ziet de laatste jaren hoe vooruitstrevend en mooi deze Nederlandse “NYC aan de Maas” stad is geworden dankzij de vooruitstrevende en vooruitdenkende Nederlandse handelsgeest i.c.m.de Rotterdamse werkmentaliteit. Raar dat dan in Rotterdam-Zuid op voetbalgebied er supporters rondlopen die zich vol trots met “lijden”profileren en daarmee dus een imago uitdragen die haaks staat op waar het echte Rotterdamse gevoel voorstaat. Fake supporters dus.
“Fake”supporters? Ja, fake supporters die lijden want wie als Rotterdammer de oude Kuip bezocht begin jaren 90,toen HCS hoofdsponsor was, zag de duizenden lege stoeltjes die eigenlijk gevuld moesten zijn met die diehard supporters, dat trouwe “legioen” waar men het altijd over heeft. Niks sfeer, niks trouw, gewoon afwezig op Rotterdam- Zuid waren die ‘trouwe’supporters die dat lijden als leidraad in hun leven hebben. Maar zoals een oud gezegde luidt: “Na regen komt zonneschijn”en zie daar: Na 18 jaar!, komt er weer eens een cadeautje langs in de vorm van een landstitel en wat zijn ze dan weer blij en is de kinderhand weer snel gevuld want vergeet niet: Het is bijna een hele generatie geleden dat men in Rotterdam-Zuid een landstitel kon vieren. Een hele generatie! En het mooie is dat men dan het woord lijden niet meer in de mond neemt, maar wel “en wie niet springt die is een Jood”of “Helemaal niets in Amsterdam”om schijnbaar ons aller Ajax weer in de spotlight te zetten en mee te nemen in hun feestgedruis. Hoe aardig is dat toch weer van die aanhang uit Rotterdam-Zuid nu ze iets groots kunnen vieren , ons aller Ajax weer aandacht geven schijnbaar vanwege de heimelijke ‘liefde’ en bewondering die men in de basis voelt als ze weer eens een zoveelste oorwassing in De Kuip ervaren en bedroeft moeten toezien hoe juichende spelers van ons aller Ajax met 2 of 3 punten afscheid nemen van Rotterdam-Zuid. Ja, dan lijden ze graag.
En neem dit ook maar gelijk mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Laat ik dit ook maar even quoten voor mijn volgende .gif-collectie.
Pff geweld is nooit goed te praten. Wat een zielige kneus ben je dan. Geen volwassen man in ieder geval. Als hiervoor ruiten worden ingegooid of wat dan ook kunnen ze voetbal beter opheffen kleinzielige kleuters.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:44 schreef Iwanius het volgende:
V.w.b. dat 'geintje' met dat vliegtuigje.Dat gaat in het nieuwe seizoen een gigantische backfire geven. Mark my words. Gelukkig wordt nu alles uitgezocht (wie zijn het geweest = hoe heten ze irl, woonplaats/werk e.d.) en aangezien men alles heeft betaalt via PIN is een kwestie van tijd eer alles bekend wordt. Boontjes komen om hun loontjes.![]()
Maareh, waarom krijg ik geen reactie op mijn eerste post in dit topic. Of reageer je zoals altijd weer selectief?quote:
Gezien zijn voorliefde voor het zuigen aan fallussymbolen niet waarschijnlijk dat het zo bedoeld isquote:Op donderdag 25 mei 2017 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik lees je username altijd als ieeeeuw anus.
Had je iets anders van die sociaal geïsoleerde gek verwacht dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maareh, waarom krijg ik geen reactie op mijn eerste post in dit topic. Of reageer je zoals altijd weer selectief?
Kaas- heeft een mogelijke foto van hem, weet niet of je die rel een paar maanden terug hebt meegemaakt?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Had je iets anders van die sociaal geïsoleerde gek verwacht dan?
De enige reden dat ik nog enige vorm (al zij het weinig) tolerantie voor hem heb is omdat ik weet dat als hij zo door blijft gaan hij steeds meer mensen tegen zich in het harnas jaagt. Ooit komt er dan een dag dat hij in Rotterdam gespot wordt en als die foto online komt kan de echte soap beginnen
Ja die rel heb ik meegekregen ja maar toen de foto niet gepost werd verloor het een beetje geloofwaardigheid allemaalquote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kaas- heeft een mogelijke foto van hem, weet niet of je die rel een paar maanden terug hebt meegemaakt?Ik weet van hem dat hij vaak een hoed draagt, sigaar in z'n bek heeft en vaak alleen op een terras zit. Moet makkelijk te spotten zijn.
Ik ga in ieder geval beter opletten als ik in de stad ben.
Kaas- is (helaas) niet zo'n aso als Iwanius die zomaar foto's van vreemden hier post.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja die rel heb ik meegekregen ja maar toen de foto niet gepost werd verloor het een beetje geloofwaardigheid allemaal
Deze foto had wel via DM naar betrouwbare users doorgestuurd kunnen worden. Vind het nog steeds jammer dat dit niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 16:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kaas- is (helaas) niet zo'n aso als Iwanius die zomaar foto's van vreemden hier post.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze foto had wel via DM naar betrouwbare users doorgestuurd kunnen worden. Vind het nog steeds jammer dat dit niet gebeurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |