abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:35:42 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171193116
quote:
14s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik haat zeilen. Jarenlang gedaan... Wat een werk.
De bemanning zeilt, passagiers werken alleen mee als ze dat willen. Bovendien is zeilen op zee vrij lui, je hoeft niet de hele tijd overstag. Ook met tegenwind zeil je in 3-4 slagen naar Engeland.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 25 mei 2017 @ 11:36:32 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171193135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit doet me heel erg denken aan de kampeersafari's.Alleen iets luxer.
Maar ik word al draaierig als ik hier aan denk, al lijkt het me wel heel gaaf
Draaierig als zeeziek? Primatour nemen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171193421
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Draaierig als zeeziek? Primatour nemen.
Zwaar reisziek. Afgelopen vakantie minimaal 2 primatour per dag. Ik kan nog geen 15 min in een auto meerijden (bij een goede chauffeur) zonder groen te zien en kotsmisselijk te worden.
En om nou ook nog 's nachts wat in te nemen is me te gek. Mijn opa had het blijkbaar ook. Die ging eens met de boot naar zijn zoon in Australie. 6 weken ziek geweest (en hij moest nog terug ook :r )
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 12:09:14 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171193731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zwaar reisziek. Afgelopen vakantie minimaal 2 primatour per dag. Ik kan nog geen 15 min in een auto meerijden (bij een goede chauffeur) zonder groen te zien en kotsmisselijk te worden.
Ook als je voorin zit?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171194034
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook als je voorin zit?
Ja, maakt niet uit waar ik zit. Alleen toen ik rijlessen had,had ik nergens last van.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:43:49 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171194461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zwaar reisziek. Afgelopen vakantie minimaal 2 primatour per dag. Ik kan nog geen 15 min in een auto meerijden (bij een goede chauffeur) zonder groen te zien en kotsmisselijk te worden.
En om nou ook nog 's nachts wat in te nemen is me te gek. Mijn opa had het blijkbaar ook. Die ging eens met de boot naar zijn zoon in Australie. 6 weken ziek geweest (en hij moest nog terug ook :r )
Dan is zeilen niets voor jou.
Heb er nooit last van gehad, kon staan koken in zwaar weer (niet dat er veel mensen honger hadden)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171194548
quote:
14s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik haat zeilen. Jarenlang gedaan... Wat een werk.
Ik was de enige die niet geslaagd was voor het basisdiploma op zeilkamp. Ik had betere dingen te doen, ik was stapelverliefd O+
Spoilers!
pi_171194568
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan is zeilen niets voor jou.
Heb er nooit last van gehad, kon staan koken in zwaar weer (niet dat er veel mensen honger hadden)
Ik ken gelukkig mijn beperkingen hierin :D
Als ik naar een 3d film ga (of een Imax of combi hiervan) moet ik al een halve primatour innemen en een achtervolgingsscene in een film, gefilmd vanuit de achtervolger kan het ook al triggeren _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_171194589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ken gelukkig mijn beperkingen hierin :D
Als ik naar een 3d film ga (of een Imax of combi hiervan) moet ik al een halve primatour innemen en een achtervolgingsscene in een film, gefilmd vanuit de achtervolger kan het ook al triggeren _O-
Verschrikkelijk zeg. Ik vond het met de Eftelingmeet ook zo bijzonder dat je voor de korte reis tussen Efteling en restaurant de meest ervaren chauffeur met de comfortabelste en hoogste auto uitkoos.
Spoilers!
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:50:17 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_171194617
Rondje door de tuin gemaakt. De appelbomen hangen lekker vol met vruchten. Maar zijn blijkbaar ook in trek bij rupsen. De nodige rag met eitjes en net uitgekomen rupsen een andere plek gegeven.
Morgen eens kijken of het onkruid zich wat aantrekt van de besproeiing van vandaag.

Reisziekte heb ik gelukkig geen last van. Enkel slapen in een auto of bus gaat wat lastig/niet.
Een rammelende en schuddende trein zonder zicht naar buiten is geen probleem. Doorslapen met behoorlijke turbulentie heb ik ook al een paar keer gedaan. Wakker worden in een vliegtuig onder de rotzooi en koffie tegen het dak.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:52:56 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171194667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ken gelukkig mijn beperkingen hierin :D
Als ik naar een 3d film ga (of een Imax of combi hiervan) moet ik al een halve primatour innemen en een achtervolgingsscene in een film, gefilmd vanuit de achtervolger kan het ook al triggeren _O-
Vriend van me wordt misselijk van films en series die met hand held cameras zijn geschoten, om het een realistische blik te geven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171194717
6 uur wakker :O nu met picknickmand vol lekkers vertrokken naar het meer O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_171194731
Ik stap niet eens in een vliegtuig zonder primatour. In een auto kan je er altijd nog even uit, vliegtuig gaat wat lastiger. In een klappervliegtuig boven de Okavango en helicopter boven Victoria Falls helpt de primatour trouwens niet afdoende (zijn mijn medepassagiers achtergekomen :P )
Slapen in vervoer gaat trouwens prima, want primatour is slaapverwekkend.

En ja Fietsie zit veel achter het stuur dus in verwachte bij hem een stevig op de weg liggende auto (en dat klopte) met een prima chauffeur.
Maar bijvoorbeeld onze directiechauffeurs, daar kon ik ook wel beroerd worden, hele andere manier van rijden die voor mij niet fijn is.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:57:24 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171194767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik stap niet eens in een vliegtuig zonder primatour. In een auto kan je er altijd nog even uit, vliegtuig gaat wat lastiger. In een klappervliegtuig boven de Okavango en helicopter boven Victoria Falls helpt de primatour trouwens niet afdoende (zijn mijn medepassagiers achtergekomen :P )
Slapen in vervoer gaat trouwens prima, want primatour is slaapverwekkend.

En ja Fietsie zit veel achter het stuur dus in verwachte bij hem een stevig op de weg liggende auto (en dat klopte) met een prima chauffeur.
Maar bijvoorbeeld onze directiechauffeurs, daar kon ik ook wel beroerd worden, hele andere manier van rijden die voor mij niet fijn is.
Toen ik nog studeerde kon ik achterin de bus aan het rijgedrag merken of het een man of het een vrouw was die reed, sommige chauffeurs kon ik aan hun rijgedrag herkennen en had bijnamen voor ze.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171194911
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toen ik nog studeerde kon ik achterin de bus aan het rijgedrag merken of het een man of het een vrouw was die reed, sommige chauffeurs kon ik aan hun rijgedrag herkennen en had bijnamen voor ze.
Ik ga niet zo heel vaak meer met de bus maar vroeger liet ik sommige bus(chauffeurs) aan me voorbij gaan, daarmee zou ik niet op het station komen (10 min)

En over je eerste opmerking (die van jou is niet negatief trouwens) Ik hoorde vorige week een van mij medereizigers zeggen (heb m'n mond maar gehouden) toen er een vrouwelijk buschauffeur van de reisorganisatie langsreed: "he een vrouw, ze konden zeker geen goede man vinden" :o De hele week door hoorde ik nog zulke opmerkingen, van zijn vrouw trouwens ook. Totaal niet denigrerend bedoeld maar zo totaal hun belevingswereld, heel heel apart om zulke mensen tegen te komen.
Dat vind ik ook best leuk aan zulke groepsreizen. Je komt zulke andere mensen tegen dan die in je normale bubbeltje.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:14:19 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171195111
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga niet zo heel vaak meer met de bus maar vroeger liet ik sommige bus(chauffeurs) aan me voorbij gaan, daarmee zou ik niet op het station komen (10 min)

En over je eerste opmerking (die van jou is niet negatief trouwens) Ik hoorde vorige week een van mij medereizigers zeggen (heb m'n mond maar gehouden) toen er een vrouwelijk buschauffeur van de reisorganisatie langsreed: "he een vrouw, ze konden zeker geen goede man vinden" :o De hele week door hoorde ik nog zulke opmerkingen, van zijn vrouw trouwens ook. Totaal niet denigrerend bedoeld maar zo totaal hun belevingswereld, heel heel apart om zulke mensen tegen te komen.
Dat vind ik ook best leuk aan zulke groepsreizen. Je komt zulke andere mensen tegen dan die in je normale bubbeltje.
In Nijmegen waren destijds veel manlijke buschauffeurs agressief, gas remmen, gas remmen, snijden en claxon, vrouwen reden echt opvallend veel relaxeter, vloeiender en soepeler.
Op de snelweg merk ik vaak dat als er meerdere vrouwen in een auto zitten (en een vrouw stuurt) men meer met elkaar bezig is dan met rijden, van baan wisselt zonder te kijken, geen gas geven bij het inhalen. Mannen zijn wederom agressiever, kleven bumper, snijden.
Sociale media tijdens het rijden doen mannen net zo vaak als vrouwen, in mijn ervaring.
Er is een duidelijk verschil in gedrag tussen beide, zo zijn toiletten in de horeca ook nogal een onderscheid, of als je in een restaurant een groep mannen, een groep vrouwen of een gemengde groep hebt, in individueel gedrag en groeps gedrag. Erg interessant, maar je wordt meestal als sexist weggezet als je dit soort observaties maakt.

Over groepsreizen en met andere mensen uit je normale bubbeltje, opvallend hoeveel mensen zich nauwelijks buiten hun "ons soort mensen" bubbel begeven. Geen waardeoordeel, gewoon een observatie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 13:23:59 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171195273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:50 schreef z80 het volgende:
Rondje door de tuin gemaakt. De appelbomen hangen lekker vol met vruchten. Maar zijn blijkbaar ook in trek bij rupsen.
Hier hangen beide appelbomen ook heel vol. Mag nog wel flink uitdunnen straks.

Zitten (nog) geen luizen, witte vliegen of rupsen in, anders spuit ik even met Decis
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171195282
Joh, ik zat nu dus hoog in een bus. Je wilt niet weten hoeveel mensen in de auto's beneden mij met de mobiel bezig waren.
En ja, hoeveel gelijkheid er ook is, we zijn toch verschillen binnen hetzelfde soort dier dat we zijn.

Ik trok nu op met mensen die ik in mijn gewone leven niet tegen kom. Maar we hebben regelmatig zitten janken van het lachen maar ook hele goede gesprekken gehad.
Ook de mensen die in eerste instantie heel "agressief" overkwamen, met een houding "wij gaan wel even zeggen hoe het op deze reis moet gaan" bleken prima mensen te zijn. Ze zijn wat tot rust gekomen toen bleek dat hun verwachting anders was dan de realiteit van deze reis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171197172
Hoppakeeee lkkr in het zonnetje in bikini in de tuin O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_171197339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoppakeeee lkkr in het zonnetje in bikini in de tuin O+
Gewoon in een geaircode zaal in de bios O+ Heb wel weer genoeg zon gehad vandaag :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_171197495
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gewoon in een geaircode zaal in de bios O+ Heb wel weer genoeg zon gehad vandaag :+
Haha ook leuk. Welke film?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 15:04:37 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171197513
Korte broek maar uit de mottenballen gehaald. Hengeltje gepakt, waait lekker briesje over het water 8-)

Nu nog vis vangen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171197568
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gewoon in een geaircode zaal in de bios O+ Heb wel weer genoeg zon gehad vandaag :+
Heel slim :D

Wij gaan morgen
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:08:54 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171197603
Hier 15 km gewandeld, boodschappen op de fiets,alle ramen en houtwerk buitenom gedaan.
Nu een welverdiend ijskoud biertje. Proost
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171197746
Boodschappen gedaan en door m'n rug gegaan :(
Kreeg gelukkig net wel een eetuitnodiging dus hoef niet te koken.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')