SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ok.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:09 schreef Coritchando het volgende: [..] Hou op hoor. Zelfde niveau als Roda JC.
Kan ook beter gaan toepen inderdaad.quote:
De 2-0 kan niet meer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef beantherio het volgende:
2-0 komt eraan. En dan is het echt over.
Doe niet zo debiel. Knap dat ze er staan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de 0-2. Ajax wordt vernederd.
Valt wel meequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar Ajax wordt overklast?
Maakt dit alleen maar mooierquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef Paul het volgende:
Het kon ook alleen maar misgaan met al die euforie en filmpjes van we are back vooraf
Inderdaad. Ze roepen het over zichzelf af. Arrogante kut Amsterdammersquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef Paul het volgende:
Het kon ook alleen maar misgaan met al die euforie en filmpjes van we are back vooraf
Dat was wel extreem treurig ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef Paul het volgende:
Leuk verpakt, totdat je gaat spelen.. dan valt het tegen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze wedstrijd is een beetje als een vrouw met flappertieten: je krijgt er maar geen grip op.
Ja maar niet veel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is mokerslecht van 2 kanten. Je mist er niets aan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel. Knap dat ze er staan.
Kijk gewoon de wedstrijd, kneus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel. Knap dat ze er staan.
Dat niet maar duidelijk de mindere. Pogba overruled dat middenveld behoorlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet dat Man Utd veel kansen heeft, maar Ajax wel heel duidelijk de mindere.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook dat valt wel mee. Die zie ik voornamelijk ballen over de achterlijn trappenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat niet maar duidelijk de mindere. Pogba overruled dat middenveld behoorlijk.
Ga dan kijken als je het wilt weten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
gelijk ontslaan die pogbaquote:
Was wel cringy inderdaad als je ziet wat voor matige tegenstanders ze hebben gehad.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:11 schreef Paul het volgende:
Om en nabij minuut 60, zet het klokje er maar op gelijkquote:
Zo schattig dit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Was wel cringy inderdaad als je ziet wat voor matige tegenstanders ze hebben gehad.
Dat soort filmpjes moet je lekker maken als je een prijs in je klauwen hebt, zoals Feyenoord vorige week.
Lekker boeiend wat ik wel of niet verwacht. De 0-2 zit er gewoon aan te komen op deze manier, dat mag toch benoemd worden?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat doe ik. Manchester United is beter. So what? Had je iets anders verwacht dan?
Klopt hij heeft de 1-0 gemaakt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee. Die zie ik voornamelijk ballen over de achterlijn trappen
ZO DAN.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Was wel cringy inderdaad als je ziet wat voor matige tegenstanders ze hebben gehad.
Dat soort filmpjes moet je lekker maken als je een prijs in je klauwen hebt, zoals Feyenoord vorige week.
Tong?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef xzaz het volgende:
Wie opent het topic voor de felicitaties naar man United?
quote:
Bedankt F. de Boerquote:
Het moet ook wel een beetje op hetzelfde niveau als Veltman blijven.quote:
Eens, dat welquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt hij heeft de 1-0 gemaakt.
Maar Man U is toch wel de betere van de 2
Iwanius.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef xzaz het volgende:
Een ajacied die nog niet realistisch kan kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Ook dat valt wel mee. Die zie ik voornamelijk ballen over de achterlijn trappen
Ah okee. Had wel willen kijken maar zit in buitenland en is hier niet te ontvangen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is mokerslecht van 2 kanten. Je mist er niets aan.
Zeker. Ik reageerde ook niet op dat deel van je kneuzen opmerking.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ik wel of niet verwacht. De 0-2 zit er gewoon aan te komen op deze manier, dat mag toch benoemd worden?
volgend jaar gaan we kijken hoever feyenoord komt in europa gaan we weer lachen als ze eruit liggen tegen fc knudde uit litouwenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik had laatste zo'n topic, kut Schalleke!quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef xzaz het volgende:
Niemand, spelen met 10 manquote:
Bergkampquote:
Dat zijn finales bijna altijdquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef richolio het volgende:
Nou, er is niet veel aan. Wat een teleurstelling deze wedstrijd.
twitter:unibet twitterde op woensdag 24-05-2017 om 21:15:10#MUFC have not lost a game with Sergio Romero in the team in 2016/17:WWWWWWWWWDWWDWWDDThat run includes 11 clea… https://t.co/WJOn6yw1EH reageer retweet
Beste verdediger van de Nederlandse velden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Houdt zich tegen Europese subtop al niet meer staande
Het is mokerslecht van beide kanten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
United speelt ook niet best overigens. Slordige finale. #ziggy
Aha ok, want de tweede plaats stelde niks voor toch? Of nu ineens wel?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
volgend jaar gaan we kijken hoever feyenoord komt in europa gaan we weer lachen als ze eruit liggen tegen fc knudde uit litouwen
Oke Badder. Reageer vervolgens alleen als je wat te melden hebt, dit schiet niet op.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Ik reageerde ook niet op dat deel van je kneuzen opmerking.
Ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is mokerslecht van beide kanten.
Ik reageer wanneer ik wil op wie ik wil.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke Badder. Reageer vervolgens alleen als je wat te melden hebt, dit schiet niet op.
Hoeft ook helemaal niet erg te zijn mits je maar uit de duels blijftquote:
Feilloos opgemerkt ouwe reus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Is wel een beetje de lamme vs de blinde hè?
Tijd voor radio bendeleider dusquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Is wel een beetje de lamme vs de blinde hè?
stelt nog geen kut voor in de mickey mouse competitiequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aha ok, want de tweede plaats stelde niks voor toch? Of nu ineens wel?
Dat doet Fellaini nou eenmaalquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet Fellaini dat hij ook mag voetballen, die gast staat echt in het veld om allesn maar te koppen.
Afgelopen 5 jaar van Ajax is opeens verdwenen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
volgend jaar gaan we kijken hoever feyenoord komt in europa gaan we weer lachen als ze eruit liggen tegen fc knudde uit litouwen
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het commentaar is altijd voor het Nederlandse team in Europa. Is het je nooit opgevallen?
En dat blijven ze nietquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet erg te zijn mits je maar uit de duels blijft
Ajax kan zich ook via voorrondes plaatsen hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Nederland ooit nog 2 teams in de CL wil dan moet Ajax winnen anders kan het nog 10 jaar duren
Helaas wel ja, daar wordt niemand vrolijk vanquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik reageer wanneer ik wil op wie ik wil.
Ja, vooral tijdens PSV-Atletico gemerkt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef xzaz het volgende:
[..]nee hoor nooit Sierd gekeken? Ratatatata
Niet genoeg voor een huldiging neequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aha ok, want de tweede plaats stelde niks voor toch? Of nu ineens wel?
Kap eens.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, daar wordt niemand vrolijk van
Niks in te brengen inderdaad. Moeten gaan voetballen die jongens. Over de grond is die verdediging echt weg te spelen, mits het middenveld goed kan aansluiten.quote:
Tegen welke pot clubs moeten ze dan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ajax speelt straks minstens vCL
was geweldigquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, vooral tijdens PSV-Atletico gemerkt.
Beide rondes geplaatstquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegen welke pot clubs moeten ze dan?
vCL is geen CLquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker weertje voor ook.quote:
Feyenoord kan niet eens zo'n team loten omdat ze zelf in de kneuzenpot zittenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is grootste aids die er is als je pech hebt speel je helemaal geen Europeesquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jawel, maar waarom is dat onlogisch?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het commentaar is altijd voor het Nederlandse team in Europa. Is het je nooit opgevallen?
Frituurtje al aanquote:
Dan gaat Manchester de bus parkeren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs tegen 10 man zie ik Ajax geen goal maken
vorig jaar was iedereen het eens dat ajax niet eens zou overwinteren in europa en moet je nu zien is toch mooi?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar van Ajax is opeens verdwenen?
pechquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat is grootste aids die er is als je pech hebt speel je helemaal geen Europees
Zagen we tegen Sparta ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
Veltman is te sportief voor dit soort wedstrijden. Wat een sukkel.
Jij hebt vast een goed idee om dit op te lossen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Nederland ooit nog 2 teams in de CL wil dan moet Ajax winnen anders kan het nog 10 jaar duren
Ik heb liever dat je Mansjester zegtquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gaat Manchester de bus parkeren.
Veltman en sportief in 1 zin, wat is dit?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
Veltman is te sportief voor dit soort wedstrijden. Wat een sukkel.
Not possiblequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga dan kijken als je het wilt weten.
Ja hoor als jij het wiltquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vorig jaar was iedereen het eens dat ajax niet eens zou overwinteren in europa en moet je nu zien is toch mooi?
Spelbos zei dat ook altijdquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je Mansjester zegt
En niemand dacht dat Feyenoord kampioen zou worden, moet je nu kijken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vorig jaar was iedereen het eens dat ajax niet eens zou overwinteren in europa en moet je nu zien is toch mooi?
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je Mansjester zegt
Nee, Nee, Neeequote:
Het staat 0-1quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:21 schreef Typisch het volgende:
Tv kan uit jongens, ik heb 1-0 voorspeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |