koetcommentatorquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik luister naar Wuyts en ik vind het heerlijk.
ja de Col d'Aubisque weet je nogquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Gesink won vorig jaar een touretappe ja?
Ja? Gesinkgodquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Gesink won vorig jaar een touretappe ja?
Zo goed dat die zege waar Jeroen het over had niet eens in de boeken staatquote:
Gesink heeft vorig jaar meerdere gewonnen in grote rondes toch? OF IS HIJ IN DE WAR MET TOMGODquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo goed dat die zege waar Jeroen het over had niet eens in de boeken staat
Waar heb jij het allemaal overquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gesink heeft vorig jaar meerdere gewonnen in grote rondes toch? OF IS HIJ IN DE WAR MET TOMGOD
Ajax stress. Ik bedoelde dat tommeke een touretappe had gewonnen en miss daarom de verwarring.quote:
Twitteraccount suspended ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
http://tiz-cycling.racing/live-stream/ doet het niet meer
Denk aan je hart, jongen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VDB2 vergelijken met Gesink.
Rot toch op man, VDB2 komt nog niet eens in de buurt van het talent en het palmares van Gesink.
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VDB2 vergelijken met Gesink.
Rot toch op man, VDB2 komt nog niet eens in de buurt van het talent en het palmares van Gesink.
Lachwekkend.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.
Meer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.
Het zijn 3 nogal verschillende renners, maar ik zou op dit moment Kruijswijk en Mollema allebei iets hoger inschatten dan Gesink ja. Al heeft Gesink wel een mooiere erelijst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Talent =/= erelijst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het zijn 3 nogal verschillende renners, maar ik zou op dit moment Kruijswijk en Mollema allebei iets hoger inschatten dan Gesink ja. Al heeft Gesink wel een mooiere erelijst.
Dat zeg ik.quote:
Andere streams doen het ook niet meerquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
http://tiz-cycling.racing/live-stream/ doet het niet meer
Omdat een paar moraalridders hun best doen om alle sites met streams uit de lucht te halen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:15 schreef Coppi het volgende:
Waarom is Procycling uit de lucht? Waar vind ik nu mijn streams? Of mag ik daar niet naar vragen hier?
Er is er dus nog een die op de zwarte lijst kan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
maar Mollema en Kruijswijk hebben (ietsjes) meer talent denk ik.
ook offquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:15 schreef Coppi het volgende:
Waarom is Procycling uit de lucht? Waar vind ik nu mijn streams? Of mag ik daar niet naar vragen hier?
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat een paar moraalridders hun best doen om alle sites met streams uit de lucht te halen.
Ik denk niet dat Egan wakker ligt van een Australiėrtje.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:17 schreef Columbiafan het volgende:
Michael Storer dus, dat wordt wel gevaar voor Egan B. in de Ronde van de Toekomst.
Eentje misschien niet, maar er zijn er eens stuk of 5 die uitstekende bergop kunnen rijden in die ploeg. Daarenboven heeft zo'n Storer een heel goede tijdrit. Bernal moet die mannen uiteraard wel aankunnen, maar zou ze zeker niet onderschatten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Egan wakker ligt van een Australiėrtje.
Zit er überhaupt een tijdrit in dit jaar?quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Eentje misschien niet, maar er zijn er eens stuk of 5 die uitstekende bergop kunnen rijden in die ploeg. Daarenboven heeft zo'n Storer een heel goede tijdrit. Bernal moet die mannen uiteraard wel aankunnen, maar zou ze zeker niet onderschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |