Hoe noem je ook alweer als je twee keer hetzelfde zegt in een zin?quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Rui Costa is echt een typische teringportugees.
pleonasmequote:Op woensdag 24 mei 2017 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe noem je ook alweer als je twee keer hetzelfde zegt in een zin?
Costaquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Rui Costa is echt een typische teringportugees.
En dan heb je vanavond nog te gaanquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nette reclame van Hartstichting, heb ik wel nodig na zoveelste reclame bij ES
koetcommentatorquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik luister naar Wuyts en ik vind het heerlijk.
ja de Col d'Aubisque weet je nogquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Gesink won vorig jaar een touretappe ja?
Ja? Gesinkgodquote:Op woensdag 24 mei 2017 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Gesink won vorig jaar een touretappe ja?
Zo goed dat die zege waar Jeroen het over had niet eens in de boeken staatquote:
Gesink heeft vorig jaar meerdere gewonnen in grote rondes toch? OF IS HIJ IN DE WAR MET TOMGODquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo goed dat die zege waar Jeroen het over had niet eens in de boeken staat
Waar heb jij het allemaal overquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gesink heeft vorig jaar meerdere gewonnen in grote rondes toch? OF IS HIJ IN DE WAR MET TOMGOD
Ajax stress. Ik bedoelde dat tommeke een touretappe had gewonnen en miss daarom de verwarring.quote:
Twitteraccount suspended ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
http://tiz-cycling.racing/live-stream/ doet het niet meer
Denk aan je hart, jongen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VDB2 vergelijken met Gesink.
Rot toch op man, VDB2 komt nog niet eens in de buurt van het talent en het palmares van Gesink.
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VDB2 vergelijken met Gesink.
Rot toch op man, VDB2 komt nog niet eens in de buurt van het talent en het palmares van Gesink.
Lachwekkend.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.
Meer.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, hier zitten er ook een paar die denken dat Kruijswijk en Mollema net zoveel talent hebben als Gesink.
Het zijn 3 nogal verschillende renners, maar ik zou op dit moment Kruijswijk en Mollema allebei iets hoger inschatten dan Gesink ja. Al heeft Gesink wel een mooiere erelijst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Talent =/= erelijst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het zijn 3 nogal verschillende renners, maar ik zou op dit moment Kruijswijk en Mollema allebei iets hoger inschatten dan Gesink ja. Al heeft Gesink wel een mooiere erelijst.
Dat zeg ik.quote:
Andere streams doen het ook niet meerquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
http://tiz-cycling.racing/live-stream/ doet het niet meer
Omdat een paar moraalridders hun best doen om alle sites met streams uit de lucht te halen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 16:15 schreef Coppi het volgende:
Waarom is Procycling uit de lucht? Waar vind ik nu mijn streams? Of mag ik daar niet naar vragen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |