Waar ga je kijken?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, jammer dat het vanavond zo snel afkoelt dus moet ik toch een jack meenemen
ik ga straks naar de Nieuwmarkt vast een biertje doen, dan kijken of we daar blijven of naar de rollende keukens gaanquote:
Over biertjes gesproken. Wat een toptentquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga straks naar de Nieuwmarkt vast een biertje doen, dan kijken of we daar blijven of naar de rollende keukens gaan
just the productquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over biertjes gesproken. Wat een toptent
Kom dan ook naar het westen man.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? In het oosten zou het juist zonniger zijn maar enkel bewolking
veel plezier. Op een goede afloopquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga straks naar de Nieuwmarkt vast een biertje doen, dan kijken of we daar blijven of naar de rollende keukens gaan
dank je!quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
veel plezier. Op een goede afloop
Prettige bijkomstigheid dat het een soort van vrijdag isquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook koud liggen voor vanavond en morgen op het strand.
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige bijkomstigheid dat het een soort van vrijdag is
Strandgenot lekker hoor. Woon jij toch dichtbij?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook koud liggen voor vanavond en morgen op het strand.
Jazeker. Ga lekker met de fiets met de kleine voorop. Ben ik er in 5-10 minuten. Met de auto is morgen toch niet te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strandgenot lekker hoor. Woon jij toch dichtbij?
Fietsen is ook prima als het zo dichtbij is. Wind door de haren, lekker manquote:Op woensdag 24 mei 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Ga lekker met de fiets met de kleine voorop. Ben ik er in 5-10 minuten. Met de auto is morgen toch niet te doen.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fietsen is ook prima als het zo dichtbij is. Wind door de haren, lekker man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |