GOTY.quote:
Dat Killing Floor wil ik best wel hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:32 schreef Jimbo het volgende:
benieuwd welke games we dit keer krijgen voor ps+
hopelijk is dit alleen voor turkije
[ afbeelding ]
Ze zeggen altijd dat als je goed wil zijn met Tekken dat je daar minstens 2 jaar over doet. 'quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Is Tekken 7 een beetje te doen online voor n00bs, of wordt je dan finaal in elkaar getrapt door de fanatiekere gamers?
Dan gaat het hem niet worden voor mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat als je goed wil zijn met Tekken dat je daar minstens 2 jaar over doet. '
Begin zal het wel meevallen maar dan moet je het blijven spelen .
Hopelijk is de netcode goed
Speel met die breakdance neger Eddy.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan gaat het hem niet worden voor mij.
Zoek wat combo's op YouTube van je favoriete characters en oefen die. Verder is het online op basis van ranking. Hoe beter je bent hoe betere tegenstanders je krijgt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Is Tekken 7 een beetje te doen online voor n00bs, of wordt je dan finaal in elkaar getrapt door de fanatiekere gamers?
Haha goede herinneringen aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Speel met die breakdance neger Eddy.
Constant dezelfde radslag attack gebruiken en je wint wel.
Voordeel misschien wel dat je tegen Europeanen speelt en niet tegen Aziaten die het al spel al een jaar of 2/3 spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan gaat het hem niet worden voor mij.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:38 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zoek wat combo's op YouTube van je favoriete characters en oefen die. Verder is het online op basis van ranking. Hoe beter je bent hoe betere tegenstanders je krijgt.
Ah oké dan is het het proberen wel waard, vind het er wel erg tof uitzien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voordeel misschien wel dat je tegen Europeanen speelt en niet tegen Aziaten die het al spel al een jaar of 2/3 spelen![]()
Goedkope characters zijn Xiaoyu en Jack btw dus dan heb je ook wel een voordeel
Of je leerde gewoon counter combos gooien met king.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha goede herinneringen aan.Bij de Tekkens op de PS1 maar afgesproken dat Eddy niet meer gekozen mocht worden.
Ja na een tijdje wel beter geworden maar met Eddy was het super makkelijk, volgens mij was ik toen vaak Heihachi, en King omdat die cool was.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je leerde gewoon counter combos gooien met king.![]()
Ik geloof je helaas is t filmphe fakequote:
We zullen zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is altijd kort na een update, na een tijdje is het weer poop
De ventilator perhaps?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef MaxC het volgende:
Mijn PS4 maakt al een tijdje lawaai maar nu is het niet meer te doen. Overstemt met vlagen de TV.
Helaas geen garantie meer (3 jaar oud). Dus de PlayStation zelf uit elkaar gehaald om alle stof te verwijderen. Zat eigenlijk maar een klein beetje en het geeft nauwelijks verbetering als ik hem nu weer aanzet
Iemand anders nog tips? Sony vraagt alleen al 150 euro onderzoekskosten
Zou ik het software matig nog kunnen verbeteren?
Niet in de zon zettenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef MaxC het volgende:
Mijn PS4 maakt al een tijdje lawaai maar nu is het niet meer te doen. Overstemt met vlagen de TV.
Helaas geen garantie meer (3 jaar oud). Dus de PlayStation zelf uit elkaar gehaald om alle stof te verwijderen. Zat eigenlijk maar een klein beetje en het geeft nauwelijks verbetering als ik hem nu weer aanzet
De enige keer dat ik het geluid storend vond was tijdens HZD.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
De ps4 helemaal open en nieuwe koelpasta erop doen. De mijne maakt ook een tering herrie maar geen zin om hem open te maken
Zoek een Turk in de buurt die playstations maakt, zal niet meer dan 50 eu kosten gok ik. Heb je em eigenlijk wel helemaal uit elkaar gehaald? Aangezien je daar een security Torx voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef MaxC het volgende:
Ik heb nog geen problemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
ps4 4.7 update lijkt erg buggy.
SU-30625-6 -> update file verwijderen en opnieuw downloaden
Daarna erg langzame PS4. 3, 4 hard locks.
Na de 4de hard lock gaat het allemaal weer lekker maar het ging niet echt soepel.
Same here... de UI lijkt zelfs beter te werken IMO.quote:
Meer mensen hebben er last vanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
Na de 4de hard lock gaat het allemaal weer lekker maar het ging niet echt soepel.
De Playstation store laadt nu ook sneller bij mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Same here... de UI lijkt zelfs beter te werken IMO.
Het is nog niet helemaal perfect, maar zeker beter dan voorheen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De Playstation store laadt nu ook sneller bij mij.
Ik ben benieuwd, heb zelf net until Dawn rush of blood weer opgestart...nog niet uitgespeeld, naar die blijft ook gaafquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:12 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik denk dat mijn move controllers nu wel ver genoeg zijn opgeladen.
Time for some Star Trekkin'.
We come in peace; shoot to kill!
Star Trek en Farpoint zijn 'DE' games die je moet hebben voor VR.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb zelf net until Dawn rush of blood weer opgestart...nog niet uitgespeeld, naar die blijft ook gaaf
Op t te kopen lijstje voor m'n vr staan nog zeker resident evil, farpoint en wellicht ook star trek.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:46 schreef DKUp het volgende:
Ik wil eigenlijk weten welke Classic Tekken DLC karakters er gaan komen in Tekken 7![]()
Ik mis er toch wel drie of vier
E3 Genot met lekker veel games![]()
AC Origins leak deel 32ik hoop vooral op een ball mode of iets leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tekken ball mode was echt zo geweldig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
nu een paar killingfloor dingen gezien, eigenlijk allemaal 'meh'quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat Killing Floor wil ik best wel hebben.
Die andere weer niet. Toch maar weer zo'n gare story telltale-achtige game.
GONquote:
Beter dan die standaard bovenaanzicht shooters, 2D platformers met kut concept of space shooters.quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu een paar killingfloor dingen gezien, eigenlijk allemaal 'meh'
dat is vreemdquote:Op woensdag 31 mei 2017 02:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ben ik nu gek of is de PS4 Pro erg langzaam in het menu? Tov een PS4 Slim, lijkt hij veel trager en minder responsief te zijn.
Ook al de nodige disc read errors gehad, is de disc lezer gevoeliger dan een gewone ps4 / slim? (Alles is nieuw, zowel de ps4 als de games.
Ik heb dit ook, heb een paar keer de stekker er uit moeten trekken. Daarna wilde hij de update niet meer verder downloaden. Ik kijk vanavond wel weer even.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
Ik vermoed dat er iets mis is met het psn netwerk, normaal kan ik ook snel downloaden maar dit ging inderdaad enorm langzaam.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Gisteren bij mijn moeder een PS4 Slim geïnstalleerd... Ik kon een uur wachten op de systeemupdate en maarliefst 6 uur op de demo van Unravel. Wat een ramp.
Ze heeft ook wel de goedkoopste internet van Ziggo, dus ik sta er op zich ook niet echt van te kijken? Ze zit ook nog eens op Wifi.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets mis is met het psn netwerk, normaal kan ik ook snel downloaden maar dit ging inderdaad enorm langzaam.
toevallig ook ziggo, dan nog is het vreemd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:06 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel de goedkoopste internet van Ziggo, dus ik sta er op zich ook niet echt van te kijken? Ze zit ook nog eens op Wifi.
Anyway, als dat zo elke keer gaat als ze bijv. een update heeft voor een nieuwe game, dan kan ze wel twee dagen daarna eens spelen. Haha.
Hm, erg apart inderdaad. Contact opnemen met Ziggo heeft ook nooit echt zin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
toevallig ook ziggo, dan nog is het vreemd.
Ik dacht eerst aan een storing maar ik merk dat bij downloaden via steam, of YouTube op 1080p iets bekijken ik wel de volle mep krijg.
Bij speedtests blijft het hangen op 6 maybe 8 mbps, wat niet klopt ook niet voor wifi. (tenzij je 4 zendmasten in je tuin hebt staan die de boel blokkeren.. )
Ook netflix doet raar, maar ja ik kan daar geen logische verklaring aan hangen.
Twee weken (of 1 week) geleden was het totaal anders.
Ze sturen me een nieuw modem toe, het is wel een wat nieuwere met sterkere wifi, maar ik begin te vermoeden dat het niets uit zal maken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:19 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, erg apart inderdaad. Contact opnemen met Ziggo heeft ook nooit echt zin.
Ook video's in de store kon ik niet kijken overigens (en foto's ook niet). Blijft constant hangen.
Ook mijn ervaring: ik heb een top router staan en een internet verbinding die overkill is voor wat ik doe. Maar wifi via de ps4... nee, dat doe ik liever over een kabelquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:19 schreef Scrummie het volgende:
PS3/4 heeft altijd problemen gehad met wifi, ik geloof een ontzettend zwakke adapter die ze gebruiken ofzo. Beste is kabel verbinding, dat merk ik zelf in elk geval. Zowel mijn oude PS3 als nu mijn 2 PS4's hadden problemen met wifi, zodra ik kabel aansloot waren de problemen verholpen. Afstand tot router was nooit meer dan 1 of 2 beter dus dat was het ook niet.
Ik heb werkelijk geen idee, maar mocht je meer info hebben, let me know.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze sturen me een nieuw modem toe, het is wel een wat nieuwere met sterkere wifi, maar ik begin te vermoeden dat het niets uit zal maken.
Het lijkt wel alsof bepaalde data word afgeknepen.
Ja, heb ook al gezegd dat ze echt een kabel moet trekken, maar dat willen ze niet... Dus ja, dan is het haar probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ook mijn ervaring: ik heb een top router staan en een internet verbinding die overkill is voor wat ik doe. Maar wifi via de ps4... nee, dat doe ik liever over een kabel
Dat gaan ze dus vervangen, die cisco troep.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:42 schreef 2dope het volgende:
Als je bij Ziggeau voor wifi gaat zorg dan iig voor een discreet access point ipv die gare built-in antenne van die Cisco-dingen.
Ah, dat ding kende ik nog niet. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat gaan ze dus vervangen, die cisco troep.
Connectbox is nieuwer, wat stabiel en sterkere wifi.
De meeste apparatuur staat relatief dichtbij dus ik denk dat het kan helpen.
De ps4 moet ik maar gaan bekabelen als 't zo doorgaat of als het niet verbeterd naar het niveau van eerder.
Ik heb nu toch ook al een poos een Cisco modem, de EPC3925, en heb daar eigenlijk voor het eerst in tijden maar af en toe problemen mee. In tegenstelling tot al de andere modems die we gehad hebben (in de drie jaar dat ik op mezelf woon heb ik ook al 4 modems gehad denk ik haha).quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je een disk-icoontje bij de corrupted data? Dan de disk er ff uithalen en booten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:29 schreef YokiKater het volgende:
Hallo, ik start net mijn ps4 op en die heeft een update binnen gehaald maar nu heb ik een nieuw icoon in mijn startmenu: Beschadigde data. Als ik er op klik dan krijg ik de volgende melding: "deze data is beschadigd" en een OK knopje.
Wat is deze?
Is dat een aanrader voor mensen die helemaal into Crash zijn? Mijn moeder vond het er wel leuk uit zien, maar vind eigenlijk heel weinig leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:44 schreef Bananenpap het volgende:
Platinum voor Yooka Laylee. Misschien maar tot de release van Crash Bandicoot wat trophyhunten op oude games.
Thnxsquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je een disk-icoontje bij de corrupted data? Dan de disk er ff uithalen en booten.
Het is niet echt een soortgelijke platformer als Crash Bandicoot. Lijkt meer op Banjo Kazooie of Super Mario 64. Vond het een vrij matige game, had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is dat een aanrader voor mensen die helemaal into Crash zijn? Mijn moeder vond het er wel leuk uit zien, maar vind eigenlijk heel weinig leuk.
Connectbox?quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De ps4 moet ik maar gaan bekabelen als 't zo doorgaat of als het niet verbeterd naar het niveau van eerder.
Hmm ik denk ook dat hij Technicolor bedoelt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Connectbox?
Heb thuis een technicolor staan is die ook oud?
Nee, je hebt technicolor en connectbox, zijn twee verschillende dus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ik denk ook dat hij Technicolor bedoelt.
Daar zijn ze toch nog niet zo lang geleden mee begonnen?
Jammer dat ze geen acceptgiro hebben daar anders had ik hem daar ook besteld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:47 schreef Rijst het volgende:
Tekken 7 besteld bij Allyourgames. Ze verzenden hem vandaag.
Ah, ok.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt technicolor en connectbox, zijn twee verschillende dus.
Ze zijn beide redelijk nieuw, in ieder geval nieuwer dan die cisco dingen.
uiteraard is kabel beter, ik vind het alleen persoonlijk zo raar dat ik plots nauwelijks download "power" heb via de ps4, van 10mb/s naar 500kb/s.. dat is toch wel behoorlijk raar mag ik zeggen neem ik aan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik heb geen klachten over mijn TC.
En kabel > wifi
Ik heb vanaf het begin mijn PS4 gewoon via een netwerkkabel (was vooral uit luiheid) en nooit problemen met internetverbinding. Zeker een aanrader.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nog niets van voorbij zien komen, komt dat door die laatste update?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben er toch wel een beetje huiverig voor om straks mijn PS4 te upgraden.
Je leest toch een hoop verhalen over gebrickte PS4's.
Whut en waar lees je dat danquote:Op woensdag 31 mei 2017 16:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben er toch wel een beetje huiverig voor om straks mijn PS4 te upgraden.
Je leest toch een hoop verhalen over gebrickte PS4's.
Dit dus.quote:
Ik vond er ook weinig aanquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit dus.
Nergens last van gehad met de update.
Vandaag weer eens verder gegaan met mgs V. Het doet me toch minder dan de eerdere games. Zeker hoe verder je in het verhaal komt.![]()
Als ik zo het missie menu zie zijn er 6 missies. Ik heb er 5 gehad en niet het idee dat er ook maar iets interessants gebeurd is.quote:
Ik vond het nog wel tof. Maar het spel is op een gegeven moment onaf en krijg je allemaal losse missies. De tweede helft van de game bestaat uit herkauwde missies alleen dan met een hogere moeilijkheidsgraad. Sloeg echt nergens op en ben toen ook maar gekapt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit dus.
Nergens last van gehad met de update.
Vandaag weer eens verder gegaan met mgs V. Het doet me toch minder dan de eerdere games. Zeker hoe verder je in het verhaal komt.![]()
Waarom acceptgiro?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen acceptgiro hebben daar anders had ik hem daar ook besteld.
Uiterlijk 14 dagen na ontvangst tis maar wat je verstaat onder wanneer je wil.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
zodat ik kan betalen wanneer ik wil.
Wel weer mee eens. Maar ik kon het niet meer opbrengen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Tweede helft van de game is jammer idd, maar ik vond de gameplay zo goed en de engine zo lekker spelen dat ik hem in 200/250 geplat heb.
Amen. Fox Engine is performancegenot op consoles.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Tweede helft van de game is jammer idd, maar ik vond de gameplay zo goed en de engine zo lekker spelen dat ik hem in 200/250 geplat heb.
Betaal niet alleen met acceptgiro. Alleen als het zo uitkomt. Vaak ook gewoon ideal.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Uiterlijk 14 dagen na ontvangst tis maar wat je verstaat onder wanneer je wil.
Waar haal jij eigenlijk je games als je alleen betaald met acceptgiro? bol.com?
Elite Dangerous?quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Met de release van Farpoint en Star Trek Bridge Crew vraag ik me af of er nog andere games zijn ,voor PSVR, van hetzelfde kaliber.
Het enige wat indruk op me maakt is Ace Combat 7; maar die komt pas volgend jaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |