De enige keer dat ik het geluid storend vond was tijdens HZD.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
De ps4 helemaal open en nieuwe koelpasta erop doen. De mijne maakt ook een tering herrie maar geen zin om hem open te maken
Zoek een Turk in de buurt die playstations maakt, zal niet meer dan 50 eu kosten gok ik. Heb je em eigenlijk wel helemaal uit elkaar gehaald? Aangezien je daar een security Torx voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef MaxC het volgende:
Mijn PS4 maakt al een tijdje lawaai maar nu is het niet meer te doen. Overstemt met vlagen de TV.
Helaas geen garantie meer (3 jaar oud). Dus de PlayStation zelf uit elkaar gehaald om alle stof te verwijderen. Zat eigenlijk maar een klein beetje en het geeft nauwelijks verbetering als ik hem nu weer aanzet
Iemand anders nog tips? Sony vraagt alleen al 150 euro onderzoekskosten
Zou ik het software matig nog kunnen verbeteren?
Ik heb nog geen problemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
ps4 4.7 update lijkt erg buggy.
SU-30625-6 -> update file verwijderen en opnieuw downloaden
Daarna erg langzame PS4. 3, 4 hard locks.
Na de 4de hard lock gaat het allemaal weer lekker maar het ging niet echt soepel.
Same here... de UI lijkt zelfs beter te werken IMO.quote:
Meer mensen hebben er last vanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
Na de 4de hard lock gaat het allemaal weer lekker maar het ging niet echt soepel.
De Playstation store laadt nu ook sneller bij mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Same here... de UI lijkt zelfs beter te werken IMO.
Het is nog niet helemaal perfect, maar zeker beter dan voorheen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De Playstation store laadt nu ook sneller bij mij.
Ik ben benieuwd, heb zelf net until Dawn rush of blood weer opgestart...nog niet uitgespeeld, naar die blijft ook gaafquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:12 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik denk dat mijn move controllers nu wel ver genoeg zijn opgeladen.
Time for some Star Trekkin'.
We come in peace; shoot to kill!
Star Trek en Farpoint zijn 'DE' games die je moet hebben voor VR.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb zelf net until Dawn rush of blood weer opgestart...nog niet uitgespeeld, naar die blijft ook gaaf
Op t te kopen lijstje voor m'n vr staan nog zeker resident evil, farpoint en wellicht ook star trek.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:46 schreef DKUp het volgende:
Ik wil eigenlijk weten welke Classic Tekken DLC karakters er gaan komen in Tekken 7![]()
Ik mis er toch wel drie of vier
E3 Genot met lekker veel games![]()
AC Origins leak deel 32ik hoop vooral op een ball mode of iets leuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tekken ball mode was echt zo geweldig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
nu een paar killingfloor dingen gezien, eigenlijk allemaal 'meh'quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat Killing Floor wil ik best wel hebben.
Die andere weer niet. Toch maar weer zo'n gare story telltale-achtige game.
GONquote:
Beter dan die standaard bovenaanzicht shooters, 2D platformers met kut concept of space shooters.quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu een paar killingfloor dingen gezien, eigenlijk allemaal 'meh'
dat is vreemdquote:Op woensdag 31 mei 2017 02:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ben ik nu gek of is de PS4 Pro erg langzaam in het menu? Tov een PS4 Slim, lijkt hij veel trager en minder responsief te zijn.
Ook al de nodige disc read errors gehad, is de disc lezer gevoeliger dan een gewone ps4 / slim? (Alles is nieuw, zowel de ps4 als de games.
Ik heb dit ook, heb een paar keer de stekker er uit moeten trekken. Daarna wilde hij de update niet meer verder downloaden. Ik kijk vanavond wel weer even.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:56 schreef wdn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |