Ik vermoed dat er iets mis is met het psn netwerk, normaal kan ik ook snel downloaden maar dit ging inderdaad enorm langzaam.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Gisteren bij mijn moeder een PS4 Slim geïnstalleerd... Ik kon een uur wachten op de systeemupdate en maarliefst 6 uur op de demo van Unravel. Wat een ramp.
Ze heeft ook wel de goedkoopste internet van Ziggo, dus ik sta er op zich ook niet echt van te kijken? Ze zit ook nog eens op Wifi.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets mis is met het psn netwerk, normaal kan ik ook snel downloaden maar dit ging inderdaad enorm langzaam.
toevallig ook ziggo, dan nog is het vreemd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:06 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel de goedkoopste internet van Ziggo, dus ik sta er op zich ook niet echt van te kijken? Ze zit ook nog eens op Wifi.
Anyway, als dat zo elke keer gaat als ze bijv. een update heeft voor een nieuwe game, dan kan ze wel twee dagen daarna eens spelen. Haha.
Hm, erg apart inderdaad. Contact opnemen met Ziggo heeft ook nooit echt zin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
toevallig ook ziggo, dan nog is het vreemd.
Ik dacht eerst aan een storing maar ik merk dat bij downloaden via steam, of YouTube op 1080p iets bekijken ik wel de volle mep krijg.
Bij speedtests blijft het hangen op 6 maybe 8 mbps, wat niet klopt ook niet voor wifi. (tenzij je 4 zendmasten in je tuin hebt staan die de boel blokkeren.. )
Ook netflix doet raar, maar ja ik kan daar geen logische verklaring aan hangen.
Twee weken (of 1 week) geleden was het totaal anders.
Ze sturen me een nieuw modem toe, het is wel een wat nieuwere met sterkere wifi, maar ik begin te vermoeden dat het niets uit zal maken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:19 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, erg apart inderdaad. Contact opnemen met Ziggo heeft ook nooit echt zin.
Ook video's in de store kon ik niet kijken overigens (en foto's ook niet). Blijft constant hangen.
Ook mijn ervaring: ik heb een top router staan en een internet verbinding die overkill is voor wat ik doe. Maar wifi via de ps4... nee, dat doe ik liever over een kabelquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:19 schreef Scrummie het volgende:
PS3/4 heeft altijd problemen gehad met wifi, ik geloof een ontzettend zwakke adapter die ze gebruiken ofzo. Beste is kabel verbinding, dat merk ik zelf in elk geval. Zowel mijn oude PS3 als nu mijn 2 PS4's hadden problemen met wifi, zodra ik kabel aansloot waren de problemen verholpen. Afstand tot router was nooit meer dan 1 of 2 beter dus dat was het ook niet.
Ik heb werkelijk geen idee, maar mocht je meer info hebben, let me know.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ze sturen me een nieuw modem toe, het is wel een wat nieuwere met sterkere wifi, maar ik begin te vermoeden dat het niets uit zal maken.
Het lijkt wel alsof bepaalde data word afgeknepen.
Ja, heb ook al gezegd dat ze echt een kabel moet trekken, maar dat willen ze niet... Dus ja, dan is het haar probleem.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Ook mijn ervaring: ik heb een top router staan en een internet verbinding die overkill is voor wat ik doe. Maar wifi via de ps4... nee, dat doe ik liever over een kabel
Dat gaan ze dus vervangen, die cisco troep.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:42 schreef 2dope het volgende:
Als je bij Ziggeau voor wifi gaat zorg dan iig voor een discreet access point ipv die gare built-in antenne van die Cisco-dingen.
Ah, dat ding kende ik nog niet. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat gaan ze dus vervangen, die cisco troep.
Connectbox is nieuwer, wat stabiel en sterkere wifi.
De meeste apparatuur staat relatief dichtbij dus ik denk dat het kan helpen.
De ps4 moet ik maar gaan bekabelen als 't zo doorgaat of als het niet verbeterd naar het niveau van eerder.
Ik heb nu toch ook al een poos een Cisco modem, de EPC3925, en heb daar eigenlijk voor het eerst in tijden maar af en toe problemen mee. In tegenstelling tot al de andere modems die we gehad hebben (in de drie jaar dat ik op mezelf woon heb ik ook al 4 modems gehad denk ik haha).quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je een disk-icoontje bij de corrupted data? Dan de disk er ff uithalen en booten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:29 schreef YokiKater het volgende:
Hallo, ik start net mijn ps4 op en die heeft een update binnen gehaald maar nu heb ik een nieuw icoon in mijn startmenu: Beschadigde data. Als ik er op klik dan krijg ik de volgende melding: "deze data is beschadigd" en een OK knopje.
Wat is deze?
Is dat een aanrader voor mensen die helemaal into Crash zijn? Mijn moeder vond het er wel leuk uit zien, maar vind eigenlijk heel weinig leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:44 schreef Bananenpap het volgende:
Platinum voor Yooka Laylee. Misschien maar tot de release van Crash Bandicoot wat trophyhunten op oude games.
Thnxsquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je een disk-icoontje bij de corrupted data? Dan de disk er ff uithalen en booten.
Het is niet echt een soortgelijke platformer als Crash Bandicoot. Lijkt meer op Banjo Kazooie of Super Mario 64. Vond het een vrij matige game, had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Is dat een aanrader voor mensen die helemaal into Crash zijn? Mijn moeder vond het er wel leuk uit zien, maar vind eigenlijk heel weinig leuk.
Connectbox?quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De meeste apparatuur staat relatief dichtbij dus ik denk dat het kan helpen.
De ps4 moet ik maar gaan bekabelen als 't zo doorgaat of als het niet verbeterd naar het niveau van eerder.
Hmm ik denk ook dat hij Technicolor bedoelt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Connectbox?
Heb thuis een technicolor staan is die ook oud?
Nee, je hebt technicolor en connectbox, zijn twee verschillende dus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ik denk ook dat hij Technicolor bedoelt.
Daar zijn ze toch nog niet zo lang geleden mee begonnen?
Jammer dat ze geen acceptgiro hebben daar anders had ik hem daar ook besteld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:47 schreef Rijst het volgende:
Tekken 7 besteld bij Allyourgames. Ze verzenden hem vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |