abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:26:36 #76
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171137083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou er mag toch wel nagedacht of gediscussieerd worden over alternatieven?
Ik ben geen voorstanden van uitstel van twee weken (daar begon Klaas mee) maar dat een alternatief bij voorbaat al belachelijk gemaakt wordt, lijkt mij ridicuul.

Verder begrijp je de definitie van slachtoffer nog steeds niet. Gebruik gewoon google ipv zo'n grote scheur open te trekken. Een slachtoffer is niet per definitie dood. Onder de bezoekers zitten vast en zeker mensen (klopt dat is een aanname, daar ligt een kans voor jou) die (in)direct geraakt zijn door deze aanslag. Ze hebben bijvoorbeeld familie of vrienden die direct geraakt zijn door de aanslag van gisteren, zoals zelf aanwezig of een kind die aanwezig was
dat zegt hij toch ook niet?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171137262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:26 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat zegt hij toch ook niet?
Zeker wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:37:49 #78
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171137290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zeker wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie het niet, waar zegt hij precies dat er een ManU fan dood is?
ofwel een slachtoffer dood moet zijn, om slachtoffer te zijn?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171137309
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou er mag toch wel nagedacht of gediscussieerd worden over alternatieven?
Ik ben geen voorstanden van uitstel van twee weken (daar begon Klaas mee) maar dat een alternatief bij voorbaat al belachelijk gemaakt wordt, lijkt mij ridicuul.

Verder begrijp je de definitie van slachtoffer nog steeds niet. Gebruik gewoon google ipv zo'n grote scheur open te trekken. Een slachtoffer is niet per definitie dood. Onder de bezoekers zitten vast en zeker mensen (klopt dat is een aanname, daar ligt een kans voor jou) die (in)direct geraakt zijn door deze aanslag. Ze hebben bijvoorbeeld familie of vrienden die direct geraakt zijn door de aanslag van gisteren, zoals zelf aanwezig of een kind die aanwezig was

Edit: misschien moeten we het een soort van omdraaien. Wat als het gisteren in de Arena was gebeurd, waren wij dan ook zo stellig dat de finale duizend km verder op is dus de wedstrijd sowieso door moet gaan want anders kost het centjes ondanks dat de details en persoonlijke drama's onbekend zijn?
Ja.
pi_171137350
Voetbal is het beste medicijn.
Wij speelden ook finale daags na de moord op Fortuyn.
blablablabla
pi_171137380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:37 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik zie het niet
Had ik verwacht na posting #73
pi_171137387
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:40 schreef Elan het volgende:
Voetbal is het beste medicijn.
Wij speelden ook finale daags na de moord op Fortuyn.
Nederland heeft wel keer een songfestival geskipped omdat dat op 4 mei was :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:44:15 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_171137431
Je kan alle evenementen overal ter wereld wel schrappen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_171137508
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nederland heeft wel keer een songfestival geskipped omdat dat op 4 mei was :+
Dit seizoen is om die reden toch ook een wedstrijd van Ajax verzet. Zo raar is dat niet.
Maar wat kan je doen, je kan de finale een maand verzetten. Krijg je de doden niet mee terug.
Zou zeggen geef de mensen in Manchester lekker een verzetje woensdag. Maak er een mooie pot van. Heb je meer aan dan in een hoekje liggen janken met z'n allen. Dikke middelvinger aan IS.
blablablabla
pi_171137643
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit seizoen is om die reden toch ook een wedstrijd van Ajax verzet. Zo raar is dat niet.
Maar wat kan je doen, je kan de finale een maand verzetten. Krijg je de doden niet mee terug.
Zou zeggen geef de mensen in Manchester lekker een verzetje woensdag. Maak er een mooie pot van. Heb je meer aan dan in een hoekje liggen janken met z'n allen. Dikke middelvinger aan IS.
Eens.

Denk ook dat alle spelers gewoon willen spelen. Je leeft toe naar zo'n finale als selectie, inclusief alle voorbereidingen en trainingen. Sport verbroedert altijd, dus ik verwacht veel respect van de fans onderling na gisteravond. Zoals bij Dortmund-Monaco.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 09:56:02 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171137660
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit seizoen is om die reden toch ook een wedstrijd van Ajax verzet. Zo raar is dat niet.
Maar wat kan je doen, je kan de finale een maand verzetten. Krijg je de doden niet mee terug.
Zou zeggen geef de mensen in Manchester lekker een verzetje woensdag. Maak er een mooie pot van. Heb je meer aan dan in een hoekje liggen janken met z'n allen. Dikke middelvinger aan IS.
zo kan je inderdaad wel aan de gang blijven al vond ik dat geval met Dortmund wel schrijnend, die wedstrijd hadden ze wel een week uit mogen stellen
pi_171137703
Veel shirts nu al uitverkocht bij Ajax. Goed voor de centjes :P
pi_171137779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
Veel shirts nu al uitverkocht bij Ajax. Goed voor de centjes :P
Je had er beter meer kunnen hebben :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171137797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je had er beter meer kunnen hebben :+
Klopt. Benieuwd wanneer ze nieuwe krijgen. Zal nog wel even duren aangezien ze per boot uit China(?) moeten komen. Ze hebben niet goed ingeschat wat succes en een mooi shirt kan doen met de verkoopcijfers.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:03:44 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171137822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt. Benieuwd wanneer ze nieuwe krijgen. Zal nog wel even duren aangezien ze per boot uit China(?) moeten komen. Ze hebben niet goed ingeschat wat succes en een mooi shirt kan doen met de verkoopcijfers.
ze kunnen ze ook in laten vliegen uiteraard, weegt weinig dus kost niet zoveel,zeker gezien de marge
pi_171137839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze kunnen ze ook in laten vliegen uiteraard, weegt weinig dus kost niet zoveel,zeker gezien de marge
Is gauw 3 euro per shirt. Maar ze kunnen het doen, ja.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:05:01 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171137847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:23 schreef opgebaarde het volgende:
Edit: misschien moeten we het een soort van omdraaien. Wat als het gisteren in de Arena was gebeurd, waren wij dan ook zo stellig dat de finale duizend km verder op is dus de wedstrijd sowieso door moet gaan want anders kost het centjes ondanks dat de details en persoonlijke drama's onbekend zijn?
Niet echt vergelijkbaar he. Dit is niet in het stadion van Manchester gebeurd. Dit was zelfs op een hele andere plek in de stad.

Maar wat zijn de criteria om een finale niet te spelen? Als het in (ik noem maar een land) Duitsland was gebeurd. Moet je dan ook niet spelen? Of als het in Londen was gebeurd?

Er zijn misschien wel slachtoffers (of familie van) onder de United fans. Die kunnen daar door aangeslagen zijn. Tja, iemand zijn moeder kan wel overleden zijn de dag ervoor. Die is dan ook aangeslagen en gaat (neem ik aan) niet. Daar ga je ook geen wedstrijd voor verplaatsen.

En als je die wedstrijd verplaatst. Hoe lang moet je hem verplaatsen? Over (bijvoorbeeld) 2 weken zijn de slachtoffers en familie van nog steeds aangeslagen.

In Manchester zelf staat het leven ook niet stil. Iedereen moet gewoon weer aan het werk. Ondanks dat mensen het verschrikkelijk vinden. Dat geldt ook voor de spelers van ManU. Moeten die dan zo aangeslagen zijn dat ze niet meer kunnen spelen?

En dan is dit ook nog 2 dagen na de aanslag. Als het nou op dezelfde dag zou zijn...

Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar het leven gaat gewoon weer verder. Je kunt gewoon een minuut stilte houden voor de slachtoffers voor de wedstrijd en dan spelen. Lijkt mij voldoende.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171137882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Klopt. Benieuwd wanneer ze nieuwe krijgen. Zal nog wel even duren aangezien ze per boot uit China(?) moeten komen. Ze hebben niet goed ingeschat wat succes en een mooi shirt kan doen met de verkoopcijfers.
Waren dat de nieuwe shirts?
Overigens heeft mijn schoonvader jarenlang de shirts van Ajax gedrukt en de namen erop gezet, destijds kwamen de shirts zonder naam uit de fabriek, waren destijds nog Umbraco shirts, hij deed dat voor nog een stuk of 6 eredivisie clubs.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171137909
Juist in zulke tijden moet je voetbal door laten gaan.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:09:05 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171137940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo kan je inderdaad wel aan de gang blijven al vond ik dat geval met Dortmund wel schrijnend, die wedstrijd hadden ze wel een week uit mogen stellen
Dat was ook een andere situatie. Dat was een (soort van?) aanslag op het team zelf. Die had de UEFA gewoon moeten afgelasten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:11:31 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171137995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:07 schreef Divje het volgende:
Juist in zulke tijden moet je voetbal door laten gaan.
UEFA laat het sowieso altijd doorgaan, zelfs als er een aanslag is op de bus van de club die speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171138014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat was ook een andere situatie. Dat was een (soort van?) aanslag op het team zelf. Die had de UEFA gewoon moeten afgelasten.
Dan kun je flink wat valse bommeldingen verwachten van gokchinezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:15:42 #98
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171138128
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:11 schreef Caland het volgende:

[..]

UEFA laat het sowieso altijd doorgaan, zelfs als er een aanslag is op de bus van de club die speelt.
Dat dus.

Denken dat er ook maar een seconde gedacht wordt om de boel niet door te laten gaan :').

Bovendien waarom buigen voor terreur. Dan staan er weer hordes nabestaaanden voor de camera dat hun geliefde dit niet gewild had etc.

Die cup is binnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171138160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waren dat de nieuwe shirts?
Overigens heeft mijn schoonvader jarenlang de shirts van Ajax gedrukt en de namen erop gezet, destijds kwamen de shirts zonder naam uit de fabriek, waren destijds nog Umbraco shirts, hij deed dat voor nog een stuk of 6 eredivisie clubs.
Dat waren de nieuwe shirts ja.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:18:03 #100
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_171138199
Travel day! Godver zo veel zin in *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')