Jij snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:54 schreef Zipportal het volgende:
02:41 Honderden mensen in Manchester bieden een kamer of bed aan voor mensen die zijn gestrand en nergens heen kunnen. Op Twitter worden mogelijke plekken massaal getweet met de hashtag #roomformanchester
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IRA die een popconcert aanvalt? Nahquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:55 schreef SoldMayor het volgende:
Misschien is het wel gewoon de IRA.![]()
Wat zouden veel mensen dan teleurgesteld zijn.
Wat is er mis met jou?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:54 schreef Zipportal het volgende:
02:41 Honderden mensen in Manchester bieden een kamer of bed aan voor mensen die zijn gestrand en nergens heen kunnen. Op Twitter worden mogelijke plekken massaal getweet met de hashtag #roomformanchester
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vet erg ja, van die helpende mensen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:54 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Copingmechanismequote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Is toch niet meer normaal wat ik hier allemaal lees?
Sommige vinden het alleen interessant als het door een moslim wordt gepleegd.quote:
Ja, of 'god'. Zo irritant en kinderachtig.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is een handvol users dat achter werkelijk alles 'genot' moet posten om de een of andere reden
Mensen tonen compassie.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sorry dat ik een ander tegengeluid heb.
Hij is gewoon zwakzinnig. Kan hij niks aan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mensen tonen compassie.
Dus jij bent tegen compassie? of wat?
Is dat via internet te volgen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:58 schreef Caland het volgende:
#MANCHESTER: Om 3.00 (onze tijd) komt @gmpolice met persconferentie.
dat is nuquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:58 schreef Caland het volgende:
#MANCHESTER: Om 3.00 (onze tijd) komt @gmpolice met persconferentie.
BBC Radio5 zei dat ze het live proberen uit te zenden "als ze uit kunnen vinden waar het is". (bericht van een kwartier ofzo geleden)quote:
Precies. Want islam heeft niets met islam te maken en zulks.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sommige vinden het alleen interessant als het door een moslim wordt gepleegd.
Dan is het pas een echte aanslag. Ik heb echt waar meerdere mensen gesproken die er zo over denken.
Zwakzinnig zijn ook die IS-gasten en symphatisanten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is gewoon zwakzinnig. Kan hij niks aan doen.
De meeste aanslagen zijn ook gewoon in hun eigen landen, wat willen ze nou.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:59 schreef kree het volgende:
Vraag me af he, ik heb niks tegen islam als ze normaal doen net als gerformeeren hervormden of weet ik wat voor christelijke beweging.?
Hoe kan dit ooit nou werken, ze creeeren meer haat gewoon en nog meer tegenzin, T christelijke geloof heeft dit al gedaan natuurlijk, maar ok dat was wel 500 jaar terug
Ik ben meer voor een hek of roei het maar uit, of ze moeten eens leren gewoon dat het nu ook normaal kan.,...
De mensen die dit soort dingen doen, willen helemaal niet dat 'dit' ooit gaat werken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:59 schreef kree het volgende:
Vraag me af he, ik heb niks tegen islam als ze normaal doen net als gerformeeren hervormden of weet ik wat voor christelijke beweging.?
Hoe kan dit ooit nou werken,
Dat hele IS volk, nu gaan we weer doen van we weten het niet en etc. Ok nou ik weet het wel 10 jaar terug hadden we deze shit niet...quote:
Watquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hele IS volk, nu gaan we weer doen van we weten het niet en etc. Ok nou ik weet het wel 10 jaar terug hadden we deze shit niet...
Als er 1 religie is, dan is het wel de extreme islam die de scheiding maakt, niet eens hier bij ons, maar ok genoeg is genoeg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |