Met een trein als t aan hem ligt denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ze toch gewoon verzamelen en ergens anders heen sturen.
"Verkocht op een zwarte markt."quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:08 schreef Physsic het volgende:
Morgen weer allemaal nieuwsberichten over mensen die wel een kaartje hadden gekocht maar op het laatste moment toch niet konden gaan en daardoor 'aan de dood zijn ontsnapt'.
NL is neutraal. Wij geven uitkeringen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Bij elke aanslag of het nou een schietpartij, bomaanslag of zelfs een aanslag met een auto vraag ik me telkens af waarom er nog steeds niets in Nederland is gebeurd.
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Netherlands kent niemand joh.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Bij elke aanslag of het nou een schietpartij, bomaanslag of zelfs een aanslag met een auto vraag ik me telkens af waarom er nog steeds niets in Nederland is gebeurd.
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Van Gogh, fascist.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
zeikerd er moesten een paar , , , tussenquote:
Nee, dat denk ik niet, uiteindelijk wordt het "eigen" IS volkje het ook zat en van wat ze eigenlijk doen, dan lost het zichzelf wel weer op en is het over.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:05 schreef SevD het volgende:
[..]
10 jaar terug was t 5,5 jaar na 9/11. Daarbuiten had je daarvoor organisaties als de ETA & de IRA.
Maar okay, hoe identificeren we IS leden? Of doen we alle moslims? Moet ik dan m'n 8-jarige buurjochie en z'n 2 broertjes en zusje aangeven bij een soort SS? Of moet ik ze zelf maar "uitroeien"?
Gadverdamme.
Denemarken ook alleen maar door South Park.quote:
Wij waren juist de trendsetter.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Gewoon alle religie uitroeien opgelost klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
zeikerd er moesten een paar , , , tussen
[..]
Nee, dat denk ik niet, uiteindelijk wordt het "eigen" IS volkje het ook zat en van wat ze eigenlijk doen, dan lost het zichzelf wel weer op en is het over.
Ben echt christelijk he, maar denk er ook realistisch over, ik vind de hele christenen ook niet helemaal ok als ik de geschiedenis lees, maar dat is het nu wel.
Will gewoon niet dat een woestijnvolk die 300 jaar achter leeft nog even die zelfde ellende als wat christenen deden in naam van het geloof opnieuw doen....?
Alle mensen gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alle religie uitroeien opgelost klaar
Ja en Apeldoorn en de schietpartij in het winkelcentrum...quote:
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Na 9/11 hadden wij Theoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Goed werk van onze AIVD?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
dat zal nooit gebeuren, maar er is wel een verschil in allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alle religie uitroeien opgelost klaar
Ja, in de trein keek ik laatst in een van hun laptops, hij was naar de wc, maar dat stond wel als bulletpoint dat ze dat wel grappig vonden en dat het ook wel een thema was ik sinterklaasfeestjes en 1 april.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.
Sowieso heeft de AIVD als je het vergelijkt met andere landen in de wereld misschien nog wel de meeste bevoegdheden. Die mogen vrijwel alles zonder steeds toestemming te moeten vragen aan een rechtertje ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |