Alle mensen gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alle religie uitroeien opgelost klaar
Ja en Apeldoorn en de schietpartij in het winkelcentrum...quote:
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Bij elke aanslag of het nou een schietpartij, bomaanslag of zelfs een aanslag met een auto vraag ik me telkens af waarom er nog steeds niets in Nederland is gebeurd.
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Na 9/11 hadden wij Theoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Bij elke aanslag of het nou een schietpartij, bomaanslag of zelfs een aanslag met een auto vraag ik me telkens af waarom er nog steeds niets in Nederland is gebeurd.
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
Goed werk van onze AIVD?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:09 schreef SoldMayor het volgende:
Frankrijk
Belgie
UK
Zweden
Duitsland
Denemarken
dat zal nooit gebeuren, maar er is wel een verschil in allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alle religie uitroeien opgelost klaar
Ja, in de trein keek ik laatst in een van hun laptops, hij was naar de wc, maar dat stond wel als bulletpoint dat ze dat wel grappig vonden en dat het ook wel een thema was ik sinterklaasfeestjes en 1 april.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.
Sowieso heeft de AIVD als je het vergelijkt met andere landen in de wereld misschien nog wel de meeste bevoegdheden. Die mogen vrijwel alles zonder steeds toestemming te moeten vragen aan een rechtertje ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe goed de Nederlandse veiligheidsdienst is, er word vaak lacherig gedaan maar dat vind de AIVD wel best, die vinden het maar wat grappig dat er zo over ze gedacht word.
Bombs don't kill people, of zeiden ze dat niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:14 schreef Caland het volgende:
Ondertussen denken ze op de Amerikaanse TV dat Manchester een wijk in Londen is.
Ik ga maar eens slapen.
Het concert was afgelopen. Hoe waren ze dan zonder bomaanslag thuisgekomenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:54 schreef Zipportal het volgende:
02:41 Honderden mensen in Manchester bieden een kamer of bed aan voor mensen die zijn gestrand en nergens heen kunnen. Op Twitter worden mogelijke plekken massaal getweet met de hashtag #roomformanchester
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, doei. Daar ga ik niet op wachten. Meestal toch nauwelijk nieuwe informatie bij zo'n persco. Bedankt voor de update.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze zeggen net op sky dat er persco is om 3.40 onze tijd
Papa die bij de ingang stond ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het concert was afgelopen. Hoe waren ze dan zonder bomaanslag thuisgekomen
Dat was Mohammed B. toch ook? Moslimextremisme is moslimextremisme.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en Apeldoorn en de schietpartij in het winkelcentrum...
Had hem meer over de IS aanvallen of gasten die geďnspireerd zijn door IS.
Ok slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, doei. Daar ga ik niet op wachten. Meestal toch nauwelijk nieuwe informatie bij zo'n persco. Bedankt voor de update.
Dat vroeg ik me ook al af, maar als je chauffeur onvindbaar is (eventueel dood dus) dan heb je misschien wel een probleem.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het concert was afgelopen. Hoe waren ze dan zonder bomaanslag thuisgekomen
Men werkt ook al heel lang met de Israeli's samen, algemeen beschouwd 1 van de meest vooraanstaande veiligheidsdiensten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso heeft de AIVD als je het vergelijkt met andere landen in de wereld misschien nog wel de meeste bevoegdheden. Die mogen vrijwel alles zonder steeds toestemming te moeten vragen aan een rechtertje ofzo.
Dat is in de geschiedenis ook al geprobeerd, maar werkt nooit. Mensen blijven geloven in een hogere macht en worden nog standvastiger/zeker van hun gelijk als dat niet meer mag.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:17 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voor we een algeheel verbod krijgen op religies, het brengt ons niets anders dan ellende.
Nou, als deze formatie lukt, dan voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:17 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voor we een algeheel verbod krijgen op religies, het brengt ons niets anders dan ellende.
Wat te denken van; iedereen rent zsm een willekeurige kant op, mobiel verkeer zal waardeloos zijn op dit moment, niemand kan elkaar vinden, gebieden waar men afsprak reeds afgeslotenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, maar als je chauffeur onvindbaar is (eventueel dood dus) dan heb je misschien wel een probleem.
Zullen we dan maar na elke aanslag lukraak een paar steden in het kalifaat met de grond gelijk maken? Een oog voor een oog zoals de bijbel het zo mooi verwoord.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat zal nooit gebeuren, maar er is wel een verschil in allemaal.
Ik geloof echt dat het christelijke de goede kant op gaat, en zo werkt het ook, want er worden veel mensen door geholpen.
Ook vluchtelingen, ik heb er dan ook geen moeite mee, maar er komen er te veel die niet echt vluchten.
Dat betekent niet dat het intelligent is om jaarlijks tienduizenden nieuwe moslims te verwelkomen. Hallo Jesse Klaver.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is in de geschiedenis ook al geprobeerd, maar werkt nooit. Mensen blijven geloven in een hogere macht en worden nog standvastiger/zeker van hun gelijk als dat niet meer mag.
Ja dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 03:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was Mohammed B. toch ook? Moslimextremisme is moslimextremisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |