Wereldmap is M.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik de wereld van skyrim zelf kan veranderen? Zeg maar hoe ik ergens een boom kan planten ofzo? Ik krijg die wereldmap maar niet geopend, waar moet ik wezen?
Weapon sheathen zodat je uit "combat mode" gaat?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
't is wel kut dat ik soms in die Matrixstijl blijf hangen. Dus ik beweeg gewoon maar de rest beweegt langzaam. Als er veel enemies zijn dan is t geinig want je kan iedereen neermeppen zonder dat je geraakt wordt. Maar hoe kom je eruit
Lijkt me eerder een bug?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
't is wel kut dat ik soms in die Matrixstijl blijf hangen. Dus ik beweeg gewoon maar de rest beweegt langzaam. Als er veel enemies zijn dan is t geinig want je kan iedereen neermeppen zonder dat je geraakt wordt. Maar hoe kom je eruit
Denk het ook. Heb geen mods, dus ook niet de onofficiėle patch.quote:
Gelukkig hebben we altijd nog cheatsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een waardeloze bedoening is die College of Winterhold toch ookIk ben een Orc in Light Armor, met zwaard en schild, heb op drie momenten na geen enkele spell gecast en pats boem ik ben Arch Mage
Flikker toch op man.
Cheats? Heb je niet nodig voor die mafklappersquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd nog cheats
Maar heb zelf geen idee, ben nog nooit in Winterhold geweest
Wel helemaal naar 't zuidoosten afgedwaald en ben nu net iets met vampieren aan 't doen
Mwah...soms zit een spel gewoon een beetje dom in elkaar. In zulke gevallen ben ik niet te beroerd om (bijvoorbeeld) wanneer ik door een glitch vastzit in de map, mezelf er even uit te "god-moden" om daarna op de non-cheatende manier weer verder te gaan. Doelde een beetje daarop, elke game heeft wel foutjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cheats? Heb je niet nodig voor die mafklappers
Oh, zo ja. Dan even tcl doen, stukje lopen en weer tclquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah...soms zit een spel gewoon een beetje dom in elkaar. In zulke gevallen ben ik niet te beroerd om (bijvoorbeeld) wanneer ik door een glitch vastzit in de map, mezelf er even uit te "god-moden" om daarna op de non-cheatende manier weer verder te gaan. Doelde een beetje daarop, elke game heeft wel foutjes.
Overigens is 't al voorgekomen dat ik in Skyrim compleet vastzat achter een soort schutting in een grot
Je bent Dragonborn, hebt Alduin (een god) verslagen, hebt in je eentje de burgeroorlog gewonnen, bent leider van elke factie in Skyrim, en loopt rond in armor gemaakt van drakenskeletten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een waardeloze bedoening is die College of Winterhold toch ookIk ben een Orc in Light Armor, met zwaard en schild, heb op drie momenten na geen enkele spell gecast en pats boem ik ben Arch Mage
Flikker toch op man.
Gelijk Recorder er maar bij halen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent Dragonborn, hebt Alduin (een god) verslagen, hebt in je eentje de burgeroorlog gewonnen, bent leider van elke factie in Skyrim, en loopt rond in armor gemaakt van drakenskeletten.
"Let me guess, someone stole your sweet roll?"
Kom je goddomme net terug van Sovngarde, is "Hands to yourself, sneak thief" het eerste wat je hoort.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent Dragonborn, hebt Alduin (een god) verslagen, hebt in je eentje de burgeroorlog gewonnen, bent leider van elke factie in Skyrim, en loopt rond in armor gemaakt van drakenskeletten.
Hoeveel mensen denk je weten dat jij Alduim hebt verslagen? Moeten ze dat op Twitter lezen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de Greybeards het letterlijk van de daken schreeuwenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je weten dat jij Alduim hebt verslagen? Moeten ze dat op Twitter lezen?
Ja, want ze zijn zo erg verstaanbaar altijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de Greybeards het letterlijk van de daken schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |