ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 0% gewijzigd door greavy op 21-05-2017 19:20:14 ]
Heb afgelopen vrijdag nog bij de ''trdl' van Glenfinnan een hele rondleiding in het seinhuis gehad. Echt nog oude hendels om wissels om te leggen, niks digitaal. Hij kan ook niet zien waar een trein is, hij wordt alleen gebeld dat er een trein aankomt omdat de Token beschikbaar was enzo.
Was gewoon zo brutaal om te vragen of ik even binnen mocht kijken.
Wat trouwens nog kutter is qua internet aan boord is dat MyWay of zo wat Veolia toen had. Ja we hebben wel internet aan boord maar we blokkeren zo'n beetje alles omdat ANDERS het internet het niet meer doet
Op zondag 21 mei 2017 18:18 schreef Dr_Flash het volgende: Wat trouwens nog kutter is qua internet aan boord is dat MyWay of zo wat Veolia toen had. Ja we hebben wel internet aan boord maar we blokkeren zo'n beetje alles omdat ANDERS het internet het niet meer doet
Een van de redenen waarom de vlag uitging toen Veolijaa eindelijk opgedonderd was daar Anno 2017 boeit dat hele wifi in de trein sowieso niet echt meer want 24 GB bij Vodafone
Een van de redenen waarom de vlag uitging toen Veolijaa eindelijk opgedonderd was daar Anno 2017 boeit dat hele wifi in de trein sowieso niet echt meer want 24 GB bij Vodafone
Bij mij is het inmiddels 10GB bij KPN, dankzij KPN Compleet 20GB. Voor dezelfde prijs als toen ik het abonnement met 2GB(KPN Compleet werd 4GB) afsloot. Hoewel de laatste periode er 5GB was, en werd 10GB, gebruikte ik zelden meer dan 7GB.
19 Mei 2017 - Vandaag heb ik mij gewaagd naar het wereldberoemde Glenfinnan-viaduct, die zo populair werd door de Harry Potter-filmreeks. Dit viaduct kwam meermaals in beeld in diverse scenes. De lokale bevolking en overheid hebben er inmiddels een hele toeristische attractie van gemaakt, inclusief een Glenfinnan Visitors Center, mogelijke rondleiding naar het viaduct, bewegwijzering en een begaanbaar bergpad naar een paar uitzichtspunten op het viaduct.
Hier passeert de eerste stoomtrein van vandaag, de 'The Jacobite Morning Service' naar Mallaig, die zoals al de hele week met de fraaie Black 5, de 62005, rondrijdt tussen Fort William en Mallaig en terug.
19 Mei 2017 - Na de klik van de ochtendtrein naar Mallaig was er meer dan 4 uur over om even rond te wandelen. Ik ben uiteindelijk bij het Viewpoint bij het Viisitors Center beland, en strak op tijd passeert de fraaie trein het beroemde Glenfinnan-viaduct opweg naar Malaig.
Men had ff een blik Jappen geopend, kwartier voor doorkomst kwamen er ineens ruim 50 Jappen aan. Stonden daar met een man of 80... Bij de 2e foto stonden we met een man of 40. Daar zie je ook een aantal beneden op de weg staan, en via de verrekijker zag ik op de plek waar ik in de ochtend stond ook een hele groep staan.
Allemaal mede mogelijk gemaakt sinds ze er een grote toeristische attractie van gemaakt hebben. En wat vergeten ze? prullenbakken voor vuil. Hoewel er nauwelijks zwerfvuil te bekennen was, toch een beetje jammer.
Op zondag 21 mei 2017 19:05 schreef Dr_Flash het volgende: Ik breng lange treinreizen tegenwoordig voornamelijk door met een sudokuboekje en een Rubik's cube
Op zondag 21 mei 2017 19:23 schreef greavy het volgende: [ afbeelding ] 19 Mei 2017 - Vandaag heb ik mij gewaagd naar het wereldberoemde Glenfinnan-viaduct, die zo populair werd door de Harry Potter-filmreeks. Dit viaduct kwam meermaals in beeld in diverse scenes. De lokale bevolking en overheid hebben er inmiddels een hele toeristische attractie van gemaakt, inclusief een Glenfinnan Visitors Center, mogelijke rondleiding naar het viaduct, bewegwijzering en een begaanbaar bergpad naar een paar uitzichtspunten op het viaduct.
Hier passeert de eerste stoomtrein van vandaag, de 'The Jacobite Morning Service' naar Mallaig, die zoals al de hele week met de fraaie Black 5, de 62005, rondrijdt tussen Fort William en Mallaig en terug.
[ afbeelding ] 19 Mei 2017 - Na de klik van de ochtendtrein naar Mallaig was er meer dan 4 uur over om even rond te wandelen. Ik ben uiteindelijk bij het Viewpoint bij het Viisitors Center beland, en strak op tijd passeert de fraaie trein het beroemde Glenfinnan-viaduct opweg naar Malaig.
Op zondag 21 mei 2017 18:36 schreef James1988 het volgende: Een trein heeft wel betere antennes dan een telefoon. Als ik in een DDZ zit zie ik toch net iets te vaak een "no signal"-melding in m'n scherm staan
toevallig in de voorste treinstel ?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ik krijg over enige tijd een auto met Wi-Fi hotspot die op 4G werkt. Ik ben benieuwd hoe goed dat werkt, naar het schijnt heeft dat ding een antenne die een stuk krachtiger is dan die van mijn telefoon.
Op zondag 21 mei 2017 21:50 schreef James1988 het volgende: Ik krijg over enige tijd een auto met Wi-Fi hotspot die op 4G werkt. Ik ben benieuwd hoe goed dat werkt, naar het schijnt heeft dat ding een antenne die een stuk krachtiger is dan die van mijn telefoon.
OnStar is echt MACHTIG IRRITANT in huurauto's. Fucking hell.
Maar ik huur niet meer zonder want internet in het buitenland <3 En het werkt verbazingwekkend snel want ze hebben soms contracten met heel veel verschillende providers in hetzelfde land dus je gaat gewoon naar de beste verbinding over, zoals het hoort.
FLIRT, tja, ik heb nog niet met de NS-units gereisd maar ik verwacht niet veel anders dan met andere vervoerders eigenlijk. Ik vind ze in de Arriva Zuid-Limburg-kleurstelling echt ontzettend mooi (maar die maakt zelfs een Citea mooi) en de Abellio's ook, maar de NS; bah. Jeetje.
Op zondag 21 mei 2017 19:56 schreef Zug-Chef het volgende: Gave platen Durk! Ik heb wel het gevoel dat beiden een klein beetje teveel naar links hangen of ligt dat aan mij?
Thanks!
Die laatste foto vond ik lastig om beter te krijgen, die eerste staat volgens mij wel goed
Ik vind de NS-FLIRTs van binnen een beetje druk ogen, dat komt hoofdzakelijk door die Mondriaan-achtige patroontjes op de wand van het toilet. Afgezien daarvan vind ik het een mooie trein.
Dat vind ik overigens ook voor het ICR: het materieel zelf ziet er prima uit (je zou niet zeggen dat het uit de jaren 80 stamt) maar die bestickering op de kopwanden vind ik net iets te veel van het goede.
Er zit zeker weer een uitzendkracht aan de knoppen. IC Den Haag -Enschede zit al vanuit de start achter een vertraagde sprinter aan te sukkelen. Goverwelle kunnen we er EINDELIJK voorbij
Op maandag 22 mei 2017 16:25 schreef Dr_Flash het volgende: Er zit zeker weer een uitzendkracht aan de knoppen. IC Den Haag -Enschede zit al vanuit de start achter een vertraagde sprinter aan te sukkelen. Goverwelle kunnen we er EINDELIJK voorbij
Hé! Dan zitten we in dezelfde trein. Ik ben in Utrecht ingestapt. De schade is +4 in Deventer naar verwachting.
Ja, +10 bij vertrek uit Amersfoort. Collega wil de sprinter naar Colmschate halen. Kan ook wel lastig worden. Dus daar weer achteraan sukkelen tot Rijssen. Enschede +20 of zo
Duitsland-Oostenrijk:Karwendelbahn Vanaf Kempten in de Allgau met de Ausserfernbahn langs Reutte naar Garmisch-Partenkirchen in Tirol en vandaar met de Karwendelbahn naar Innsbruck.Al die namen geven wel aan dat het treintechnisch ingewikkeld is op de grens van Duitsland en Oostenrijk.
Het traject gaat van de voet tot midden in de Alpen,met als extraatje een rit met de trein naar de hoogste top van Duitsland,de Zugspitzbahn.
dat rode klote ding is altijd te laat tussen alphen en gouda, godver me overstap gemist in alphen en toen in leiden, ik moest op den haag HS zijn gelukkig zag ik op leiden CS een intercity naar dordrecht die stopte in HS all met all was ik 15 minuten te laat.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Op maandag 22 mei 2017 18:26 schreef cherrycoke het volgende: dat rode klote ding is altijd te laat tussen alphen en gouda, godver me overstap gemist in alphen en toen in leiden, ik moest op den haag HS zijn gelukkig zag ik op leiden CS een intercity naar dordrecht die stopte in HS all met all was ik 15 minuten te laat.
Je haalde het R-Net-Niet.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Genuanceerd verhaal in nieuwsbericht op FP, dat doorlinkt naar nog genuanceerder verhaal, dat vanmorgen verscheen op die groene website. Trein uit de rails door 'ontspoortong'
Genuanceerd verhaal in nieuwsbericht op FP, dat doorlinkt naar nog genuanceerder verhaal, dat vanmorgen verscheen op die groene website. Trein uit de rails door 'ontspoortong'
Genuanceerd verhaal in nieuwsbericht op FP, dat doorlinkt naar nog genuanceerder verhaal, dat vanmorgen verscheen op die groene website. Trein uit de rails door 'ontspoortong'
Je bedoelt het direct vingertje wijzen naar de vervoerder en betichten van dingen onder het tapijt vegen? Die nuance. Ga weg.
Interessanter vind ik eigenlijk dat ze bij een brand/rookmelding bij Schiphol niet meteen alle treinen schrappen, maar alles met een aangepast tempo door laten rijden tot duidelijk is waar de melding vandaan kwam.
Zo ligt niet bij het minste of geringste de hele treindienst op zijn gat. Mocht er daadwerkelijk iets aan de hand zijn, dan schrappen ze alles natuurlijk alsnog.
Op maandag 22 mei 2017 21:57 schreef DeaDLocK2K het volgende: Ik vraag me af waarom je niet kan reageren op die website. Is toch vķķr OV-gebruikers dķķr OV-gebruikers?
PVV van de vervoersclubs, dat is het.
Veeg nou eens ff die blinde haat uit je ogen man. Kom op nou. Kajsa Ollongren is toch ook best een lekker wijf? Geniet gewoon van wat er WEL is
Op maandag 22 mei 2017 21:57 schreef DeaDLocK2K het volgende: Ik vraag me af waarom je niet kan reageren op die website. Is toch vķķr OV-gebruikers dķķr OV-gebruikers?
Op maandag 22 mei 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende: Verheven doen door een dooie taal te gebruiken die niemand verstaat, mist echt ELK doel. Probeer het nogeens.
Op maandag 22 mei 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende: Verheven doen door een dooie taal te gebruiken die niemand verstaat, mist echt ELK doel. Probeer het nogeens.
Tevens zijn wij van mening dat Voor Beter OV vernietigd moet worden
Ik zou trouwens niet weten waarom ik argumenten zou moeten gebruiken die ergens op slaan. Als dat van die domme idioot getolereerd wordt ga ik ook m'n best niet doen natuurlijk.
Op maandag 22 mei 2017 22:20 schreef James1988 het volgende: Waarom zie ik reclames van OuiBUS? Flikker toch op, ik ga toch niet van Rotterdam naar Parijs met de bus?
Ik zoek cijfers van de punctualiteit en aantal afgeschafte treinen van de NS van een recente periode (liefst een jaar).. Weet misschien iemand van jullie hoe ik daar snel aan kan komen? Spoormonitor.nl is wel leuk, maar daar kan ik geen algemene cijfers vinden..
De NS heeft ze wel, maar het liefst heb ik ze van een andere instantie. Anders krijg je een beetje het slager-keurt-z'n-eigen-vlees verhaal
Op maandag 22 mei 2017 22:32 schreef Xetran het volgende: Ik zoek cijfers van de punctualiteit en aantal afgeschafte treinen van de NS van een recente periode (liefst een jaar).. Weet misschien iemand van jullie hoe ik daar snel aan kan komen? Spoormonitor.nl is wel leuk, maar daar kan ik geen algemene cijfers vinden..
De NS heeft ze wel, maar het liefst heb ik ze van een andere instantie. Anders krijg je een beetje het slager-keurt-z'n-eigen-vlees verhaal
wat is de relatie tussen deze 2 zaken als ik vragen mag?
Zocht wat cijfers om wat achtergrond te krijgen in hoe het momenteel gesteld is met het reizigersvervoer op 't spoor.. Ik doe een klein onderzoekje voor school, maar niks serieus.
Hoe wordt een trein eigenlijk geteld als hij op tijd is vertrokken uit bijvoorbeeld Maastricht, tijdens z'n rit flink wat vertraging oploopt en daardoor met +25 aankomt in Utrecht, en vervolgens wordt opgeheven? Is hij dan vertraagd, opgeheven, of beide?
Op maandag 22 mei 2017 23:10 schreef James1988 het volgende: Hoe wordt een trein eigenlijk geteld als hij op tijd is vertrokken uit bijvoorbeeld Maastricht, tijdens z'n rit flink wat vertraging oploopt en daardoor met +25 aankomt in Utrecht, en vervolgens wordt opgeheven? Is hij dan vertraagd, opgeheven, of beide?
Als de trein 10 meetpunten heeft van a naar b, bij 5 op tijd, 3 te laat en 2 opgeheven is de punctualiteit 5/8 geloof ik.
Het is toch gewoon (zoals ik het op de site van Prorail heb begrepen) dat ze alle 'treinaankomsten' op een hoop smijten, en daaruit grijpen welke te laat zijn? Ergo: een trein met 100 stops waar hij op de laatste vijf stops te laat is maakt het 95% punctualiteit? Treinen die afgeschaft zijn worden daar niet in meegenomen omdat ze überhaupt niet aankomen?
Zo zou je het ook met geannuleerde treinen kunnen doen? Immers heeft een trein die voor een langer traject is geannuleerd met veel meer inpact als eentje die maar tot Arnhem gaat ipv. Nijmegen bijvoorbeeld
Voor zo ver ik weet, is niet één trein met één meetpunt, maar wordt de punctualiteit gemeten op de grotere stations. Dan krijg je dus dat ie in Maastricht op tijd is vertrokken, in Eindhoven vertraagd is en op Utrecht opgeheven is.
Waren het niet 27 of 57 punten? Maar dat is 2011. Ondertussen is Big Data echt gemeengoed geworden waar zelfs hele kleine consultancybedrijfjes goed mee kunnen helpen voor echt weinig. Als ze het straks volledig inzetten en er komt genoeg rekenkracht achter te liggen, dan krijg je de situatie dat de computer met een afwijking van 10% kan voorspellen waar er wanneer een probleem gaat optreden in de treindienst en ook waar het aan kan liggen.
En dat gaan die computers zichzelf ook nog eens leren, hoe dat moet. De toekomst wordt gaaf en doodeng.
Op maandag 22 mei 2017 23:20 schreef DeaDLocK2K het volgende: Waren het niet 27 of 57 punten? Maar dat is 2011. Ondertussen is Big Data echt gemeengoed geworden waar zelfs hele kleine consultancybedrijfjes goed mee kunnen helpen voor echt weinig. Als ze het straks volledig inzetten en er komt genoeg rekenkracht achter te liggen, dan krijg je de situatie dat de computer met een afwijking van 10% kan voorspellen waar er wanneer een probleem gaat optreden in de treindienst en ook waar het aan kan liggen.
En dat gaan die computers zichzelf ook nog eens leren, hoe dat moet. De toekomst wordt gaaf en doodeng.
Op maandag 22 mei 2017 23:20 schreef DeaDLocK2K het volgende: Waren het niet 27 of 57 punten? Maar dat is 2011. Ondertussen is Big Data echt gemeengoed geworden waar zelfs hele kleine consultancybedrijfjes goed mee kunnen helpen voor echt weinig. Als ze het straks volledig inzetten en er komt genoeg rekenkracht achter te liggen, dan krijg je de situatie dat de computer met een afwijking van 10% kan voorspellen waar er wanneer een probleem gaat optreden in de treindienst en ook waar het aan kan liggen.
En dat gaan die computers zichzelf ook nog eens leren, hoe dat moet. De toekomst wordt gaaf en doodeng.
Wat zou de meerwaarde zijn van meten op >400 plekken tov 50?
Wat zou de meerwaarde zijn van meten op >400 plekken tov 50?
Het is belangrijk voor deep-learning en neurale netwerken om zoveel mogelijk ruwe informatie binnen te krijgen. Sterker nog, die 400 punten (alleen de stations) is veel te weinig. Continue bewaking is hier echt wel redelijk sleutel bij. Hoe je dat dan verwerkt in zinnige grafieken voor de eindgebruiker; Ja, dan is de punctualiteit op stations het belangrijkste en kan je er eenvoudige grafische weergaven van produceren. Als je het slim aanpakt dan hou je het met een API beschikbaar zodat je per station kan controleren hoe vaak het goed of mis gaat.
Machinist roept om dat de trein uit Swollen [sic] er nog niet is en dat wij pas verder kunnen rijden naar Swollen [sic] als de trein uit Swollen [sic] er is.
In Almelo gaat het ook fijn zo te zien: op spoor 4 staat de sprinter naar Zwolle van 15.00u defect (2x DM'90). Daarom moet alle verkeer afgehandeld worden op spoor 2...
(met uitzondering van de sprinter Apeldoorn die keer op 4a en de stopper uit Mariënberg dan).
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op dinsdag 23 mei 2017 16:25 schreef dennistd het volgende: In Almelo gaat het ook fijn zo te zien: op spoor 4 staat de sprinter naar Zwolle van 15.00u defect (2x DM'90). Daarom moet alle verkeer afgehandeld worden op spoor 2...
(met uitzondering van de sprinter Apeldoorn die keer op 4a en de stopper uit Mariënberg dan).
Ja, dat was mijn trein. En zo defect klonk 'ie niet. Zal wel iets met ATB zijn geweest. Heb de pimpel gepakt die er lange tijd met gesloten deuren tegenover stond, daarna IC van Deventer naar Zwolle.
Vanavond is er een aanrijding met persoon geweest tussen Tilburg en Eindhoven, via een vriend hoor ik een beetje hoe het allemaal gaat, heel professioneel, en goede communicatie naar reizigers.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat er eerst een evacuatie van de trein plaatsvond, diversen reizigers met een bus verder gingen, die bus vol zat, en nu de overgebleven reizigers met de aanrijdingstrein de trein vervolgen, dit is meestal ongebruikelijk ?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Op dinsdag 23 mei 2017 22:14 schreef Dr_Flash het volgende: Met de aanrijdingstrein?? Dat lijkt me niet nee Er zal wel iets anders voor komen rijden toch?
Op dinsdag 23 mei 2017 22:27 schreef James1988 het volgende: Misschien was er geen noodzaak voor calamiteitenreiniging en was er een vervangende machinist?
Ik denk dat dat het is inderdaad.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Op dinsdag 23 mei 2017 22:11 schreef _serial_ het volgende: Vanavond is er een aanrijding met persoon geweest tussen Tilburg en Eindhoven, via een vriend hoor ik een beetje hoe het allemaal gaat, heel professioneel, en goede communicatie naar reizigers.
Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat er eerst een evacuatie van de trein plaatsvond, diversen reizigers met een bus verder gingen, die bus vol zat, en nu de overgebleven reizigers met de aanrijdingstrein de trein vervolgen, dit is meestal ongebruikelijk ?
Hoe lang duurde het totdat er werd besloten tot overgaan evacuatie via trein? Bij aanrijding persoon wordt asap bussen besteld voor verder mensen. Wellicht is tijdens evacuatie gebleken dat het toch mogelijk is met reizigers de trein af te voeren, dat gebeurt wel vaker.