dacht dat je wel ouder was johquote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31, in de bloei van mijn leven.
Pfff, voor minder dan 150k koop ik geen horlogesquote:
niks nieuws onder de zon toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel geeft hier dus gewoon toe dat hij troep is
instapmodelletjequote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pfff, voor minder dan 150k koop ik geen horloges
Houdt op bij 28. Dusquote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31, in de bloei van mijn leven.
Jij bent al hopeloos verloren.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut, nog ff 2 maanden van genieten dus
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef Okurr het volgende:
Mijn edifier boxen zijn zo nice, ik laat bijna een traantje. Alles klinkt zo mooi.
waar slaat dit op? :S :Squote:Op zondag 21 mei 2017 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent al hopeloos verloren.
Ik wil je motiveren om je leven te beteren. Nu is de tijd daarvoor.quote:
ben er mee bezigquote:Op zondag 21 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil je motiveren om je leven te beteren. Nu is de tijd daarvoor.
Bedoel tot en met 28quote:Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut, nog ff 2 maanden van genieten dus
voel me wel beetje ongemakkelijk toen dat kleine meisje ging twerken op de grond en french montana zo lachend kijktquote:
Daarom verkies ik ook altijd jonge vriendinnenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat bij jouw vriendin alles is gaan hangen, betekent dat niet dat dat ook bij mij gebeurt.
ik ga meteen kijkenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:49 schreef Okurr het volgende:
[..]
voel me wel beetje ongemakkelijk toen dat kleine meisje ging twerken op de grond en french montana zo lachend kijkt
Zo, hallo.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat bij jouw vriendin alles is gaan hangen, betekent dat niet dat dat ook bij mij gebeurt.
heb geen nachtmerries gehad neequote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
gisteravond hostel 3 gezien
viel tegen
met z'n rimpelbekquote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef Okurr het volgende:
soms vergeet ik wel dat haags al best op leeftijd is
Dat is toch in USA zelf? Met dat publiek erbij?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
gisteravond hostel 3 gezien
viel tegen
En rijp voor Deltaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef Okurr het volgende:
soms vergeet ik wel dat haags al best op leeftijd is
Ja klopt.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch in USA zelf? Met dat publiek erbij?
Hostel 1 was wel
vanaf daar ging het bergafwaartsquote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vetste vond ik wel dat z'n huid van z'n gezicht werd gesneden
had meer verwacht
Ja, die eerste martelingen waren nog wel tof. Met die doorgezaagde enkels enzo. Was wel genieten. 3 is trouwens al best wel oud toch dat deel?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja klopt.
1 was wel dik ja maar wordt alleen maar slechter
ja heb dat best vaak eiglk op fok dan heb je zo discussie met iemand echt bullshit kinderdiscussie of dat ze dan zo retarded doen en je je dan realiseert shit man je bent eigenlijk best oud how are u like thatquote:
ja paar jaar alweer.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die eerste martelingen waren nog wel tof. Met die doorgezaagde enkels enzo. Was wel genieten. 3 is trouwens al best wel oud toch dat deel?
Ik heb dat wel eens bij wchquote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef Okurr het volgende:
[..]
ja heb dat best vaak eiglk op fok dan heb je zo discussie met iemand echt bullshit kinderdiscussie of dat ze dan zo retarded doen en je je dan realiseert shit man je bent eigenlijk best oud how are u like that
the texas chainsaw massacrequote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja paar jaar alweer.
wat is nou beetje echt goede horrorfilm
pff ja idd.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yup.
The hills have eyes was ook wel grappig.
welke heppiequote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pff ja idd.
dat die vent werd vastgebonden aan die boom
Dan weeg ik 0.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet, je bent zo goed op weg. Nog maar 70 kilo te gaan.
Lekker strak in m'n vel blijven zitten zeg ik altijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent toch al zo rond dat er nog wel een kilootje erbij kan
BIEMquote:Op zondag 21 mei 2017 15:08 schreef Rozevla het volgende:
Zo
Nieuwe telefoon gehaald.
Gelijk maar even inwijden en meenemen naar het schijthuis
Xxx maar ik hou wel van je hoor. Noelletjes plagen kusjes vragenquote:
Kon ze eigenlijk ook niet meer omheen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je dit toegeeft.
eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kon ze eigenlijk ook niet meer omheen.
Nieuwste seizoen?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
Toch nog maar even een aflevering van Prison Break bij kijken, of 2, of 3.
quote:
Ik moet alles nog kijken. Waar kijk jij het?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Al zit ik nu pas aflevering 2 te kijken
Thuis op de bankquote:Op zondag 21 mei 2017 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet alles nog kijken. Waar kijk jij het?
Het heet niet voor niets Slow Chatquote:
Okay, is het wat dat nieuwe seizoen?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis op de bank![]()
Ik heb alles opgenomen, is alleen tantoe irritant om steeds de reclames door te moeten spoelen
Tot nu is het wel aardig al heeft het nog niet het niveau van het eerste seizoen. Is eigenlijk sowieso onmogelijk om dat niveau weer te halen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Okay, is het wat dat nieuwe seizoen?
Ja, eens.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot nu is het wel aardig al heeft het nog niet het niveau van het eerste seizoen. Is eigenlijk sowieso onmogelijk om dat niveau weer te halen.
vandaar dat dp hier zitquote:Op zondag 21 mei 2017 15:16 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat SC stond voor Speed Chat
hmmm speedquote:Op zondag 21 mei 2017 15:16 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat SC stond voor Speed Chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |