En rijp voor Deltaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef Okurr het volgende:
soms vergeet ik wel dat haags al best op leeftijd is
Ja klopt.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch in USA zelf? Met dat publiek erbij?
Hostel 1 was wel
vanaf daar ging het bergafwaartsquote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vetste vond ik wel dat z'n huid van z'n gezicht werd gesneden
had meer verwacht
Ja, die eerste martelingen waren nog wel tof. Met die doorgezaagde enkels enzo. Was wel genieten. 3 is trouwens al best wel oud toch dat deel?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja klopt.
1 was wel dik ja maar wordt alleen maar slechter
ja heb dat best vaak eiglk op fok dan heb je zo discussie met iemand echt bullshit kinderdiscussie of dat ze dan zo retarded doen en je je dan realiseert shit man je bent eigenlijk best oud how are u like thatquote:
ja paar jaar alweer.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die eerste martelingen waren nog wel tof. Met die doorgezaagde enkels enzo. Was wel genieten. 3 is trouwens al best wel oud toch dat deel?
Ik heb dat wel eens bij wchquote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef Okurr het volgende:
[..]
ja heb dat best vaak eiglk op fok dan heb je zo discussie met iemand echt bullshit kinderdiscussie of dat ze dan zo retarded doen en je je dan realiseert shit man je bent eigenlijk best oud how are u like that
the texas chainsaw massacrequote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja paar jaar alweer.
wat is nou beetje echt goede horrorfilm
pff ja idd.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yup.
The hills have eyes was ook wel grappig.
welke heppiequote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pff ja idd.
dat die vent werd vastgebonden aan die boom
Dan weeg ik 0.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe nou niet, je bent zo goed op weg. Nog maar 70 kilo te gaan.
Lekker strak in m'n vel blijven zitten zeg ik altijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent toch al zo rond dat er nog wel een kilootje erbij kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |