Meisje toch. Ben je nu beetje verdrietig?quote:Op zondag 21 mei 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
Geen kans gemist, het kan nog steeds. Deze TT werd immers ook nog nadien aangepast.
Trage Reya was kennelijk bang voor een kaap
Kaas- gaat hem "troosten".quote:Op zondag 21 mei 2017 09:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meisje toch. Ben je nu beetje verdrietig?
Nee ik durfde al niet meer na die micro agression van Leandraquote:Op zondag 21 mei 2017 09:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meisje toch. Ben je nu beetje verdrietig?
Nu ben ik wel oprecht getriggeredquote:Op zondag 21 mei 2017 09:53 schreef Euribob het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Ajax Europees kampioen werd én dat de wereld verging.
Hopelijk komt het allemaal niet uit.
Daar ben jij natuurlijk erg gevoelig voor.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik durfde al niet meer na die micro agression van Leandra
Zie, we kunnen best vrienden wordenquote:Op zondag 21 mei 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, die kutbritten gun ik het nog minder.
En Drugshond van een Camouflage-museum.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef Reya het volgende:
Een Meritage-museum, daar zou ik wel curator van kunnen zijn.
wat doe ik in dat rijtje?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:01 schreef Friek_ het volgende:
Nattekat, skysherrif, LelijKnap, Elzies.. kan dat niet het nieuwe modteam van POL worden? Scheelt weer een Melkertbaan voor dat stuk gebochelte.
En als ik dan moet kiezen, liever nummer 2 dan nummer 1quote:Op zondag 21 mei 2017 09:53 schreef Euribob het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Ajax Europees kampioen werd én dat de wereld verging.
Kwam het in die droom ook nog ter sprake of er mogelijk verband bestaat tussen die twee? Dat lijkt me niet onbelangrijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:53 schreef Euribob het volgende:
Ben je nou serieus? Of is het provocatie.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:32 schreef Kowloon het volgende:
Net weer naar Harry Mens' geweldige TV-programma gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |