lekkerquote:Op zondag 21 mei 2017 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ja bovenverdieping voor mij alleen, muziek aan.
ooit 1x op een meet gezien geloof ikquote:Op zondag 21 mei 2017 01:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zolang er treinen zijn zal hij er ook zijn
was overgestapt op Audi toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zolang er treinen zijn zal hij er ook zijn
was al jaren geledenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn geheugen reikt slechts tot de opkomst van Socios
de ekte wetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Socios het volgende:
Na 8 á 9 jaar mijn treinenhobby gedeeld te hebben overgestapt op de auto. Er is zo vaak gezegd "koop een auto".
Nu heb ik mijn treinabonnement opgezegd en rijd ik in een auto (Audi in mijn geval) is het wéér niet goed.
Pure afgunst is het. Zowel bij users, moderators, FA's en admins.
Mensen die over Audi praten krijgen een ban. Als treinenfan heb ik die nooit gehad.
Ik trek mij er net als vroeger niets van aan. Toen fervent treinreiziger, nu Audirijder.
En daarmee basta
Je bent voor Feyenoord natuurlijk, bedoel, dat zegt alles.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kent me al aardig goed. Hoe wist je dat er een lelijk jongetje schuilt achter een prachtige nickname
Sex sc? Daar moet ik ook zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was al jaren geledenCombimeet tussen Radio49 en de SEX SC destijds
Julio maakte ook leuke muziek trouwens.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Wat klinkt Enrique Iglesias geil zeg als hij Spaans zingt.
eens!quote:Op zondag 21 mei 2017 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Wat klinkt Enrique Iglesias geil zeg als hij Spaans zingt.
Ik ben een jonge Adonisquote:Op zondag 21 mei 2017 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent voor Feyenoord natuurlijk, bedoel, dat zegt alles.
Maar al zou je een jonge Adonis zijn zoals ik ben, dan nog had je geen schijn van kans gemaakt.
vgm niet overdrevenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Geen fucking idee wat hij zingt maar ik glij bijna van mijn stoel hoor.![]()
Oké beetje overdreven maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |