Je schijnt er lekker in te kunnen rukken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef aanstootgevende het volgende:
Wat is er zo tof aan Audi's?
Niks. Met uitzondering van de topmodellen dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:02 schreef aanstootgevende het volgende:
Wat is er zo tof aan Audi's?
Toch wel ook fervent mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Socios het volgende:
Toen fervent treinreiziger, nu Audrijder.
Wat zou je dan kopen, als je geld zou hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:57 schreef jatochneetoch het volgende:
Audi, het meest saaie merk voor mensen zonder mening maar met geld
Volkswagen is ook primaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch wel ook fervent mag ik hopen?![]()
![]()
Nou dan blijf ik met mijn Seat in elk geval wel binnen de VAG groepquote:
Vrouw bij ons in de sportschool rijd een R8. Best geil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niks. Met uitzondering van de topmodellen dan.
Al het overige vind ik maar grijze muizen burgerlullen auto's als ik heel eerlijk ben.
En met topmodellen bedoel ik dus niet een 1.0 TFSTFSSTFFSTII met leren bekleding.
Dan heb ik het over de S en RS modellen.
Ik denk dat het in dit geval een kwestie, 'I want that one' was. Ze kan namelijk vrij makkelijk een Lambo kopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:48 schreef Geralt het volgende:
De R8 vind ik dan weer zo een auto van ik wil een Lambo rijden maar kan hem eigenlijk niet betalen. Dus koop ik een R8
Beetje hetzelfde als al die midlifecrisers die een sporwagen willen kopen en dan een oude Porsche kopen
Waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Socios het volgende:
Na 8 á 9 jaar mijn treinenhobby gedeeld te hebben overgestapt op de auto. Er is zo vaak gezegd "koop een auto".
Nu heb ik mijn treinabonnement opgezegd en rijd ik in een auto (Audi in mijn geval) is het wéér niet goed.
Pure afgunst is het. Zowel bij users, moderators, FA's en admins.
Mensen die over Audi praten krijgen een ban. Als treinenfan heb ik die nooit gehad.
Ik trek mij er net als vroeger niets van aan. Toen fervent treinreiziger, nu Audirijder.
En daarmee basta
Zou je niet zeggen he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:53 schreef Geralt het volgende:
WTF SNAKERZ OUWE ZAK BIJNA 50?!?!?!?!?![]()
![]()
!!!!!
O ja, die ban heb je nog tegoed. Doeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Socios het volgende:
Na 8 á 9 jaar mijn treinenhobby gedeeld te hebben overgestapt op de auto. Er is zo vaak gezegd "koop een auto".
Nu heb ik mijn treinabonnement opgezegd en rijd ik in een auto (Audi in mijn geval) is het wéér niet goed.
Pure afgunst is het. Zowel bij users, moderators, FA's en admins.
Mensen die over Audi praten krijgen een ban. Als treinenfan heb ik die nooit gehad.
Ik trek mij er net als vroeger niets van aan. Toen fervent treinreiziger, nu Audirijder.
En daarmee basta
Een derde zou wel héél kinderachtig zijn, hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, die ban heb je nog tegoed. Doeg.
Nou met die leeftijd hoef je je anders ook niet te schamen met een Lancia Musa.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef Snakey het volgende:
Ik rij een Ford Galaxy trouwens.Past wat meer bij mijn leeftijd.
True. Ik beloof je hierbij dat je nooit meer gebanned zal worden omdat je een Audi rijdt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Een derde zou wel héél kinderachtig zijn, hoor.
Haha, dankje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Ik beloof je hierbij dat je nooit meer gebanned zal worden omdat je een Audi rijdt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begreep je grapje niet zo goed dus ik las je notes net terug. Ik moest lachen.
Gewoon normaal doen, zoals elke Audi rijder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik schaf wel weer eens een abbo aan om ze terug te lezen.
Maar moet eerst een beetje ontdekken wat tegenwoordig wel en niet mag en wat geëdit en verwijderd wordt op FOK! (was lange tijd afwezig ten tijde invoeren "nieuw beleid")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |