quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catwoman!
Sorry dat ik er gister niet was, ik speelde tot half vijf Battlefield.
.
Heey. Ik zit hier met brakke internet. Ben straks wel terug.quote:
Uh, ... nu weet ik het ook niet meer. Ik laat het bij dat je een prima kerel bent.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ging het over daten, dat had ik even gemist.
Wat een levenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catwoman!
Sorry dat ik er gister niet was, ik speelde tot half vijf Battlefield.
.
Laten we het daar op houden ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uh, ... nu weet ik het ook niet meer. Ik laat het bij dat je een prima kerel bent.
Tot danquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey. Ik zit hier met brakke internet. Ben straks wel terug.
huh een fokker met een vriendin?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.
Komt vanzelf.
Volgens Frank lijk ik op Timothy Daltonquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens helemaal niet op Roger Moore.
Dat meer, maar is niet echt een complimentquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens Frank lijk ik op Timothy Dalton
Vrouw zelfs, om het nog erger te maken, in september 34 jaar.quote:
En volgens WCH op een bloemkoolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom moet je dat dus niet doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:00 schreef Oberkullie het volgende:
Reiger wacht op kipfilet van overleden vrouw
http://www.parool.nl/amst(...)eden-vrouw~a4492004/
Kijk nou wat zielig
Jij hebt er wat van weg ja. Niet iedere foto hoor, maar vaak wel. Als dadelijk je Graal is uitgewerkt wordt je meer een George Lazenby natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegesleept uit R en P?quote:
Dit keer was het TARDIS. Ze zitten hier al een paar dagen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegespleept uit R en P?
nou zegquote:Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegesleept uit R en P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |