https://www.vi.nl/nieuws/(...)sdag-al-eerste-duelsquote:Nu het reguliere Eredivisie-seizoen erop zit, gaat de blik richting de play-offs om Europees voetbal en die om promotie/degradatie. Woensdag al is de eerste ronde in het toetje met als inzet van een ticket voor de voorronde van de Europa League.
FC Utrecht gaat op bezoek bij SC Heerenveen en AZ reist naar Groningen voor een confrontatie tegen de plaatselijke FC. De returns zijn zaterdagavond. De winnaars stromen door naar de finale op donderdag 25 mei en zondag 28 mei. In die eindstrijd staat een ticket voor de voorronde van het Europa League-toernooi op het spel.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
Utrecht heeft er wel het meeste recht op.
Jij wilt niet zien hoe Woutje Weghorst er nog 3 in schiet?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan die 20:45-wedstrijd ga ik mijn handen niet branden.
Er wordt in Stadio San Paolo gevoetbald tussen Napoli en Fiorentina. Stuk leuker dan een elftal van John van den Brom.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij wilt niet zien hoe Woutje Weghorst er nog 3 in schiet?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:03 schreef Caland het volgende:
Oja, de playoffs voor een verkapt intertototicket zijn er ook nog
13 en 20 juliquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:07 schreef Caland het volgende:
Stroom je ook echt in Q2 inWanneer begin je dan? Over 2 weken?
Als Utrecht uiteindelijk ook tegen AZ wint dan moeten we spelen onder het WK vrouwenvoetbal en dan kan Utrecht niet in de Galgenwaard spelen. Dus wellicht moeten we in de ArenA spelen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:07 schreef Caland het volgende:
Stroom je ook echt in Q2 inWanneer begin je dan? Over 2 weken?
Tering, dan is de eerste training half juni alweer ofzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13 en 20 juli.
Ben je op 28 mei klaar, even een kleine maand met vakantie en hoogstens één of twee oefenwedstrijden tegen een amateurclub en FC Berlin Young Boys. Hoei.
Young Boys Bern heten ze.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13 en 20 juli.
Ben je op 28 mei klaar, even een kleine maand met vakantie en hoogstens één of twee oefenwedstrijden tegen een amateurclub en FC Berlin Young Boys. Hoei.
En dan is dus de Galgenwaard bezet door de vrouwen van het WKquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
13 en 20 juli.
Wel de laatste keer dat je Padt aan het werk kan zien dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er wordt in Stadio San Paolo gevoetbald tussen Napoli en Fiorentina. Stuk leuker dan een elftal van John van den Brom.
Ik bewandel een ander pad dan Sergio.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel de laatste keer dat je Padt aan het werk kan zien dit seizoen.
Dus? Dan maar niet mee doen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
En uiteindelijk worden die clubs er in Q4 maximaal gewoon uitgegooid en zijn ze in maart helemaal op.
Topshow.gif
O jawel, maar ik vind het altijd wel humor dat sommige supporters er nog waarde aan hechten terwijl toen het nog de intertoto cup heette het letterlijk niemand boeide.quote:
Laten we hopen dat hij in de basis staat tegen Luxemburg.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bewandel een ander pad dan Sergio.
Toch mooie tripjesquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel, maar ik vind het altijd wel humor dat sommige supporters er nog waarde aan hechten terwijl toen het nog de intertoto cup heette het letterlijk niemand boeide.
Het is slechts een iets andere verpakking.
Is dat zo? Toen Sparta, RKC, Roda, Twente etc mee mochten doen met de Intertotocup was dat toch ook gewoon feest en bijzonder voor die clubs?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel, maar ik vind het altijd wel humor dat sommige supporters er nog waarde aan hechten terwijl toen het nog de intertoto cup heette het letterlijk niemand boeide.
Het is slechts een iets andere verpakking.
Nee hoor, waren regelmatig clubs die bedankten om mee te doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen Sparta, RKC, Roda, Twente etc mee mochten doen met de Intertotocup was dat toch ook gewoon feest en bijzonder voor die clubs?
In mijn herinnering boeide het echt niemand iets, zelfs de kleine clubjes niet. Laat staan dat er voor gehuldigd werd.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen Sparta, RKC, Roda, Twente etc mee mochten doen met de Intertotocup was dat toch ook gewoon feest en bijzonder voor die clubs?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, waren regelmatig clubs die bedankten om mee te doen.
Dat wist ik echt niet. Tegenwoordig is het echt een enorme happening als dat een club als PEC/Heracles gebeurt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn herinnering boeide het echt niemand iets, zelfs de kleine clubjes niet. Laat staan dat er voor gehuldigd werd.
Dat komt vooral omdat die clubs dan net doen alsof ze Europees voetbal hebben gehaald.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik echt niet. Tegenwoordig is het echt een enorme happening als dat een club als PEC/Heracles gebeurt.
Huldigen vind ik dan wel weer onzin (net zoals ik laatst een coach, ik dacht Ten Hag) hoorde zeggen "we kunnen nog een prijs halen en dat is Europees voetbal"
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat die clubs dan net doen alsof ze Europees voetbal hebben gehaald.
Ze vieren het alsof ze Europees voetbal hebben gehaald terwijl ze feitelijk gewoon aan 3 voorrondes mogen meedoen.quote:
De kwalificatie is ook Europees voetbal. Je speelt in het buitenland tegen een tegenstander waar je nog nooit tegen gespeeld hebt. Allemaal reizen, zo'n heel plein overnemen in Praag of whatever. Is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze mogen meedoen aan de kwalificatie, het hoofdtoernooi begint pas veel later.
Ja maar dat zeg ik dus, toen het nog de intertoto cup heette gaf letterlijk niemand er iets om.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kwalificatie is ook Europees voetbal. Je speelt in het buitenland tegen een tegenstander waar je nog nooit tegen gespeeld hebt. Allemaal reizen, zo'n heel plein overnemen in Praag of whatever. Is gewoon leuk.
De groepsfase is PEC natuurlijk door de neus geboord maar goed.
Ajax heeft ook (nog) geen CL gehaald inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik dus, toen het nog de intertoto cup heette gaf letterlijk niemand er iets om.
Europees voetbal = meedoen aan het toernooi, niet de kwalificaties daarvan.
Voorronde is ook gewoon Europees ja. Snap dat gezeur nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kwalificatie is ook Europees voetbal. Je speelt in het buitenland tegen een tegenstander waar je nog nooit tegen gespeeld hebt. Allemaal reizen, zo'n heel plein overnemen in Praag of whatever. Is gewoon leuk.
De groepsfase is PEC natuurlijk door de neus geboord maar goed.
Nee, dat vind ik echt onzin. Als Ajax voorronde CL speelt heet dat ook gewoon Europees voetbal. Het zijn officiële wedstrijden tegen clubs uit heel Europa. Als je dat gaat verdraaien is het echt definitieneuken (waar ik op zich wel fan van ben natuurlijk maar dit vind ik echt onzin).quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Europees voetbal = meedoen aan het toernooi, niet de kwalificaties daarvan.
Ze spelen dan vooral om mee te mogen doen aan Europees voetbal.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt onzin. Als Ajax voorronde CL speelt heet dat ook gewoon Europees voetbal. Het zijn officiële wedstrijden tegen clubs uit heel Europa. Als je dat gaat verdraaien is het echt definitieneuken (waar ik op zich wel fan van ben natuurlijk maar dit vind ik echt onzin).
Leuk dat jij dat weer voor iedereen bepaalt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spelen dan vooral om mee te mogen doen aan Europees voetbal.
Nee, spelen om mee te mogen doen aan Europees voetbal gebeurt in de reguliere competitie en in de playoffs.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spelen dan vooral om mee te mogen doen aan Europees voetbal.
Bepaal ik niet, volgens mij zegt het woord kwalificatieronde al genoeg.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat weer voor iedereen bepaalt.
Als Utrecht europa ingaat dan wordt dat echt een feest in Utrecht hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik echt niet. Tegenwoordig is het echt een enorme happening als dat een club als PEC/Heracles gebeurt.
Huldigen vind ik dan wel weer onzin, net zoals ik laatst een coach (ik dacht Ten Hag) hoorde zeggen "we kunnen nog een prijs halen en dat is Europees voetbal"
Maar de stelling was ook niet "voorronde is een hoofdtoernooi", de stelling was "ook de voorronde is Europees voetbal".quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Een voorronde is toch gewoon een voorronde en geen hoofdtoernooi? Ik ben het wel eens met Caland. Het is pas een prijs of iets waar je waarde aan kan hechten als je echt in de groepsfase bent zoals Vitesse en Feyenoord dat nu al zijn.
Het is vooral vreemd dat in deze playoffs supporters er zoveel waarde aan hechten. Dat was mijn stelling. Je begint ergens half juli al tegen een pauperteam en vervolgens word je 1 of 2 rondes verder eruit geknikkerd. Nou joepie. Toen het toernooi iets anders heette kwam er geen hond op af.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de stelling was ook niet "voorronde is een hoofdtoernooi", de stelling was "ook de voorronde is Europees voetbal".
Snap ook niet waarom je dat anders zou zien. Het zijn wedstrijden, om het echie, tegen Europese tegenstanders. Je krijgt punten voor de UEFA-ranking. Dat is toch wat "Europees voetbal" is?
Wat een gelul weer. Voor clubs als Heracles/pec is die voorronde een hoofdprijs man.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Een voorronde is toch gewoon een voorronde en geen hoofdtoernooi? Ik ben het wel eens met Caland. Het is pas een prijs of iets waar je waarde aan kan hechten als je echt in de groepsfase bent zoals Vitesse en Feyenoord dat nu al zijn.
Als Ajax woensdag de Europa League-finale verliest, staan ze gewoon in de voorronde CL en niet in de groepsfase. Dat zal gewoon als een hele vette kater voelen en niet ''m-m-maar we staan in Europa''.
Misschien dat het wat simplistisch is, maar er zit een te snel tevredenheidsdenken bij veel clubs. Je moet gewoon eruit halen wat er in zit en niet vooraf zeggen: ''We gaan ervan genieten xd xd''. De fans mogen het uiteraard zo zien, maar een organisatie mag dat echt niet. Dan moet je gewoon je licentie inleveren.
Nou, groetjes.
Joeloeloequote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax woensdag de Europa League-finale verliest, staan ze gewoon in de voorronde CL en niet in de groepsfase. Dat zal gewoon als een hele vette kater voelen en niet ''m-m-maar we staan in Europa''.
Misschien dat het wat simplistisch is, maar er zit een te snel tevredenheidsdenken bij veel clubs. Je moet gewoon eruit halen wat er in zit en niet vooraf zeggen: ''We gaan ervan genieten xd xd''. De fans mogen het uiteraard zo zien, maar een organisatie mag dat echt niet. Dan moet je gewoon je licentie inleveren.
Nou, groetjes.
Tuurlijk, maar als je fan bent van Feyenoord of Ajax doe je het niet voor een oostblok-club uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Voor clubs als Heracles/pec is die voorronde een hoofdprijs man.
Klopt maar voor jullie ziin die potjes normaal. Bij Southamton hadden ze ook een volksfeest toen ze een potje Europees mochten spelen. Sampdoria idem dito. Voor niet topclubs/subtops zijn dat gewoon geweldige dingen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je fan bent van Feyenoord of Ajax doe je het niet voor een oostblok-club uit.
Hoe blij waren we allemaal wel niet in Rotterdam toen we ons voor het eerst sinds jaren kwalificeerde voor de voorronde van de CL door te winnen uit bij Heerenveen. Als je daarop terugkijkt heb ik helemaal niet het idee dat we CL hebben gespeeld. We haalde toen zelfs de EL niet omdat we eruit vlogen tegen Praag.
Alles wat je maar eens in de X tijd meemaakt is feest natuurlijk. Een club die naar 18 jaar weer eens kampioen wordt viert een groter feest dan een club die het 2x achter elkaar wordt. Een club die altijd van de rivaal wint viert een kleiner feest dan omgekeerd. Maar zo is het allemaal subjectief, je gaat natuurlijk ook niet met Heracles Europa in met het idee dat je door die voorrondes komt. Elke ronde is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt maar voor jullie ziin die potjes normaal. Bij Southamton hadden ze ook een volksfeest toen ze een potje Europees mochten spelen. Sampdoria idem dito. Voor niet topclubs/subtops zijn dat gewoon geweldige dingen.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, groetjes.
Precies dat ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alles wat je maar eens in de X tijd meemaakt is feest natuurlijk. Een club die naar 18 jaar weer eens kampioen wordt viert een groter feest dan een club die het 2x achter elkaar wordt. Een club die altijd van de rivaal wint viert een kleiner feest dan omgekeerd. Maar zo is het allemaal subjectief, je gaat natuurlijk ook niet met Heracles Europa in met het idee dat je door die voorrondes komt. Elke ronde is mooi meegenomen.
Bij Köln zullen ze ook wel heel blij zijn nuquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt maar voor jullie ziin die potjes normaal. Bij Southamton hadden ze ook een volksfeest toen ze een potje Europees mochten spelen. Sampdoria idem dito. Voor niet topclubs/subtops zijn dat gewoon geweldige dingen.
Atalanta wordt ook wel lachen met die ultra'squote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Köln zullen ze ook wel heel blij zijn nuIk vind het wel leuk wat al die verschillende clubs zien als prestaties en wat ze vieren
Hebben die fanatieke fans ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Atalanta wordt ook wel lachen met die ultra's
Er zijn wel eens dagen dat ik niet naar sportwedstrijden kijk die al zijn gespeeld.quote:
Er zijn dagen dat ik naar wedstrijden zijn die jaren geleden zijn gespeeld.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik niet naar sportwedstrijden kijk die al zijn gespeeld.
Jullie gewonnen bekerfinale zeker.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik naar wedstrijden zijn die jaren geleden zijn gespeeld.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie gewonnen bekerfinale zeker.
Maar dan hebben ze een (emotionele) betekenis voor je. Ik kijk ook nog eens in de zoveel tijd beelden terug van de UEFA cup finale van 2002. Ben geen fan van AZ of Groningen dus dan lees ik liever een saai artikel over de rechtsbeginselen in de belastingwetenschap.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk lezen over harmonisatie van directe belastingen maar ik kijk toch liever AZ - Groningen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze een (emotionele) betekenis voor je. Ik kijk ook nog eens in de zoveel tijd beelden terug van de UEFA cup finale van 2002. Ben geen fan van AZ of Groningen dus dan lees ik liever een saai artikel over de rechtsbeginselen in de belastingwetenschap.
Dan zou ik nog liever voor AZ-Groningen gaan denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze een (emotionele) betekenis voor je. Ik kijk ook nog eens in de zoveel tijd beelden terug van de UEFA cup finale van 2002. Ben geen fan van AZ of Groningen dus dan lees ik liever een saai artikel over de rechtsbeginselen in de belastingwetenschap.
Ja beste sfeer van el gaan ze maken. Ligt eraan. Bepaalde clubs niet en anderen welquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben die fanatieke fans ja?
Hoeveel waarde hechten ze eigenlijk aan die EL bij Italiaanse clubs? Heb nooit het idee dat het ze echt boeit.
Ze spelen nog wel in zo'n typisch oud lelijk Italiaans stadion zie ikquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja beste sfeer van el gaan ze maken. Ligt eraan. Bepaalde clubs niet en anderen wel
Begrijpelijk, maar je moet er wat voor over hebben om af te kunnen studeren om die reis naar Madrid, Londen en oostblok te kunnen betalen voor die CL-hymequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog liever voor AZ-Groningen gaan denk ik.
Mooi manquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze spelen nog wel in zo'n typisch oud lelijk Italiaans stadion zie ik
Groot offer welquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar je moet er wat voor over hebben om af te kunnen studeren om die reis naar Madrid, Londen en oostblok te kunnen betalen voor die CL-hyme.
Ieder zijn dingquote:
De opkomst van Feyenoord - Sevilla zie ik nog weleens terug.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kijk nog regelmatig naar de wedstrijd van 2 mei 2010quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even de Spaanse armada tot zinken brengenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opkomst van Feyenoord - Sevilla zie ik nog weleens terug.
De muziek, de sfeer, het doek. Episch
Ja tochquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even de Spaanse armada tot zinken brengen
Alles moeten missen, zat een half jaar voor studie in New York en was uitgenodigd om bij een familie te komen met Thanksgiving samen met wat andere exchange students. Heb de wedstrijd wel op TV gezet met een laptop en VPN, maar dat is toch ff wat anders dan het stadion of thuis met geluid vol aan natuurlijk. Was thuis met Roma maar toen liep het even wat anders natuurlijk... (heb dus ook de goal van Manutelli gemist).quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opkomst van Feyenoord - Sevilla zie ik nog weleens terug.
De muziek, de sfeer, het doek. Episch
Voor mij één van de mooiste thuiswedstrijden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alles moeten missen, zat een half jaar voor studie in New York en was uitgenodigd om bij een familie te komen met Thanksgiving samen met wat andere exchange students. Heb de wedstrijd wel op TV gezet met een laptop en VPN, maar dat is toch ff wat anders dan het stadion of thuis met geluid vol aan natuurlijk. Was thuis met Roma maar toen liep het even wat anders natuurlijk... (heb dus ook de goal van Manutelli gemist).
quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:13 schreef Paul het volgende:
Als Utreg europa niet ingaat he, dan ga ik echt m'n tv uit het raam gooien
Paulus, ze gaan het toch niet weggeven...quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:13 schreef Paul het volgende:
2-0quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Paulus, ze gaan het toch niet weggeven...
Vloek van de play-offs. Team dat het op basis van het hele seizoen de winst het meest zou verdienen, wint het niet.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:20 schreef Oliver23 het volgende:
Wat is er in godsnaam met FC Utrecht aan de hand?
Nu al zin in!quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:13 schreef Paul het volgende:
Bij AZ loopt een wereldtalentquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:20 schreef Oliver23 het volgende:
Wat is er in godsnaam met FC Utrecht aan de hand?
Gast... Herinner je je ons 'dvd-seizoen' nog? Sindsdien voorgoed een tyfushekel aan de play-offsquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:38 schreef zatoichi het volgende:
Je speelt een prachtseizoen, maar die ene wedstrijd die je net ff kut speelt is uiteraard precies diegene in de playoffs...
Hopen is iets anders dan verwachten Paul...quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:44 schreef Paul het volgende:
hier hopen de meeste mensen op een 2-2.
Daar hou ik me maar aan vast
http://www.fcutrecht.net/nieuws/matchday-live-az-fc-utrecht~6668
Hou nou ooooooooooooooopquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hopen is iets anders dan verwachten Paul...
David Jensen is gewoon een van de betere doelmannen van de Eredivisie. Is ook de enigste bij FC Utrecht die een (ruime) voldoende krijgtquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:50 schreef Brammess het volgende:
Prima gedaan door Haps. Moest 3-0 zijn.
Op basis van de hele competitie zou je dit niet verwachten nee.quote:
Daar begint het wel op te lijken (helaas)quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Ten Hag faalt altijd als het moet hahaha
Ga weg joh, Utrecht heeft pure kwaliteitspelersquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:10 schreef Joezi het volgende:
Utrecht heeft ook niks te zoeken in Europa, AZ is met 3 aankopen een underdog in europa
welke ook alweer?quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga weg joh, Utrecht heeft pure kwaliteitspelers
BaraziteGod, HallerGod, TroupeeGod, AmrabatGod, JensenGod etcquote:
klinkt lekker hollandsquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
BaraziteGod, HallerGod, TroupeeGod, AmrabatGod, JensenGod etc
Ayoubquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
BaraziteGod, HallerGod, TroupeeGod, AmrabatGod, JensenGod etc
Domme keuzes gemaaktquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
Wat heeft Barazite een bijzondere carrière eigenlijk.
[ afbeelding ]
Hij heeft erg weinig gespeeld, maar als ik die clubs zie heeft hij wel aardig verdiend.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
Wat heeft Barazite een bijzondere carrière eigenlijk.
[ afbeelding ]
Zie van de brom nog wel gaan cashen in Chinaquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weer met Van den Brom...wordt niks.
Had liever Utrecht met Ten Hag eens in Europa gezien.
Az doet het 9/10 x primaquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weer met Van den Brom...wordt niks.
Had liever Utrecht met Ten Hag eens in Europa gezien.
Daar wordt iedereen beter vanquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie van de brom nog wel gaan cashen in China
Nouja, prima. Die poulefase dit jaar was een groot drama meen ik me toch te herinnerenquote:
8 punten, waaronder winst op Zenit. Prima toch.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, prima. Die poulefase dit jaar was een groot drama meen ik me toch te herinneren
Kan ernaast zitten hoor, heb lang niet alles gezien
Ik hoop het.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie van de brom nog wel gaan cashen in China
Jawel , maar elk jaar AZ begint wel te vervelen.quote:
Was echt totaal geluk ja, ook met een matig elftal datquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, prima. Die poulefase dit jaar was een groot drama meen ik me toch te herinneren
Wel doorgegaan. Lukt verder niemand buiten de top 3quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zenit was met die B-ploeg toch? En verder was het allemaal hangen en wurgen naar ik meenquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 punten, waaronder winst op Zenit. Prima toch.
Wat wil je dan? Utrecht vliegt er meteen uit net als Groningen/Heracles/Heerenveen enzoquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Hopelijk neemt ie dan Vlaar en Weghorst mee.
[..]
Jawel , maar elk jaar AZ begint wel te vervelen.
RenevandenBergGODquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:23 schreef Paul het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/live/radiomutrecht/
Dit is ook wel spanning
3-2 thuis tegen Zenit was wel genot. Ook al was het een al geplaatst C-elftal, niemand had het verwacht.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het enige team buiten de top 3 zijn dat als eerste of tweede geplaatst zijn voor de lotingquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel doorgegaan. Lukt verder niemand buiten de top 3
8 punten is 8 punten. Als ik zeg dat Ajax heel moeizaam de finale haalde en geluk had bij de loting word ik hier ook afgefakkeld.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zenit was met die B-ploeg toch? En verder was het allemaal hangen en wurgen naar ik meen
Vanwege de goede resultaten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het enige team buiten de top 3 zijn dat als eerste of tweede geplaatst zijn voor de loting
Daar geef ik je groot gelijk in, maar dat geldt voor iedere ploeg die überhaupt de halve finale haalde op Lyon na misschienquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 punten is 8 punten. Als ik zeg dat Ajax heel moeizaam de finale haalde en geluk had bij de loting word ik hier ook afgefakkeld.
Dat klopt, ik heb het dan ook over de poulefase dit jaarquote:
Geluk met de lotingquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
8 punten is 8 punten. Als ik zeg dat Ajax heel moeizaam de finale haalde en geluk had bij de loting word ik hier ook afgefakkeld.
Of vind je Standard Luik, Panathinaikos, Legia Warschau, FC Kopenhagen en Schalke 04 hele sterke tegenstanders?quote:
Stuk voor stuk hadden ze de CL kunnen winnen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of vind je Standard Luik, Panathinaikos, Legia Warschau, FC Kopenhagen en Schalke 04 hele sterke tegenstanders?
Als je het goed hebt gedaan win je iets.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
Raar dat sommigen niet kunnen toegeven dat Ajax het gewoon heel goed gedaan heeft.
Voor in de EL als je Celta en Lyon erbij zet heb je denk ik best een normaal pad naar de finale. Niet bijzonder moeilijk, niet bijzonder makkelijk. Vergelijkbaar met wat United had denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of vind je Standard Luik, Panathinaikos, Legia Warschau, FC Kopenhagen en Schalke 04 hele sterke tegenstanders?
Als de DVD er is.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja, voor Nederlandse begrippen heb je wel gelijk
Wanneer is de rondvaart
Deden het de laatste keer dat ze meededen wel netjes,, al hadden ze toen ook wel een goed team met Mertens ,Strootman , Van Wolfswinkel.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Utrecht vliegt er meteen uit net als Groningen/Heracles/Heerenveen enzo
quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deden het de laatste keer dat ze meededen wel netjes,,
Ze verloren van amateurs uit Luxemburgquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deden het de laatste keer dat ze meededen wel netjes,, al hadden ze toen ook wel een goed team met Mertens ,Strootman , Van Wolfswinkel.
Laatste keer vlogen ze er toch uit tegen Luxemburgers in de voorronde?quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deden het de laatste keer dat ze meededen wel netjes,, al hadden ze toen ook wel een goed team met Mertens ,Strootman , Van Wolfswinkel.
Zat nog een jaartje tussen met Differdange grote vriendquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op donderdag 25 mei 2017 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze verloren van amateurs uit Luxemburg
JIJ HEBT ECHT TOTAAL GEEN FEITENKENNIS IN JEquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
Deden het de laatste keer dat ze meededen wel netjes,,
Lolquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hele goede jeugdopleiding in Alkmaar Wijdewormer.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beetje lullig systeem blijft het toch. Utrecht had die plek natuurlijk verdiend ... al is AZ volgend jaar misschien wel sterker met die uitverkoop van Utrecht. Zijn ze bij AZ wat jonge gasten aan het doorschuiven?
Tenminste 1x per jaar, als wij er een uitwedstrijd hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve de mooiste club ter wereld en een prima prijzenkastje dan
Feyenoord is geen schim van de club Ajax natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tenminste 1x per jaar, als wij er een uitwedstrijd hebben.
Kampioenuh ole ole!quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord is geen schim van de club Ajax natuurlijk
quote:
Nee dat zei ik.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:
Deze wedstrijd gaat nooit met 22 man eindigen.
Graag... Misselijk mannetje (volgens mij ben ik de 154.000e die dat hier zegtquote:Op zondag 28 mei 2017 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zei ik.
Laten we hopen de Weghorst als eerste aan de beurt is.
Dan moet je je raam dichtdoen.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:55 schreef Brammess het volgende:
Ik wil niet de Mike Verweij uithangen maar het lijkt constant alsof ik oerwoudgeluiden hoor.
Als Utrecht er twee kan maken in een halfuur, kunnen ze er ook drie maken in een uurquote:
Hier heb je wel een punt ouwe reus. Mag ik dat even zeggen?quote:Op zondag 28 mei 2017 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Utrecht er twee kan maken in een halfuur, kunnen ze er ook drie maken in een uur
Tot zover mijn berekeningen
Bizot keept volgend jaar bij AZ. Krul loopt weg denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan Krul ook bij AZ blijven? Ik wil hem niet meer bij Newcastle zien.
Eruit met een knaller.quote:
Ja, want ik had 'm op de achtergrond op staan. Feitelijk wacht ik op Roda-Mvvquote:Op zondag 28 mei 2017 13:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vanwege de tussenstand zeker?
Overigens welkom
Dago, regel even dat Krul blijft ja. Top keeper!quote:Op zondag 28 mei 2017 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bizot keept volgend jaar bij AZ. Krul loopt weg denk ik.
Dat is een act. Ik meen me zelfs te herinneren dat hij als jeugdcoach het een heilig doel vond om van Ajax te winnen in plaats van lekker bezig te zijn met ontwikkelingquote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een act. Ik meen me zelfs te herinneren dat hij als jeugdcoach het een heilig doel vond om van Ajax te winnen in plaats van lekker bezig te zijn met ontwikkeling
Nee.quote:
Wat ik niet onmogelijk achtquote:Op zondag 28 mei 2017 13:02 schreef Tchock het volgende:
Als AZ scoort is het voorbij natuurlijk. Dan moet Utrecht er weer drie maken.
Onze Marokkanen zijn straks uitgeput omdat ze geen water mogenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:02 schreef Tchock het volgende:
Als AZ scoort is het voorbij natuurlijk. Dan moet Utrecht er weer drie maken.
Valt wel mee met wat De Hoijt weer opgeschreven had dit weekendquote:Op zondag 28 mei 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul grabbelt.
Vanochtend stond Valentijn weer te schreeuwen dat hij op de weg terug was.
Sowwww!quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Die Krul kan maar beter niet in de kantine gaan werken, laat ie alles vallen.
Van wie niet ?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Onze Marokkanen zijn straks uitgeput omdat ze geen water mogen
Traditiegetrouw zaterdagochtend zijn column ontleden met de Slob.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee met wat De Hoijt weer opgeschreven had dit weekend
Daar heb je een goeie klus aan gehad gisteren dan, man man manquote:Op zondag 28 mei 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traditiegetrouw zaterdagochtend zijn column ontleden met de Slob.
Newcastle United schrikt zich rot als hij terugkomt in Engelandquote:Op zondag 28 mei 2017 13:03 schreef Tagliano het volgende:
Krul nog geen enkele bal klemvast gehad zo'n beetje
Die man is denk ik het boegbeeld der nostalgisten.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je een goeie klus aan gehad gisteren dan, man man man
Die gaat daar ook gewoon op de bank belanden. Volgens mij hebben ze daar best een aardige keeper al rondlopenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:06 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Newcastle United schrikt zich rot als hij terugkomt in Engeland
Nou, de fans hebben onderhands al door dat hij echt kut is.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:06 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Newcastle United schrikt zich rot als hij terugkomt in Engeland
Sels, Elliot en nog eentje, maar dat weet Gtaboy wel.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat daar ook gewoon op de bank belanden. Volgens mij hebben ze daar best een aardige keeper al rondlopen
Hoi. Darlow, dat is de basiskeeper.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sels, Elliot en nog eentje, maar dat weet Gtaboy wel.
Keepers moeten niet rondlopen. Die moeten gewoon lekker in het doel blijven staan.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat daar ook gewoon op de bank belanden. Volgens mij hebben ze daar best een aardige keeper al rondlopen
Sneller dan het licht die jongenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sels, Elliot en nog eentje, maar dat weet Gtaboy wel.
Warming upje hequote:Op zondag 28 mei 2017 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Keepers moeten niet rondlopen. Die moeten gewoon lekker in het doel blijven staan.
Hij kreeg de tanden van een Groninger in z'n kop.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:08 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft Overeem zo'n ding op z'n voorhoofd
Alleen Barazite toch? Ayoub geschorst, Amrabat speelt niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Onze Marokkanen zijn straks uitgeput omdat ze geen water mogen
Botsing, schedelbasisfractuurquote:Op zondag 28 mei 2017 13:08 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft Overeem zo'n ding op z'n voorhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |