SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dudequote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet ze voor je zodra je de TT leest.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Morgen is er weer een dag.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:35 schreef Slowking het volgende:
Hmmm ik had met dit weer ook wel willen bbq'en
Morgen ben ik zelf niet thuis aanwezigquote:
Ik ben nog buiten, BBQ is geslaagd...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als Mad het weer van hier heeft dan heeft ie mazzel met de BBQal de hele dag prima weer.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog buiten, BBQ is geslaagd...
En daarmee de gehele dag neem ik aan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog buiten, BBQ is geslaagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |