abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:52:52 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_171086127
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Die mars
Jij ziet zo'n mars als moslimbashen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_171086327
Ik word nou niet echt aangetrokken door woorden als stellingdames, feministes, pamflettistes, powervrouwen en poesiemutsjes, of de mededeling dat de rokjes wel aanmogen. :{
pi_171086370
Elk protest tegen sharia is een goed iets.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171086709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij ziet zo'n mars als moslimbashen?
Als je doelt op de sharia mars: ja. Als men doelt puur op de positie van de islamitische vrouw: nee.
Maar ja men generaliseert hiermee weer wel.
pi_171087463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ze komen in ieder geval de straat op om het dragen van een hoofddoek te ondersteunen [zie topic over politie en hoofdoekkwestie] Zo zie je maar weer waar hun eigen prioriteiten liggen!
Absoluut, maar het is niet alsof zij daardoor de spreekbuis zijn van hoofddoek-dragend-Nederland.
Conscience do cost.
pi_171088881
Ik houd wel van marsen O+
pi_171089209
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Strijden tegen zoiets mensonterends als de sharia past niet in de agenda van de stellingdames, feministes, pamflettistes, powervrouwen en poesiemutsjes. Liever maken ze zichzelf wijs dat vrouwen vrijwillig een boerka dragen en gaan ze de straat op om dat "recht" te bepleiten.

En de opstelling van gevestigde media laat zich ook op voorhand raden. Vooral doodzwijgen. Als er tien man en een paardenkop door Amsterdam struint, opent het Journaal er zowat mee en wordt het breeduit gemeten.
women's march in amsterdam kreeg echt niet zo veel aandacht. dat waren 20.000 deelnemers.
pi_171089228
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wees nou eens eerlijk. 2013: 500 meldingen van eerwraak... IN NEDERLAND. 20 doden door eerwraak..... IN NEDERLAND.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ak-in-nederland.html

Dat is ook sharia. Het is niet alsof er niks aan de hand is he.

Vraag je je nou nooit eens af waarom die clubjes waar jij je in kan vinden voor de lulligste dingen de straat opgaan en voor de pietluttigste dingen kamervragen stellen maar als het om wantoestanden binnen de islam gaat ze hun mond stijf dicht houden?
ik snap dat wel. ze willen dat de in nederland aanwezige mensen vreedzaam naast elkaar bestaan. dan heeft het geen zin om te protesteren tegen de dubieuze uitwassen (sharia) van de religie die een deel van die mensen aanhangt. dat werkt onnodig polariserend, omdat van alle moslims in nederland er nauwelijks zijn die homo's willen doden of whatever.

juist door het handelen van de anti-islambeweging wordt moslims constant verteld dat de ware islam de "sharia"-islam is. de anti-islam/moslimbeweging doet dus precies wat al-qaeda en taliban en daesh doen: takfier (excommunicatie) op de moslim die niet deze ideologie aanhangt. de anti-islambeweging is een propagandamachine van daesh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2017 08:01:45 ]
  zondag 21 mei 2017 @ 09:24:55 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171089805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Probeer het eens zonder vage exotische termen als "alt-right" te gebruiken. Wat weet jij meer dan de rest? Wat zijn dan die verderfelijke denkbeelden van de organisator van deze mars?
Die Brigitte Gabriel zit vuistdiep in het netwerkje van types die ook anti-rechtstaat, anti-zelfbeschikking en pro evangelische wetgeving zijn.

Ongeveer zoiets als de sharia
  zondag 21 mei 2017 @ 09:31:20 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171089865
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hier zijn we het fundamenteel oneens. De sharia / islamisering is een veel, veel groter gevaar voor onze samenleving dan alt-right ooit kan en zal zijn.
Het is toch geen wedstrijdje? Het is gewoon beide kut.

En die christelijk conservatieven hebben dus gewoon macht om religieuze wetgeving op te leggen. Trump, die ook weer de held van dit soort organisaties is, heeft een vriendje meegenomen die zijn land liever vandaag dan morgen een soort evangelische variant sharia oplegt.
pi_171090633
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch links.
Corporate translator
pi_171091637
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En die christelijk conservatieven hebben dus gewoon macht om religieuze wetgeving op te leggen. Trump, die ook weer de held van dit soort organisaties is, heeft een vriendje meegenomen die zijn land liever vandaag dan morgen een soort evangelische variant sharia oplegt.
Nee het is niet beide kut, bij het ene heb je tenminste nog een kut en bij de andere heb je maar een halve kut.
pi_171091784
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:36 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Nee het is niet beide kut, bij het ene heb je tenminste nog een kut en bij de andere heb je maar een halve kut.
_O-
  zondag 21 mei 2017 @ 11:45:07 #114
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171091812
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:20 schreef HSG het volgende:

[..]

Typisch links.
Textbook policor sjw slinks links deugdvolk.
wooblabalurg
  zondag 21 mei 2017 @ 11:48:00 #115
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171091872
OK, dus ten eerste worden vrouwen in deze oproep aangesproken met Nou stellingdames, feministes, pamflettistes, powervrouwen en poesiemutsjes. Wat ik althans als niet echt uitnodigend vind.
Ten 2de wordt het georganiseerd door een eng conservatief, evangelistisch clubje. Dat tegen abortus is e.d. en waar die Brigitte in toespraken dingen heeft gezegd als moslims hebben geen ziel, zijn barbaars en willen alleen maar doden.

Ik snap het commentaar op bv Linda Sarsour, maar vind het erg vreemd dat de mensen die die hele mars afserveren om haar prominente deelname nu ineens roepen dat je naar de boodschap moet kijken en niet naar de boodschapper.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:01:26 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_171092123
Die Geenstijl-sukkels hebben, geef het gewoon eens toe, een flinke tik op de neus gekregen wat hun vrouwonvriendelijke toetsenboerdgepeuter betreft, die gaan ineens halfslachtige pogingen doen om toch, jeweetwel, een beetje tegen vrouwenonderdrukking enzo te zijn, nou ja, gewoon omdat het moet, zeg maar, zoiets.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_171093324
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik woon tien keer liever in een christelijk-conservatief land dan in een land waar de sharia geldt.

Als er een hongerige tijger en een keffend straathondje op je af komen stormen, zeg jij: "Zo'n straathondje kan ook lelijk bijten hoor..."
pi_171093365
Ik kan hier als islamitische interseksuele feminist niet achter staan. Diversiteit is een groot goed en dit evenement is een haatfeest tegen een zwak deel van de samenleving.
pi_171093876
Hmja. En voor je het weet sta je tussen het Pegida-tuig te betogen.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:54:20 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171099893
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik woon tien keer liever in een christelijk-conservatief land dan in een land waar de sharia geldt.

Als er een hongerige tijger en een keffend straathondje op je af komen stormen, zeg jij: "Zo'n straathondje kan ook lelijk bijten hoor..."
Waarom moet er nou weer een dilemma van worden gemaakt?

Het is gewoon beide kut en daarom zo je ook met de christelijk conservatieve kant liever niet geassocieerd moeten willen worden
pi_171115479
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik woon het liefst in een seculier land waar niemand zijn middeleeuwse moraal op probeert te dringen. Ik ga dan ook niet kiezen tussen christelijk-conservatief en sharia omdat het een een beetje fout en het ander heel fout is. Het is gewoon beide kut en ik moet beide niet.
pi_171115578
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom moet er nou weer een dilemma van worden gemaakt?

Het is gewoon beide kut en daarom zo je ook met de christelijk conservatieve kant liever niet geassocieerd moeten willen worden
Jij maakt er een dilemma van, hij stelt dat het ene beter is dan de ander. Jij stelt het op gelijke hoogte, dan ben jij degene die er een dilemma van maakt. En er daadwerkelijk ook een probleem van maakt.
pi_171115581
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Als je doelt op de sharia mars: ja. Als men doelt puur op de positie van de islamitische vrouw: nee.
Maar ja men generaliseert hiermee weer wel.
Misschien is dat ook wel zo jegens moslims die voor de sharia zijn. Daar hoef je wat mij betreft echter ook weer niet zo heel veel medelijden mee te hebben. Als je voor zulke draconische religieuze wetgeving bent verdien je elk weerwoord.
  maandag 22 mei 2017 @ 13:50:26 #124
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_171116130
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kan hier als islamitische interseksuele feminist niet achter staan. Diversiteit is een groot goed en dit evenement is een haatfeest tegen een zwak deel van de samenleving.
Je vergeet je Afrikaans-Russische roots, waardoor je sowieso moeite hebt om serieus in te gaan op zo'n westers kapitalistische, dan wel neo-koloniaal slavernij bagatelliserende, moraalloze mars.

#triggered
#hoedan
#girlpower
#freeafrica
#freepalestine
#yolocaust

OT: het is allemaal nog niet eens echt lekker overgewaaid maar ik ben die identity politics nu al helemaal zat. Wat was er ook alweer mis met het humanisme?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 22 mei 2017 @ 13:52:46 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171116175
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:15 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Jij maakt er een dilemma van, hij stelt dat het ene beter is dan de ander. Jij stelt het op gelijke hoogte, dan ben jij degene die er een dilemma van maakt. En er daadwerkelijk ook een probleem van maakt.
Nou nee, hij stelt dat we maar een alt-right club moeten gaan faciliteren omdat de islam kut is. Terwijl er geen enkele reden is om alt-right ook maar enige erkenning of ruimte te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 22-05-2017 13:59:31 ]
pi_171116225
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou nee, hij stelt dat we maar een alt-right club moeten gaan faciliteren omdat de islam kut is. Terwijl er geen enkele redden is om alt-right ook maar enige erkenning of ruimte te geven.
Kom je wel weer bij een ander dilemma. Moet je iets goeds als een mars tegen sharia niet steunen omdat de organisatoren ze niet alle 24 in het kratje hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')