o dus daar ging het om, ik dacht al waarom maak je je zo drukquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik postte in 2016 voor het laatst, nota bene een post 'Niet gelezen'.
Terwijl JC dit jaar nog post en een worship smiley plaatst. En dan mij belachelijk probeert te maken.man man man
Lijkt wel alsof jij de enige bent die niet ongesteld is.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat jullie dames dit lekker uitzoeken.
Is het weer eens zo ver?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe dit nou niet Onlo. Je maakt jezelf belachelijk.
We zijn allemaal FrontPage-posters. Het verschil is dat jij er trots op bent.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is nodig omdat Frontpage-posters zoals jij mij zwart proberen te maken.
Hoe kom je daarbijquote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn allemaal FrontPage-posters. Het verschil is dat jij er trots op bent.
Ik heb je opgegeven voor de cursus begrijpend lezen om dit soort flaters in de toekomst te voorkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij
Dat ik gisteren een opmerking maak waar ik in de veronderstelling ben dat het over het forum gaat maar het over de frontpage blijkt te gaan is wel een nuance die jij weigert aan te brengen.
We meten een kapitale blunder van jou breed uit.quote:
Als je werkelijk waar niet door had dat je op de FP zat terwijl je dacht op het forum te zitten ben je best wel dom.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij
Dat ik gisteren een opmerking maak waar ik in de veronderstelling ben dat het over het forum gaat maar het over de frontpage blijkt te gaan is wel een nuance die jij weigert aan te brengen.
Mes.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je werkelijk waar niet door had dat je op de FP zat terwijl je dacht op het forum te zitten ben je best wel dom.
of gewoon op de frontpage zetten, probleem opgelostquote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt tijd dat ze VBL maar gaan sluiten. Beter voor ons allemaal.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
of gewoon op de frontpage zetten, probleem opgelost
KOEKOEKquote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je werkelijk waar niet door had dat je op de FP zat terwijl je dacht op het forum te zitten ben je best wel dom.
Schaar jij onlogisch onder je beste vrienden?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luister, ik spaar ook mijn beste vrienden niet.
Op deze manier hou je er weinig overquote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luister, ik spaar ook mijn beste vrienden niet.
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schaar jij onlogisch onder je beste vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |