Waar heb jij het in vredesnaam over??????quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt lieverd. Maar zo te zien zit JC nog in de ontkenningsfase. Dat moeten we er even uit rammen
Gisteren was je er als de kippen bij om mij te betichten van frontpage gebruik. Ik dien je enkel van repliek, amicequote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over??????
Dus? Is toch ook zo, frontpageposteRquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren was je er als de kippen bij om mij te betichten van frontpage gebruik. Ik dien je enkel van repliek, amice
welke repliek? je bent een smerige frontpageposter onloquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, dat ik je van repliek dien
Jij hebt nota bene dit jaar nog op de frontpage gepost, idioot.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
welke repliek? je bent een smerige frontpageposter onlo
ik walg er nog van
quote:
dus?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt nota bene dit jaar nog op de frontpage gepost, idioot.
HAHAHAHAHAHAHA
[..]
Iets met een pot en een ketel.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:29 schreef JanCees het volgende:
Je blijft een frontpageposter Onlo, smeerlap
Ik had dus ongelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:32 schreef Caland het volgende:
Jullie zijn allemaal smerige frontpageposters
Geen knip voor de neus waard
Ik postte in 2016 voor het laatst, nota bene een post 'Niet gelezen'.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik verlies wel veel van mijn respect voor onlogisch op deze manier.
ik schaam mij er niet voor. Betekent niet dat het niet schandelijk isquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik postte in 2016 voor het laatst, nota bene een post 'Niet gelezen'.
Terwijl JC dit jaar nog post en een worship smiley plaatst. En dan mij belachelijk probeert te maken.man man man
Doe dit nou niet Onlo. Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik postte in 2016 voor het laatst, nota bene een post 'Niet gelezen'.
Terwijl JC dit jaar nog post en een worship smiley plaatst. En dan mij belachelijk probeert te maken.man man man
JC probeert hier de waarheid om te draaien. Ik ben er als de kippen bij dit te voorkomenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe dit nou niet Onlo. Je maakt jezelf belachelijk.
Ga maar even posten op de Frontpagequote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat jullie dames dit lekker uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |