Caland staat daarboven.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 09:13 schreef onlogisch het volgende:
Het is wachten totdat Caland mokerhard zijn gram komt halen
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:41 schreef opperkleurder het volgende:
GGMM en onlogisch lijken verdacht veel op elkaar.
Is ie ziek?quote:
Ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
alweer genoeg koffie gehad begin langzaam te dromen over een biertje
knul toch.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wilde vandaag op tijd naar huis gaan. Krijg ik net een spoed vergadering binnen van de RvB. Daar gaat mijn vrije middag.
Iemand moet de koffie schenken hequote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wilde vandaag op tijd naar huis gaan. Krijg ik net een spoed vergadering binnen van de RvB. Daar gaat mijn vrije middag.
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het weer zit nog niet heel erg mee helaas.
Niet iedereen heeft zijn waarde in onze maatschappij.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iemand moet de koffie schenken he. Zo heeft iedereen zijn waarde in onze maatschappij, zelfs jij.
Namen?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zijn waarde in onze maatschappij.
Ze komt uit 1973. Dan ziet ze er prima uit lijkt me?quote:
Je bent het levende voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en hier op Fok! natuurlijk ook genoeg idioten die waarschijnlijk niks voorstellen.
Zo dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:14 schreef Caland het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat GGMM een walgelijke gozer is
Doe je goed.quote:
Jij 42 vriendquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fotoboek van JanCees
Aantal FP-reacties 21 »
Frontpage-poster
Dat klopt lieverd. Maar zo te zien zit JC nog in de ontkenningsfase. Dat moeten we er even uit rammenquote:
Waar heb jij het in vredesnaam over??????quote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt lieverd. Maar zo te zien zit JC nog in de ontkenningsfase. Dat moeten we er even uit rammen
Gisteren was je er als de kippen bij om mij te betichten van frontpage gebruik. Ik dien je enkel van repliek, amicequote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over??????
Dus? Is toch ook zo, frontpageposteRquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren was je er als de kippen bij om mij te betichten van frontpage gebruik. Ik dien je enkel van repliek, amice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |