SOOOW KOEKOEKquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jou username klopt niet want PSV speelt helemaal geen CL.
Mja, verdient Wright het wel als hij zes matchdarts mist?quote:
We hebben hele analyses als het wat rustiger is, geen enkel probleemquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Tjacka het volgende:
Hoe kan je onverdiend verliezen met darts?
Verdient MvG het wel na hele wedstrijd achter te hebben gestaan?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, verdient Wright het wel als hij zes matchdarts mist?
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdient MvG het wel na hele wedstrijd achter te hebben gestaan?
Op dat moment een volledig terecht comment. En ook onverdiend voor Van Gerwen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
he Scorpion kijk eens dom.
Ja ho maar.
Als de druk het hoogst is is ie ongekend.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen heeft zojuist een hoop mondjes gesnoerd
De wedstrijd afmaken schijnt toch best handig te zijn..quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdient MvG het wel na hele wedstrijd achter te hebben gestaan?
Ja dat ook. Nou je 120k pond, achquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef komrad het volgende:
wat een wedstrijd
ik heb echt medelijden met Peter Wright
Het gaat iig heel zwaar voor hem worden om dit te verwerken. Maar toch mag Peter zich op zijn borst kloppenquote:
Dit had uiteindelijk niks met MvG te makenquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als de druk het hoogst is is ie ongekend.
En dat was ook:quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een beetje zoals PSV vorig jaar inderdaad
quote:
Dat is ook vaak genoeg geroepen. Blijft wel bizar dat hij in een kleinere finale MvG wel oprolt met 6-0quote:
Neuh, hij gooit alleen maar even de winstleg in 12 darts uit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit had uiteindelijk niks met MvG te maken
Jep. Afmaken als ie ligt, roofdier. Killermenataliteit op en top. Je tegenstander pakken als hij op zn zwakst is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:16 schreef komrad het volgende:
Het is natuurlijk ook erg knap van MvG dat hij in de laatste leg het zo verschroeiend afmaakt
Eigenlijk weet ik niet of ik het nou mooi of sneu moet vinden dat je op een slechte manier probeert te trollen en niemand aandacht aan je besteed.... hou er gewoon mee op.quote:
Ja leuk, Wright had het met 6 darts in de hand al af moeten makenquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, hij gooit alleen maar even de winstleg in 12 darts uit.
Waarom typ je altijd als een idioot?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:18 schreef bechirti het volgende:
Die gozer komt zo fk onsympathiek over dta is gewoon niet normaal.
Is gewoon een kneus joh. Laten we hem met zn allen negeren. Klaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet of ik het nou mooi of sneu moet vinden dat je op een slechte manier probeert te trollen en niemand aandacht aan je geeft...... hou er gewoon mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |