Ja en?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was al een beetje een oude grap
Ik stel nooit teleur.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten opdat iemand er op zou reageren
Zoals gezegd Scott Walker was groot Brel fan. David Bowie was groot Scott Walker fan. En ontdekte daarmee dus ook weer Brel. En ja, Bowie pikte ook wat vocale eigenschappen van Scott mee.
Je hebt een waterbed?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Oscar, bedankt zover voor de muziek.
Ik ga mijn bed in duiken. Morgen weer om 5.30 op.
Fijne avond allemaal.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Nee.quote:
Ga mijn best doen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]trustuh Melting en morgen weer opstaan hè
Michael Jackson, ook alweer 8 jaar dood. Maakte ook erg mooie nummers. Waaronder deze; Liberian Girl.
Hoe wil je er in duiken dan?quote:
Welterusten Melting. Ik sta ook om 05.30 op, maar kan het echt niet opbrengen om al om om 22.00 naar bed te gaan. Zou wel slim zijn om te doen, dat wel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
7 van
The End, geschreven door Jim Morrisson, begon als een liedje over het einde van een relatie. Maar evolueerde langzaam in zoals wij het nu al jaren kennen. Het nu werd in 2 takes opgenomen. De 2e take kwam op het album.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben op 16 maart dit jaar bij zijn graf geweest. Beetje afstand gehouden, want er stond een tjappie met hem te praten. Serieus een tweegesprek te voeren dus. In zijn eentje.
Dat is toch wat anders dan 500 milesquote:
Luiwammessen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan 500 miles
11 kilometer. Makkie.quote:
Dat is inderdaad niet verquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |