quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Chris Cornell leed aan depressie. Een ziekte/aandoening waar een nog veel te groot taboe op heerst. Depressie kan rare dingen met je doen. Nine Inch Nails' zanger Trent Reznor schreef daar ooit een nummer over. En Johnny Cash aan het eind van zijn leven maakte daar een indrukwekkende cover versie van. Hurt.
Glen Campbell, nog niet dood, maar zijn hersenen zo goed als wel....
ik denk dat je alleen kunt luisteren....quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
Een vriend van mij lijdt momenteel aan een depressie. Ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan. Hij is de meest humoristische persoon die ik ken. Echt tot de slappe lach aan toe. En zelfs nu stuurt hij me soms mailtjes waar ik bij het lezen in de lach schiet. En tegelijkertijd worstelt hij momenteel elke dag met het alleen maar doorkomen van de dag.
En ik heb geen idee hoe ik hem kan helpen.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
Een vriend van mij lijdt momenteel aan een depressie. Ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan. Hij is de meest humoristische persoon die ik ken. Echt tot de slappe lach aan toe. En zelfs nu stuurt hij me soms mailtjes waar ik bij het lezen in de lach schiet. En tegelijkertijd worstelt hij momenteel elke dag met het alleen maar doorkomen van de dag.
Als ie er al over praat.... de meesten hoor je nooit iets van en poef opeens zijn ze weg....quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat je alleen kunt luisteren....
Hello It's Me.... Lou Reed brengt een ode aan Andy Warhol na zijn overlijden.....
Depression's a bitch. Weet er alles van.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
dat is behoorlijk lastig...quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
maar mensen willen gewoon graag helpenquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Depression's a bitch. Weet er alles van.
Andere mensen kunnen maar zeer mondjesmaat helpen.
ik zou daar zondermeer aan voldoenquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
maar mensen willen gewoon graag helpen
collegaatje van mij was depressief en mailde naar ons, het enige wat ik wil van jullie is een lange wandeling door het bos. Zwijgen is niet erg.
Who Wants To Live Forever? Ik niet sowieso. Mensen zien de dood als iets engs en de mens is geprogrammeerd om te vechten tegen de dood. Ik ben daar inmiddels wel overheen. Zolang ik maar vredig in mijn slaap overlijd. Net als mijn opa. Niet schreeuwend en angstig als de passagiers van zijn bus.
Dat is zeer lovenswaardig.quote:
I'm gonna live forever. So far, so good.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Who Wants To Live Forever? Ik niet sowieso. Mensen zien de dood als iets engs en de mens is geprogrammeerd om te vechten tegen de dood. Ik ben daar inmiddels wel overheen. Zolang ik maar vredig in mijn slaap overlijd. Net als mijn opa. Niet schreeuwend en angstig als de passagiers van zijn bus.
Ik heb, je zult het niet geloven, een oor om te luisteren en een mond om niets te zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is zeer lovenswaardig.
Maar teveel willen helpen kan averechts werken. Het is vrijwel onmogelijk om de grens te vinden tussen wat wel en niet goed is om te doen, omdat die bij iedereen anders is en elke dag, elke seconde kan veranderen.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:45 schreef just me het volgende:
Ik heb, je zult het niet geloven, een oor om te luisteren en een mond om niets te zeggen
moeilijk zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef livelink het volgende:
Jacques Brel, ook al jaren geleden overleden. Schreef La Mort. Gevolgd door de cover versie van Scott Walker, genaamd My Death. Scott Walker, groot Brel fan. Bowie coverde later weer Scott Walker.... en ook Brel.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zat al te wachten opdat iemand er op zou reagerenquote:
Was al een beetje een oude grapquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten opdat iemand er op zou reageren
en ik wilde juist niet vragen of je opa in de bus in slaap was gevallenquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten opdat iemand er op zou reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |