Er zijn beroepsgroepen waar het dragen van een hoofddoek geen neutraliteit hoeft uit te stralen. Een kassamiep is daar een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Nederlandse paupers zijn al gewend aan hoofddoekjes, je kunt haast geen kassa bij Albert Heijn kiezen waar er niet 1 zit en als ze een paspoort moeten halen worden ze ook geholpen door een hele brigade hoofddoeken bij de gemeente. (die hebben een voorkeursbeleid op moslima's geloof ik)
Aannemelijk. Geldt dat niet voor elke gelovige?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het gaat me erom dat er mensen zijn die denken dat vrouwen met een hoofddoek minder objectief kunnen oordelen
'Maghrebijnse objectief' is een contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Maghrebijnse beweert objectief te zijn, maar haar kinderen mogen niet met een niet-moslim omgaan. Waar hebben we het dan over?
Of dokter, advocaat, docent en tal van andere 'goede' banen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn beroepsgroepen waar het dragen van een hoofddoek geen neutraliteit hoeft uit te stralen. Een kassamiep is daar een voorbeeld van.
Niet zoveel liegen. Trouwen is wat anders dan omgaan. Smeerlap.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Maghrebijnse beweert objectief te zijn, maar haar kinderen mogen niet met een niet-moslim omgaan. Waar hebben we het dan over?
Racist.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet zoveel liegen. Trouwen is wat anders dan omgaan. Smeerlap.
Dan komt dat zogenaamde etnisch profileren ook in een heel ander licht te staan, denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Waar ligt de grens? Mag een button met het PVV-logo dan ook?
Dat is wat ik ook al zei, maar bespaar je de moeite om tegen deze tokkie te praten.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
[..]
Als je met nog meer van dit soort slechte argumenten komt, dan krijg je mij bijna zo ver dat ik voor het toestaan van hoofddoekjes bij te politie word.
Een partijdige politiemoslima wordt echt niet minder partijdig als zij bereid is haar hoofddoek niet meer te dragen tijdens het werk. Met jouw argumenten wil je zeggen dat er helemaal geen moslims bij de politie zouden moeten werken. Daar gaat het hier niet over.
Een moslima zonder hoofddoek kan net zo partijdig zijn als een moslima met hoofddoek (of juist in beide gevallen helemaal niet partijdig uiteraard). Het gaat om de uitstraling van de politie. Gewenst wordt dat die uitstraling zo neutraal mogelijk is. Een hoofddoek hoort daar dan niet bij.
Boehoeeeeeee. Ga janken.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Docent met een hoofddoek vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Wat gaat die een kind leren over acceptatie van homoseksualiteit, andersgelovigen, godsdienstvrijheid etc etc?
Jij ziet overal gevaar lijkt welquote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Homo op de basisschool is wel gevaarlijk, dan krijg je Robert M. toestanden.
Dat homo's in islamitische landen structureel worden vervolgd, lijfstraffen krijgen of van gebouwen worden afgegooid.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind een homo voor de klas niet kunnen. Wat gaat die mijn kind leren over het Christendom en de Islam etcetera?
Ach dat maakt in de beeldverhaal niet uit natuurlijk. We leven nu in zo een wij zij cultuur dat je er alleen maar uit hoef te zien als moslim.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die worden dan ook altijd op deze zaken gezet idd ( of de aangifte wordt weggestopt)
En je kan ook aan persoon gelijk zien dat het een moslim is terwijl je het niet zeker weet
Dan zal ze als:quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Of dokter, advocaat, docent en tal van andere 'goede' banen.
Kan zijn maar ik ben hier niet degene die gelooft dat Mohammad op een vliegend paard vloog en de maan splitste.quote:
Dat was gebaseerd op jouw post.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij zegt net zelf dat je geen homo voor de klas wil.
Als kassamevrouw raak je alcohol en varkensvlees aan. Het ging mij erom dat je alleen dat noemt. Alsof moslima's geen betere banen uitoefenen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan zal ze als:
dokter ook mannen moeten behandelen die een probleem hebben met hun geslachtsdeel
advocaat een persoon als Wilders moeten kunnen verdedigen
docent de holocaust, westerse geschiedenis, maatschappijleer (andere geloven) etc (wat tegen haar eigen geloof indruist) moeten kunnen onderwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |