Gelukkig is dat slechts eens in de achttien jaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou, zoals ik zei; dat vind ik niet kunnen.
Lekker overdreven weer. Het is 'verraad' aan de neutraliteit. We hoeven het niet erger te maken dan het is.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op donderdag 18-05-2017 om 09:18:43Wereldwijd is hoofddoek symbool onderdrukking vrouw. Toestaan is verraad aan vrijheid. https://t.co/GLirtwhQ94 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op donderdag 18-05-2017 om 09:18:43Wereldwijd is hoofddoek symbool onderdrukking vrouw. Toestaan is verraad aan vrijheid. https://t.co/GLirtwhQ94 reageer retweet
Ik vind het wel kunnen uiteraard. Net als ik vind dat hoofddoekjes moet kunnen. Het kan in sommige situaties erg bruikbaar zijn met juist het aanpakken van het Marrokanenprobleem.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou, zoals ik zei; dat vind ik niet kunnen.
In functies waar neutraliteit genoodzaakt is, zoals bij de politie, dient de neutraliteit de eerste prioriteit te hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar tussen moet kiezen? Ik begrijp niet wat een hoofdagentje met een hoofddoek met de scheiding van kerk en staat te maken heeft.
Dan gaat er iets goed mis met onze politieopleiding.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijns inziens maak je het Marokkanenprobleem er alleen maar erger mee. Fatima meldt zich aan bij de politieopleiding, wordt aangenomen want moslima, moet de wijken in, ziet neefje Ismail rottigheid uithalen, de tribale familieband is sterk, Fatima zou uitgekotst worden in haar familie wanneer ze moslimbroeder Ismail erbij naait bij de foute Nederlandse overheid, oftewel Ismail kan zijn gang gaan. Homostellen worden weggetreiterd, denk je dat Fatima ingrijpt? Nee kansloze onderneming niet aan beginnen.
Het is maar een fucking hoofddoek hoor. Als ze hun taken goed uitvoeren en ze vooral neutraal zijn in het beoordelen situatie (dat gaat bij hoofdagent Henk ook regelmatig fout) mogen ze van mij een emmer schijt op hun kop zetten ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
In functies waar neutraliteit genoodzaakt is, zoals bij de politie, dient de neutraliteit de eerste prioriteit te hebben.
Wanneer je het uitdragen van je godsdienst verkiest boven het uitstralen van neutraliteit, liggen je prioriteiten verkeerd..
Het is maar een fucking hakenkruis hoor! (Of is dat dan weer anders?)quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is maar een fucking hoofddoek hoor. Als ze hun taken goed uitvoeren en ze vooral neutraal zijn in het beoordelen situatie (dat gaat bij hoofdagent Henk ook regelmatig fout) mogen ze van mij een emmer schijt op hun kop zetten ja.
Even een keppeltje op doen als agent en dan wat moslims aanhoudenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is maar een fucking hoofddoek hoor. Als ze hun taken goed uitvoeren en ze vooral neutraal zijn in het beoordelen situatie (dat gaat bij hoofdagent Henk ook regelmatig fout) mogen ze van mij een emmer schijt op hun kop zetten ja.
Ja wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is maar een fucking hakenkruis hoor! (Of is dat dan weer anders?)
Kan me niet schelen of het tot 'problemen' leidt, geloof is iets persoonlijks, hou het lekker thuis. Dus geen uitingen van je geloof zichtbaar combineren met, in dit geval, het politieuniform.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jawel. Als het in Engeland blijkbaar niet tot problemen leidt, is het niet aannemelijk dat het in Nederland wel tot problemen zal leiden.
Of als moslima Nederlandse paupers aanhouden gaat ook niet lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even een keppeltje op doen als agent en dan wat moslims aanhouden
Veel succes ermee
Of ze moeten praten met slachtoffers van homo-geweldquote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of als moslima Nederlandse paupers aanhouden gaat ook niet lukken natuurlijk.
Denk dat je minder problemen zult ervaren dan een jood die patsercontrole gaat doen (jonge allochtonen uit dure auto's halen).quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of als moslima Nederlandse paupers aanhouden gaat ook niet lukken natuurlijk.
Hoezo? Voor een Hindoe of Bhoeddist is het een teken van voorspoed.quote:
Er werken nu natuurlijk geen moslims of moslimas bij de politie in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze moeten praten met slachtoffers van homo-geweld
Krijg je ook een goed gevoel bij
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk dat je minder problemen zult ervaren dan een jood die patsercontrole gaat doen (jonge allochtonen uit dure auto's halen).
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijns inziens maak je het Marokkanenprobleem er alleen maar erger mee. Fatima meldt zich aan bij de politieopleiding, wordt aangenomen want moslima, moet de wijken in, ziet neefje Ismail rottigheid uithalen, de tribale familieband is sterk, Fatima zou uitgekotst worden in haar familie wanneer ze moslimbroeder Ismail erbij naait bij de foute Nederlandse overheid, oftewel Ismail kan zijn gang gaan. Homostellen worden weggetreiterd, denk je dat Fatima ingrijpt? Nee kansloze onderneming niet aan beginnen.
Als je met nog meer van dit soort slechte argumenten komt, dan krijg je mij bijna zo ver dat ik voor het toestaan van hoofddoekjes bij te politie word.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Daarbij voelen onze omaatjes zich niet veilig op straat wanneer zelfs de politie hoofddoeken draagt omdat ze bij Opsporing Verzocht altijd alleen maar Marokkaans tuig voorbij zien komen, dus onze omaatjes hebben een Pavlov-reactie van angst ontwikkeld op moslima's. Die hebben dan het gevoel dat het land na 40-45 alsnog is overgenomen door een vreemde macht, dat moeten we ook niet willen.
Die worden dan ook altijd op deze zaken gezet idd ( of de aangifte wordt weggestopt)quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er werken nu natuurlijk geen moslims of moslimas bij de politie in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |