abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171043710
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei; dat vind ik niet kunnen. :{w
Gelukkig is dat slechts eens in de achttien jaar.
pi_171043718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
arnoldkarskens twitterde op donderdag 18-05-2017 om 09:18:43 Wereldwijd is hoofddoek symbool onderdrukking vrouw. Toestaan is verraad aan vrijheid. https://t.co/GLirtwhQ94 reageer retweet
Lekker overdreven weer. Het is 'verraad' aan de neutraliteit. We hoeven het niet erger te maken dan het is.
pi_171043720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
arnoldkarskens twitterde op donderdag 18-05-2017 om 09:18:43 Wereldwijd is hoofddoek symbool onderdrukking vrouw. Toestaan is verraad aan vrijheid. https://t.co/GLirtwhQ94 reageer retweet
pi_171043757
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nou, zoals ik zei; dat vind ik niet kunnen. :{w
Ik vind het wel kunnen uiteraard. Net als ik vind dat hoofddoekjes moet kunnen. Het kan in sommige situaties erg bruikbaar zijn met juist het aanpakken van het Marrokanenprobleem.

In de meeste landen is het ook gewoon de normaalste zaak van de wereld alleen in dit land niet.
Groot fan van User Wotte
pi_171043815
Mijns inziens maak je het Marokkanenprobleem er alleen maar erger mee. Fatima meldt zich aan bij de politieopleiding, wordt aangenomen want moslima, moet de wijken in, ziet neefje Ismail rottigheid uithalen, de tribale familieband is sterk, Fatima zou uitgekotst worden in haar familie wanneer ze moslimbroeder Ismail erbij naait bij de foute Nederlandse overheid, oftewel Ismail kan zijn gang gaan. Homostellen worden weggetreiterd, denk je dat Fatima ingrijpt? Nee kansloze onderneming niet aan beginnen.
pi_171043840
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:06 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik daar tussen moet kiezen? Ik begrijp niet wat een hoofdagentje met een hoofddoek met de scheiding van kerk en staat te maken heeft.
In functies waar neutraliteit genoodzaakt is, zoals bij de politie, dient de neutraliteit de eerste prioriteit te hebben.

Wanneer je het uitdragen van je godsdienst verkiest boven het uitstralen van neutraliteit, liggen je prioriteiten​ verkeerd..
pi_171043847
Daarbij voelen onze omaatjes zich niet veilig op straat wanneer zelfs de politie hoofddoeken draagt omdat ze bij Opsporing Verzocht altijd alleen maar Marokkaans tuig voorbij zien komen, dus onze omaatjes hebben een Pavlov-reactie van angst ontwikkeld op moslima's. Die hebben dan het gevoel dat het land na 40-45 alsnog is overgenomen door een vreemde macht, dat moeten we ook niet willen.
pi_171043861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijns inziens maak je het Marokkanenprobleem er alleen maar erger mee. Fatima meldt zich aan bij de politieopleiding, wordt aangenomen want moslima, moet de wijken in, ziet neefje Ismail rottigheid uithalen, de tribale familieband is sterk, Fatima zou uitgekotst worden in haar familie wanneer ze moslimbroeder Ismail erbij naait bij de foute Nederlandse overheid, oftewel Ismail kan zijn gang gaan. Homostellen worden weggetreiterd, denk je dat Fatima ingrijpt? Nee kansloze onderneming niet aan beginnen.
Dan gaat er iets goed mis met onze politieopleiding.
Groot fan van User Wotte
pi_171043881
Er is zoveel mis met dit voorstel dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen...
pi_171043888
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

In functies waar neutraliteit genoodzaakt is, zoals bij de politie, dient de neutraliteit de eerste prioriteit te hebben.

Wanneer je het uitdragen van je godsdienst verkiest boven het uitstralen van neutraliteit, liggen je prioriteiten​ verkeerd..
Het is maar een fucking hoofddoek hoor. Als ze hun taken goed uitvoeren en ze vooral neutraal zijn in het beoordelen situatie (dat gaat bij hoofdagent Henk ook regelmatig fout) mogen ze van mij een emmer schijt op hun kop zetten ja.
Groot fan van User Wotte
pi_171043935
Zoals Martin Bosma in het filmpje in de OP ook zegt: als iemand reclame wil maken voor een ideologie en jou een bon wil geven, dan moet je eigenlijk ook het recht hebben om die bon terug te geven en te zeggen hier bekijk het maar met je ideologie. Dan sturen ze maar een soevereine agent om jou te bekeuren.
pi_171043937
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het is maar een fucking hoofddoek hoor. Als ze hun taken goed uitvoeren en ze vooral neutraal zijn in het beoordelen situatie (dat gaat bij hoofdagent Henk ook regelmatig fout) mogen ze van mij een emmer schijt op hun kop zetten ja.
Het is maar een fucking hakenkruis hoor! (Of is dat dan weer anders?)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:34:55 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171043941
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Even een keppeltje op doen als agent en dan wat moslims aanhouden
Veel succes ermee
RED ONS HENNIEGOD
pi_171043950
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is maar een fucking hakenkruis hoor! (Of is dat dan weer anders?)
Ja wel een beetje ja.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:36:24 #140
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171043956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jawel. Als het in Engeland blijkbaar niet tot problemen leidt, is het niet aannemelijk dat het in Nederland wel tot problemen zal leiden.
Kan me niet schelen of het tot 'problemen' leidt, geloof is iets persoonlijks, hou het lekker thuis. Dus geen uitingen van je geloof zichtbaar combineren met, in dit geval, het politieuniform.

"Nu mogen dienders in Nederland geen geloofsuitingen – zoals een hoofddoekje, keppeltje of kruisje – dragen."

Waarom moet er dan godverdomme voor moslims een uitzondering gemaak worden? Waarom is er in het verleden dan geen uitzondering gemaakt voor Christenen en Joden? Daar wordt ik schijtziek van. Als je dan zo graag bij de politie wil met je hoofddoek, ga dat dan lekker in Engeland of Turkije doen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171043961
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Even een keppeltje op doen als agent en dan wat moslims aanhouden
Veel succes ermee
Of als moslima Nederlandse paupers aanhouden gaat ook niet lukken natuurlijk.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:37:47 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171043969
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Of ze moeten praten met slachtoffers van homo-geweld
Krijg je ook een goed gevoel bij
RED ONS HENNIEGOD
pi_171043970
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Denk dat je minder problemen zult ervaren dan een jood die patsercontrole gaat doen (jonge allochtonen uit dure auto's halen).
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:39:19 #144
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171043988
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:35 schreef Tjacka het volgende:

Ja wel een beetje ja.
Hoezo? Voor een Hindoe of Bhoeddist is het een teken van voorspoed.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171043989
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Of ze moeten praten met slachtoffers van homo-geweld
Krijg je ook een goed gevoel bij
Er werken nu natuurlijk geen moslims of moslimas bij de politie in Amsterdam. :)
Groot fan van User Wotte
pi_171043995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Denk dat je minder problemen zult ervaren dan een jood die patsercontrole gaat doen (jonge allochtonen uit dure auto's halen).
Waar baseer je dat op?
Groot fan van User Wotte
pi_171043997
Nederlandse paupers zijn al gewend aan hoofddoekjes, je kunt haast geen kassa bij Albert Heijn kiezen waar er niet 1 zit en als ze een paspoort moeten halen worden ze ook geholpen door een hele brigade hoofddoeken bij de gemeente. (die hebben een voorkeursbeleid op moslima's geloof ik)
pi_171043999
Politie hoort een neutrale uitstraling te hebben en daar passen geloofsuitingen logischerwijze dus niet bij.

Het is allemaal zo simpel eigenlijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171044007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Daarbij voelen onze omaatjes zich niet veilig op straat wanneer zelfs de politie hoofddoeken draagt omdat ze bij Opsporing Verzocht altijd alleen maar Marokkaans tuig voorbij zien komen, dus onze omaatjes hebben een Pavlov-reactie van angst ontwikkeld op moslima's. Die hebben dan het gevoel dat het land na 40-45 alsnog is overgenomen door een vreemde macht, dat moeten we ook niet willen.
Als je met nog meer van dit soort slechte argumenten komt, dan krijg je mij bijna zo ver dat ik voor het toestaan van hoofddoekjes bij te politie word. :P

Een partijdige politiemoslima wordt echt niet minder partijdig als zij bereid is haar hoofddoek niet meer te dragen tijdens het werk. Met jouw argumenten wil je zeggen dat er helemaal geen moslims bij de politie zouden moeten werken. Daar gaat het hier niet over.
Een moslima zonder hoofddoek kan net zo partijdig zijn als een moslima met hoofddoek (of juist in beide gevallen helemaal niet partijdig uiteraard). Het gaat om de uitstraling van de politie. Gewenst wordt dat die uitstraling zo neutraal mogelijk is. Een hoofddoek hoort daar dan niet bij.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:41:16 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171044011
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Er werken nu natuurlijk geen moslims of moslimas bij de politie in Amsterdam. :)
Die worden dan ook altijd op deze zaken gezet idd ( of de aangifte wordt weggestopt)
En je kan ook aan persoon gelijk zien dat het een moslim is terwijl je het niet zeker weet
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')