abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171039971
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar dat is iets anders dan dat kindhuwelijken hier zijn toegestaan.. en dat is wat jij zei:

[..]

En dat is dus niet meer zo sinds 5 december 2015..
Maar waar zijn die bruidjes die voor 5 december zijn toegelaten dan nu?
Terug naar land van herkomst naar hun ouders? De 'bruidegommen' uitgezet? Nee denk ik niet dus stilzwijgend wordt het dus nog steeds toegestaan.!
pi_171040019
Wanneer zullen ze de BGO eisen gaan aanpassen voor allochtone sollicitanten?
pi_171040097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:01 schreef madam-april het volgende:
Wanneer zullen ze de BGO eisen gaan aanpassen voor allochtone sollicitanten?
Dat is het volgende advies van Fatima denk ik..
  donderdag 18 mei 2017 @ 22:18:29 #54
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171040525
Ah, opnieuw een andere insteek om de overheid te penetreren met godsdienst uitingen.

Het feit dat dit ter sprake komt, wordt gebracht door overheidsdienaren is een goede reden die mensen de laan uit te sturen. Ze hebben het niet begrepen. Ik als burger wil niets te maken hebben met overheidsmedewerkers die een bepaalde godsdienst voorstaan.

Opzouten met dat gedoe. Godsdienst, je uitingen daarvan en religie doe je maar lekker thuis achter je eigen voordeur, desnoods in je politiepakkie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 18-05-2017 22:23:51 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_171040593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar waar zijn die bruidjes die voor 5 december zijn toegelaten dan nu?
Terug naar land van herkomst naar hun ouders? De 'bruidegommen' uitgezet? Nee denk ik niet dus stilzwijgend wordt het dus nog steeds toegestaan.!
Hier​ in Nederland. Nee natuurlijk niet, op het moment dat zij trouwden en werden toegelaten, was het niet verboden..
pi_171040742
quote:
8s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:18 schreef Vallon het volgende:
Ah, opnieuw een andere insteek om de overheid te penetreren met godsdienst uitingen.

Het feit dat dit ter sprake komt, wordt gebracht door overheidsdienaren is een goede reden die mensen de laan uit te sturen. Ze hebben het niet begrepen. Ik als burger wil niets te maken hebben met overheidsmedewerkers die een bepaalde godsdienst voorstaan.

Opzouten met dat gedoe. Godsdienst, je uitingen daarvan en religie doe je maar lekker thuis achter je eigen voordeur, desnoods in je politiepakkie.
U bent een intolerant persoon en u spreekt met uw onderbuik.
pi_171040846
Beetje vreemd dat de PvdA nog steeds op deze toer is, hebben ze niet geleerd van de 38 naar 9 zetels?
pi_171040897
Scheiding tussen kerk en staat: "dat is de discussie die we moeten gaan voeren"

Die discussie hadden wij eeuwen geleden al afgehandeld. :o Terug in de tijd is het nieuwe vooruitstrevende en liberale.
  donderdag 18 mei 2017 @ 22:35:11 #60
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171041045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:30 schreef DrDentz het volgende:

Die discussie hadden wij eeuwen geleden al afgehandeld. :o Terug in de tijd is het nieuwe vooruitstrevende en liberale.
Zolang we blijven importeren, blijven we discussiėren.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171041062
quote:

Hoe ziet u dan de scheiding tussen kerk en staat? Ik moet echt gaan.. :') :') :')
pi_171041647
Voordat ze besluiten of het dragen van een hoofddoek, al dan niet, zou moeten worden toegestaan. Zouden ze eerst, bij wijze van proef, eens een​ tijdje een groep agenten keppeltjes moeten laten dragen.. Eens kijken hoe daarop gereageerd wordt door die moslims..
pi_171041694
De Amsterdamse politie overweegt een hoofddoekje toe te staan om zo meer allochtone agenten te werven. Dit is echter in strijd met de gedragscode van de politie, waarin staat dat het dragen van religieuze symbolen niet strookt met hun neutraliteit. Een debat hierover tussen voorzitter van de moslimvrouworganisatie Al-Nisa Esmaa Alariachi en VVD-Kamerlid Bas van 't Wout.

Zometeen in Pauw.

Wat een gezeur weer. Het mag dan ook een enge sekte zijn maar van die SGP-vrouwen heb je toch nooit zoveel last gehad. Bleven netjes achter het aanrecht en uit de politiek.
pi_171042036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:56 schreef DrDentz het volgende:
De Amsterdamse politie overweegt een hoofddoekje toe te staan om zo meer allochtone agenten te werven. Dit is echter in strijd met de gedragscode van de politie, waarin staat dat het dragen van religieuze symbolen niet strookt met hun neutraliteit. Een debat hierover tussen voorzitter van de moslimvrouworganisatie Al-Nisa Esmaa Alariachi en VVD-Kamerlid Bas van 't Wout.

Zometeen in Pauw.

Wat een gezeur weer. Het mag dan ook een enge sekte zijn maar van die SGP-vrouwen heb je toch nooit zoveel last gehad. Bleven netjes achter het aanrecht en uit de politiek.
Het Europees Hof van Justitie​ heeft onlangs nog bepaald dat een werkgever het dragen van een hoofddoek, of een ander religieus symbool, mag verbieden op de werkvloer..
pi_171042073
Met haar mond vol tanden.. :')
  donderdag 18 mei 2017 @ 23:14:54 #66
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171042378
Tenenkrommend
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171042389
quote:

Terug in de tijd is inherent aan de islam.
pi_171042478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:56 schreef DrDentz het volgende:

Zometeen in Pauw.

Ben je zo bang voor vrouwen met hoofddoek, ja?
pi_171042561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben je zo bang voor vrouwen met hoofddoek, ja?
Nou nee maar wel voor groepen Marokkanen die mij in elkaar trappen en zo'n hoofddoek politiemevrouw zou dan die groep helpen omdat neefje Ismail daarbij is ipv het witte ongelovige slachtoffer.
pi_171042698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nou nee maar wel voor groepen Marokkanen die mij in elkaar trappen en zo'n hoofddoek politiemevrouw zou dan die groep helpen omdat neefje Ismail daarbij is ipv het witte ongelovige slachtoffer.
Wat een achterlijk debiel ben je toch ook. Een Marokkaanse vrouw zonder hoofddoek kan toch ook gewoon partij kiezen voor dat groepje belhamels? Misschien er gewoon vanuit gaan dat de politie geen partij kiest, of die politieagente in kwestie nou wel of geen hoofddoek draagt. En als we dan toch zo moeten selecteren, misschien moeten we dan ook maar eens mensen met afwijkende politieke voorkeuren niet meer toestaan bij de politie, want stel je eens voor dat ik geholpen word door een agent die rechts stemt? Die kiest natuurlijk bij een incident geen partij voor mij al ben ik het slachtoffer.
pi_171042718
pi_171042721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een achterlijk debiel ben je toch ook. Een Marokkaanse vrouw zonder hoofddoek kan toch ook gewoon partij kiezen voor dat groepje belhamels? Misschien er gewoon vanuit gaan dat de politie geen partij kiest, of die politieagente in kwestie nou wel of geen hoofddoek draagt. En als we dan toch zo moeten selecteren, misschien moeten we dan ook maar eens mensen met afwijkende politieke voorkeuren niet meer toestaan bij de politie, want stel je eens voor dat ik geholpen word door een agent die rechts stemt? Die kiest natuurlijk bij een incident geen partij voor mij al ben ik het slachtoffer.
Mensen achterlijk noemen terwijl je zelf een geloof aanhangt dat het liefst honderden jaren terug de tijd in gaat :')
pi_171042737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mensen achterlijk noemen terwijl je zelf een geloof aanhangt dat het liefst honderden jaren terug de tijd in gaat :')
Dit.
pi_171042744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je te zeggen hebt?
pi_171042774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je te zeggen hebt?
Hij heeft wel gelijk, mongooltjes hebben een hoger intelligentieniveau dan moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')