Sommige mensen doen wel eens wat avontuurlijks.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom koop je een huis in Amerika als je de taal nauwelijks machtig bent? Lijkt me bijzonder lastig.
Ja, jij vergeet niet snel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige mensen doen wel eens wat avontuurlijks.
See what I did there?
Ik hoop dat jojo zich over onlo junior wil ontfermen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft onlo al gereageerd of verschuilt hij zich?
Wat een voorbeeld voor zijn kind, weglopen voor de verantwoordelijkheid van zijn eigen acties.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat jojo zich over onlo junior wil ontfermen.
Haags vond haar ERG lekker toen ze in het 8 uur journaal langskwam.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:29 schreef Smoofie het volgende:
'Meningen mogen blijven staan op FOK!, hoe dom sommige ook zijn' - http://nos.nl/l/2173909
Haags heeft ben ik bang een lage standaard.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haags vond haar ERG lekker toen ze in het 8 uur journaal langskwam.
Hij vond de platte billen ook al mooi van die dame uit Adam zkt. Eva.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags heeft ben ik bang een lage standaard.
Zeg je nou dat zijn vriendin lelijk is?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags heeft ben ik bang een lage standaard.
Niet te stoer doen Sked.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg je nou dat zijn vriendin lelijk is?
Niet dat het niet waar is..
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ze knapper dan die 2 in Adam zoekt Eva?
Vasion zit nu met een stijf piemeltjequote:Op donderdag 18 mei 2017 23:11 schreef Scrummie het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)ommige-ook-zijn.html
FOK! frontpage nieuws op NOS?! Wtf.
Lekker bezig Scrummie. Ik waarschuw je maar vast dat je ergens morgen door zal krijgen dat de man in je UI in opspraak is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Onlogisch is er stil vanquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:11 schreef Scrummie het volgende:
Huh? Hoezo?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig Scrummie. Ik waarschuw je maar vast dat je ergens morgen door zal krijgen dat de man in je UI in opspraak is.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh dat is Kuijt. Wat lijkt hij op Trump (lol)
Vasion is Monique.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vasion zit nu met een stijf piemeltje
Wie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Onlo zet zichzelf met de minuut meer te kijk. Voorzover dat mogelijk is.
Waar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Onlo zet zichzelf met de minuut meer te kijk. Voorzover dat mogelijk is.
Volgens mij is hij gewoon vroeg kalend. Geen chemokuur of zo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij lijkt die Van Gerwen echt een ontzettende kankerlijer gebaseerd op Nu.nl koppen.
Oh dan neem ik mijn woorden terug en bied ik zelfs mijn excuses aan. zeer genant dit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon vroeg kalend. Geen chemokuur of zo.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:43 schreef Caland het volgende:
In het artikel zegt Teeven dat hij heeft bezuinigd op de advocatuur om meer verdachten achter de tralies te krijgen. Eigenlijk wilde hij dat bereiken door minimumstraffen in te voeren, maar hij kreeg dat destijds niet langs coalitiepartner PvdA. „Toen heb ik me toegelegd op de bezuiniging op de advocatuur. Het is een andere manier om hetzelfde effect te bereiken. Als je aan een advocaat niet al te veel tijd geeft om aan een verdachte te besteden, dan wordt het ook niet zo veel, die verdediging.”
Teeven laat in een korte reactie weten dat het niet klopt wat er in De Groene Amsterdammer staat. Naar eigen zeggen heeft hij zelfs geen interview gegeven.
whut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |