klopt. Maar wel een plork.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks mis met haar lijf.
Dat klinkt als een bijzonder burgerlijk weekend.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst werken en daarna in de avond weer werken.
Zaterdag even uiteten denk ik en zondag verjaardag van oma.
Weinig enerverend dus.
Om dat te compenseren heb ik volgende week vrij genomen om lekker geen reet uit te voeren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijzonder burgerlijk weekend.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om dat te compenseren heb ik volgende week vrij genomen om lekker geen reet uit te voeren.Alleen beetje thuis werken maybe.
Studeren, bijbaantje bij de uni en een eigen dingetje aan het opzetten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Terecht. Ik heb ook maar woensdag t/m vrijdag vrij genomen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om dat te compenseren heb ik volgende week vrij genomen om lekker geen reet uit te voeren.Alleen beetje thuis werken maybe.
tsja de leeftijd hé. Er moeten wat jonge krachten erbij.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik speel rummikuppen met Haags, JeeCee en Inso, maar het schiet geen scheet op.
Man man man.
PAK EEN STEEN JeeCee.
Welke sector?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studeren, bijbaantje bij de uni en een eigen dingetje aan het opzetten.
ja echt hequote:Op donderdag 18 mei 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik speel rummikuppen met Haags, JeeCee en Inso, maar het schiet geen scheet op.
Man man man.
PAK EEN STEEN JeeCee.
o, ik vond het wel lekker.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Haags ik vind haar kont helemaal niet zo bijzonder.
Voeg me toe dan, gaan wij ook een spel doen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja de leeftijd hé. Er moeten wat jonge krachten erbij.
Ik ga zo nog iets beter kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
o, ik vond het wel lekker.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Haags en ik kijken nu Adam zoekt Eva VIPS.
Ik voeg me daarbij toe.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
of met je broodje rosbiefquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
Zit je daar met je blote leuter te eten.
Welke lippen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Die lippen worden met de seconde groter.
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Zoek je rust en stabiliteit en dan ga je daten met zo'n labiele gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |