quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
FC Emmen in Nederland en verder ben ik lid van de supportersvereniging IK Sirius uit Uppsala, Zweden. Heja Sirius!
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:25 schreef TLC het volgende:
Nottingham Forest (in mijn kindertijd vaak op Ceefax gekeken of Pierre weer eens gescoord had haha), en verder heb ik n zwak voor Leyton Orient en Rapid Wien![]()
Ik ben Cruijf niet hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Nee want ik kom er regelmatig en heb het vanuit de familie mee gekregen Johan.
Hoofdtribune van Hearts wordt helaas deze zomer gesloopt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
Nederland: PEC (sinds 2000 ongeveer)
Schotland: Heart of Midlothian (sinds ik er een wedstrijd zag in dat fantastische stadion)
Ik vind sommige clubs uit andere landen wel sympathiek maar die volg ik niet genoeg om echt een favoriet te hebben. Als ik buitenlands voetbal kijk hangt t vaak af van welke spelers ik ken en zo.
Is dat niet die club waar je de bal zo het bos in kan schieten op een paar velden?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
Trouwens, mocht FC Den Helder ooit in de eredivisie komen, of betaald voetbal zelfs, dan stap ik over van club <geintje [ afbeelding ]> ben ik fan van twee ploegen. Maar zal toch niet gebeuren.
Ojee wat erg, alleen als ze in betaald voetbal komen, ojee, wat een successupporter ben jij zeg...
En/of duinen ja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat niet die club waar je de bal zo het bos in kan schieten op een paar velden?
O ja, het waait daar vaak nogal hard als ik het goed onthouden heb.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |