Toen speelden ze in een iets andere periode.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
James Milner is daar aanvoerder hoor
Klopt. Hij blinkt nergens echt in uit, behalve zijn fitheid en werklust. Maar wat hij wél kan heeft ie toch op een bepaald niveau weten te krijgen waardoor hij ontzettend waardevol kon zijn voor welk team dan ook.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk niet dat hij er niks van kan, maar voor iemand die eigenlijk nergens echt geniaal in was heeft hij toch mooi de Cl gewonnenZijn zat betere speler die daar niet eens bij in de buurt zijn gekomen.
Ik zie dat Zenden er zelfs nog speelde toen. Nooit geweten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen speelden ze in een iets andere periode.
Dan heb je zijn topperiode gemist gok ik zo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Hij blinkt nergens echt in uit, behalve zijn fitheid en werklust.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je zijn topperiode gemist gok ik zo.
Neem alleen de goals in zijn laatste wedstrijd, die maakte hij ook prima af.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je zijn topperiode gemist gok ik zo.
Dat hij beter is dan jij zegt.quote:
Dan mag Caland aangeven waar hij dan zoal in uitblonk. Want als dat om zijn Liverpool periode gaat heb ik geen idee wat hij dan bedoelt. Genoeg Kuyt gezien in die periode.quote:
Kuyt was in die periode echt een uitstekende afmaker die bijna altijd wel op de goede plek stond, nagenoeg geen balverlies als je hem aanspeelde. Heeft technisch ook echt heel knappe goals gemaakt alleen op het oog ziet het er altijd wat blokkerig uit.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:38 schreef Caland het volgende:
Mensen die Kuyt een gebrek aan techniek toedichten verwarren vooral techniek met flair heb ik altijd het idee.
Oh maar bovenstaand ontken ik ook niet he. Ik zeg alleen dat hij nergens echt in uitblonk, ook niet op die gebieden die jij aangeeft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt was in die periode echt een uitstekende afmaker die bijna altijd wel op de goede plek stond, nagenoeg geen balverlies als je hem aanspeelde. Heeft technisch ook echt heel knappe goals gemaakt alleen op het oog ziet het er altijd wat blokkerig uit.
Qua balaanname en balbehandeling was zijn techniek niets om over naar huis te schrijven hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:38 schreef Caland het volgende:
Mensen die Kuyt een gebrek aan techniek toedichten verwarren vooral techniek met flair heb ik altijd het idee.
En zijn scorend vermogen + leiderschapquote:Op donderdag 18 mei 2017 22:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Qua balaanname en balbehandeling was zijn techniek niets om over naar huis te schrijven hoor.
Zijn werklust, mentaliteit, mentale stabiliteit, voetbalintelligentie en conditie maakten dat Kuyt toch nog een goede carriere had, voor iemand met zijn techniek.
Ja, maar waarom werd hij op hoger niveau niet meer als centrumspits gebruikt? Was een te moeilijke positie voor hem. Gebrek aan techniek.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En zijn scorend vermogen + leiderschap
Dat klopt, voor een club als Liverpool was hij nuttig maar geen sterkhouder. Voor Feyenoord was hij de man die de hele club op zijn schouders nam. Aan Kuyt zie je hoe ver je kan komen als je een ijzersterke mentaliteit hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar waarom werd hij op hoger niveau niet meer als centrumspits gebruikt? Was een te moeilijke positie voor hem. Gebrek aan techniek.
Maar dat is grotendeels aangeboren en aldus ook een natuurlijk talent van hem. Een Van Bommel idem dito. Een Van der Vaart of Drenthe niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, voor een club als Liverpool was hij nuttig maar geen sterkhouder. Voor Feyenoord was hij de man die de hele club op zijn schouders nam. Aan Kuyt zie je hoe ver je kan komen als je een ijzersterke mentaliteit hebt.
twitter:LFC twitterde op donderdag 18-05-2017 om 22:12:03A man you could rely on. 🔴 https://t.co/Lz9eZWobxx reageer retweet
Doet sjaak de provincies nog aan dan?quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker de provincie in en tegen wat amateurclubs spelen wanneer je wil. Kan Kuyt ook net als Sjaak Swart tot zijn 93e door.
quote:Op vrijdag 19 mei 2017 00:26 schreef Divje het volgende:
twitter:LFC twitterde op donderdag 18-05-2017 om 22:12:03A man you could rely on. 🔴 https://t.co/Lz9eZWobxx reageer retweet
Heel af en toe vast welquote:Op vrijdag 19 mei 2017 02:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doet sjaak de provincies nog aan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |