Ik woon zelf nabij Katwijk en heb wat familie daar wonen. Dat komt mooi uit. Vrees alleen wel dat het meer hoop is dan waarheid, maar we gaan het zien. Vorig jaar deed Dirk nog 2 oefenpotjes meequote:Op woensdag 17 mei 2017 17:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Derde divisie zaterdag, dat lijkt mij een mooie competitie. Dan ga ik volgend jaar ONS Sneek - Quick Boys kijken.
Kuyt heb weer legge slapuh!quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dus op termijn Martin van Geel opvolgen
Eindelijk een oplossing voor jouw dichtgeslibde bloedvaten, dikzak!quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn slagaderen springen spontaan open als Dirk praat.
Seedorf, van Bommel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 00:21 schreef PandaDrop het volgende:
Haten op Kuijt.![]()
Welke Nederlandse voetballer haten jullie niet?
Kuijt: Ik ga niet bij de amateurs spelen, ook niet bij mijn oude club Quick Boys. Het is mooi zo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:27 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Ik woon zelf nabij Katwijk en heb wat familie daar wonen. Dat komt mooi uit. Vrees alleen wel dat het meer hoop is dan waarheid, maar we gaan het zien. Vorig jaar deed Dirk nog 2 oefenpotjes mee
Heeft Feyenoord geen equivalent van Lucky Ajax?quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuijt: Ik ga niet bij de amateurs spelen, ook niet bij mijn oude club Quick Boys. Het is mooi zo.
Ja, gewoon oud Feyenoord. Maar dat is nauwelijks niveau natuurlijk. Volgens mij deed Van Hooijdonk daar net na het stoppen een jaartje mee en scoorde hij 60 goals.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen equivalent van Lucky Ajax?
Lekker de provincie in en tegen wat amateurclubs spelen wanneer je wil. Kan Kuyt ook net als Sjaak Swart tot zijn 93e door.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, gewoon oud Feyenoord. Maar dat is nauwelijks niveau natuurlijk. Volgens mij deed Van Hooijdonk daar net na het stoppen een jaartje mee en scoorde hij 60 goals.
Misschien is jouw definitie van talent wel een tikkeltje scheef.quote:Op woensdag 17 mei 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
Maar wel respect voor zijn mentaliteit. Ik kan geen voetballer bedenken die met zo weinig talent er zoveel heeft uitgehaald. Van Bommel misschien nog.
True. Het is natuurlijk niet dat hij er niks van kan, maar voor iemand die eigenlijk nergens echt geniaal in was heeft hij toch mooi de Cl gewonnenquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is jouw definitie van talent wel een tikkeltje scheef.
Kuyt is geen sierlijke voetballer, maar heeft natuurlijk talent genoeg gehad.
Hij heeft nooit de CL gewonnen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True. Het is natuurlijk niet dat hij er niks van kan, maar voor iemand die eigenlijk nergens echt geniaal in was heeft hij toch mooi de Cl gewonnenZijn zat betere speler die daar niet eens bij in de buurt zijn gekomen.
James Milner is daar aanvoerder hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:15 schreef Caland het volgende:
Dat Kuyt geen talent zou hebben gehad is ook de misvatting van de eeuw natuurlijk. Het ziet er misschien niet allemaal gelikt uit maar zonder talent word je geen topscorer, haal je geen 100 interlands, speel je geen seizoenenlang bij Liverpool en pak je op je ouwe dag niet nog even 2 prijzen mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |