Daar win je geen koersen mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is wel een erg vriendelijke jongen hoor.
Hitler was ook lief voor zijn hondje.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mani en jij zijn ook lief voor elkaar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hitler was ook lief voor zijn hondje.
Die heeft dan ook verloren uiteindelijkquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hitler was ook lief voor zijn hondje.
Dat is hij zeker. Maar ik heb de indruk dat BMC/Tag Heuer dat 'Don't crack under pressure' speciaal voor hem heeft bedacht. Het werkt echter niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit eerder heb gelezen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Van Garderen altijd wel sympathiek, door hem lijken de Nederlanders minder harde chokers.
Mani en ik zijn dikke vrienden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en jij zijn ook lief voor elkaar.
Grote kans dat ik het eerder heb gepost.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit eerder heb gelezen.
Dikke vrienden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik zijn dikke vrienden.
Pinot wil graag als eerste beginnen aan die afdaling natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Pinot gaat zometeen een bommetje gooien zo te zien.
En verder heeft Landa Meana niet zo slim gereden vandaag
Niet labiel?quote:Op woensdag 17 mei 2017 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa
Wat heeft die nu bereikt?
Ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2017 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil Mani89 persoonlijk bedanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |