quote:
Goede zin.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Toen Ajax voor het laatst kampioen werd bestond het papieren treinkaartje nog
Nu niet meer?quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Heuj, eindelijk die lelijke hoer uit je UIquote:
Walgelijk jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:41 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die ranzig dik geworden zeg
...vloog MH17 nog vrolijk rondquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Zat het Verenigd Koninkrijk nog in de EUquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
...vloog MH17 nog vrolijk rond
... zat Volkert van der Graaf nog in de cel
quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heuj, eindelijk die lelijke hoer uit je UI
Ik zou het eerder omschrijven als kartonquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat losse kaartje is nog steeds papier
is zelfdequote:Op woensdag 17 mei 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als karton
Kapoquote:
Een geprint eticket is wel op papier.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als karton
quote:
quote:
Gegroet heren/vrienden/kameraden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een geprint eticket is wel op papier.
Ja nog altijd dezelfde sleur he. Bij jou?quote:
Saindgodquote:
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.quote:
Nu al 24quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
En nog zie je debielen in een winterjas lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
Onder welke categorie val ik?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gegroet heren/vrienden/kameraden.
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
Dat doen ze zelfs buiten Den Haag. Echt ongekend hoe blij men is voor Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.
Speelde die zo slecht bij jullie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
Ik ergerde mij mateloos aan die gast. 100x vallen en maar klagen bij de scheids. Nauwelijks rendement uit zijn acties. Ben blij dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde die zo slecht bij jullie dan?
[ afbeelding ]
Hij mist wat charismaquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:29 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een baas. Oprotten met dat linkse gejank.
Ondertussen in Nederland.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar Japan 12 illegalen opgevangen en wet aangenomen tegen het bouwen van nieuwe moskees
quote:Moeder wil 10.000 euro na schoolfoto tijdens offerfeest
Een islamitische moeder eist 10.000 euro schadevergoeding én excuses van de Haagse Maria Montessorischool, omdat deze de jaarlijkse klassenfoto inplande tijdens het islamitische offerfeest. Haar twee dochters konden daardoor niet op de foto.
Door het fotomoment op een islamitische feestdag te plannen zijn moslims getroffen
Advocaat Laura Zuydgeest
,,Weet u hoe het voelt als je dochtertje van 5 elke dag bij binnenkomst in de klas naar de foto kijkt en vraagt ‘mama, waarom sta ik hier niet op?’ Dat kun je niet aan een kind uitleggen’’, zei de Haagse moeder gisteren snikkend tijdens de zitting in Haagse rechtbank.
Volgens haar advocaat Laura Zuydgeest is deze zaak een ‘schoolvoorbeeld’ van discriminatie. ,,Door het fotomoment op een islamitische feestdag te plannen zijn moslims getroffen. De school heeft dan de plicht om alles in het werk te stellen om de schoolfotograaf op een andere dag te laten komen. Ondanks dat ze daarvoor twee weken de tijd had, is dat niet gebeurd.’’
Aanbod
Het bestuur van de openbare school, die al meteen erkende dat de planning niet handig was, beweerde gisteren dat de drukbezette fotograaf niet op een andere dag kon. Wel kwam de school islamitische kinderen die officieel vrij hadden gekregen tegemoet door de klassenfoto meteen ’s ochtends vroeg te laten maken, zodat zij de rest van de dag het offerfeest konden vieren. De meeste moslims zouden van dat aanbod gebruik hebben gemaakt. De moeder deed dat niet, omdat zij met haar man en kinderen in de moskee zat voor het traditionele gebed.
Speciaal voor de overige leerlingen die tijdens het officiële fotomoment afwezig waren, maakte de adjunct-directeur drie weken later zelf alsnog een gezamenlijke klassenfoto. Die foto, waarop ook de kinderen van de eisende partij opstaan, zou gratis aan alle ouders ter beschikking zijn gesteld.
De moeder bestreed dat gisteren. ,,Ik ben daarover nooit geïnformeerd.’’ Bovendien maken de geboden alternatieven in haar ogen niet goed dat er gediscrimineerd is op basis van geloofsovertuiging. De rechter ging daar gisteren in haar voorlopige oordeel in mee: ,,Ik denk niet dat het schoolbestuur genoeg heeft gedaan om het onderscheid dat is gemaakt door de foto op de islamitische feestdag te plannen, op te heffen.’’
Ze wees erop dat de school onvoldoende heeft kunnen aantonen dat de fotograaf echt niet op een andere dag kon. Dat de adjunct later nog zelf een foto maakte is volgens rechter ‘een leuke geste’, maar nog steeds geen ‘professionele foto’. ,,U heeft met uw handelingen het onderscheid tussen de islamitische en niet-islamitische kinderen verkleind, maar niet weggenomen. In dat geval is er sprake van schade, mevrouw is immers in haar eer aangetast.’’ De rechter liet al wel doorschemeren dat als zij haar voorlopige oordeel handhaaft, het uiteindelijke schadebedrag een stuk lager zal uitvallen dan de geëiste 10.000 euro.
Ze wil de partijen nog anderhalve week de tijd geven om er samen uit te komen. Die kans lijkt niet groot. De Haagse moeder wil niet opnieuw in gesprek met de schoolleiding. De gemoederen zijn sinds het incident in 2015 zo hoog opgelopen dat haar kinderen inmiddels op een andere, islamitische school zitten. Het schoolbestuur vindt op zijn beurt dat haar eis – 10.000 euro schadevergoeding - buitenproportioneel is. Volgens de moeder draait het haar echter niet om het geld, maar vooral om de ‘gelijke behandeling van ieder mens’. ,,Zeker als het gaat om kinderen. Ik hoop dat de school hier lering uit trekt.’’ Wanneer de partijen niet tot een compromis komen, doet de rechtbank op 12 juni uitspraak.
http://www.ad.nl/binnenla(...)offerfeest~ad54630f/
Zitten er nu ook al van die linkse crybullies in Nederland?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:29 schreef kapiteintje het volgende:
Amsterdam zit er vol mee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zitten er nu ook al van die linkse crybullies in Nederland?
Ik las het net ja. Ik begrijp er werkelijk geen reet van.quote:
Ik dacht dat foto's een stukje van je ziel afpakten? Dat wijf moet blij zijn dat haar dochters er niet bij waren en haar bek houden.quote:
Ik ken mensen die er best wat geld voor over hebben om een schoolfoto te hebben zonder Offerfeest vierende kinderen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wonen in Twente heeft 1 voordeel, je zit ver van Amsterdam af.
Man man manquote:
Wanneer ga je het land weer uit Knut?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Man man man
Hoe kan je je kinderen niet uitleggen dat ze niet op de schoolfoto staan maar wel meeslepen naar een moskee vol desinformatie, leugens en materiaal enkel geschikt voor 18 jaar en ouder (of in het geval van Mohammed 12 jaar en ouder)?
De natuur (voor zover we natuur hebben in Nederland) is schitterend.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet jij nog een voordeel dan van wonen in Twente?
Is inderdaad bijna alleen cultuurlandschap, netjes aangelegd, onderhouden en voorzien van recreatieve routes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De natuur (voor zover we natuur hebben in Nederland) is schitterend.
Ik twijfel beetje. Eigenlijk half juni maar miss dat ik zomer nog meepak in Nederland. Kost maar 150 om ticket om te boekenquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer ga je het land weer uit Knut?
Ik ga lid worden denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:29 schreef kapiteintje het volgende:
Vlakbij duitslandquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet jij nog een voordeel dan van wonen in Twente?
Weer terug naar Thailand dan? Ik zou na de Tour weer vertrekken.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel beetje. Eigenlijk half juni maar miss dat ik zomer nog meepak in Nederland. Kost maar 150 om ticket om te boeken
Ik mag graag van Borne naar Hertme wandelen, mooie bosweggetjes, geinig dorpje, ideaal. Saasveld is ook mooi, en de natuur joh, bohquote:Op woensdag 17 mei 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is inderdaad bijna alleen cultuurlandschap, netjes aangelegd, onderhouden en voorzien van recreatieve routes.
Hertme, bekend van het Afrikafestival lees ik nu. Kan nooit veel zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag graag van Borne naar Hertme wandelen, mooie bosweggetjes, geinig dorpje, ideaal. Saasveld is ook mooi, en de natuur joh, boh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |