Kapoquote:
Een geprint eticket is wel op papier.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als karton
quote:
quote:
Gegroet heren/vrienden/kameraden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een geprint eticket is wel op papier.
Ja nog altijd dezelfde sleur he. Bij jou?quote:
Saindgodquote:
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.quote:
Nu al 24quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
En nog zie je debielen in een winterjas lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
Onder welke categorie val ik?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gegroet heren/vrienden/kameraden.
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
Dat doen ze zelfs buiten Den Haag. Echt ongekend hoe blij men is voor Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.
Speelde die zo slecht bij jullie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |