quote:
Goede zin.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Toen Ajax voor het laatst kampioen werd bestond het papieren treinkaartje nog
Nu niet meer?quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Heuj, eindelijk die lelijke hoer uit je UIquote:
Walgelijk jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:41 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die ranzig dik geworden zeg
...vloog MH17 nog vrolijk rondquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:37 schreef Caland het volgende:
Zat het Verenigd Koninkrijk nog in de EUquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
...vloog MH17 nog vrolijk rond
... zat Volkert van der Graaf nog in de cel
quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heuj, eindelijk die lelijke hoer uit je UI
Ik zou het eerder omschrijven als kartonquote:Op woensdag 17 mei 2017 09:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat losse kaartje is nog steeds papier
is zelfdequote:Op woensdag 17 mei 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als karton
Kapoquote:
Een geprint eticket is wel op papier.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omschrijven als karton
quote:
quote:
Gegroet heren/vrienden/kameraden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een geprint eticket is wel op papier.
Ja nog altijd dezelfde sleur he. Bij jou?quote:
Saindgodquote:
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.quote:
Nu al 24quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
En nog zie je debielen in een winterjas lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Temperatuurtje gaat lekker oplopen vandaag. Zal wel niet te harden zijn daar in het Eindhovense.
Onder welke categorie val ik?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gegroet heren/vrienden/kameraden.
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
Dat doen ze zelfs buiten Den Haag. Echt ongekend hoe blij men is voor Ado.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik zag dat verschillende mensen in Den Haag de vlag uit hadden gedaan.
Speelde die zo slecht bij jullie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu al het beste nieuws van de dag, of eigenlijk dit jaar! Ruben Schaken stopt bij Ado
Ik ergerde mij mateloos aan die gast. 100x vallen en maar klagen bij de scheids. Nauwelijks rendement uit zijn acties. Ben blij dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde die zo slecht bij jullie dan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |