Alsof dat de achterban van de blonde twitterkoning ook maar iets boeit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik post hem nog maar een keer.
Hij ging net meezingen met Lee.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Dirk ben ik al helemaal zat, daar ga ik niet naar kijken
Pechtoldquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie vind je enger?
Klaver of Pechtold?
en daar staat inderdaad tegenover dat 95% aan het staatsinfuus zitquote:
Alsof een crimineel nu bij Gordon gaat inbreken omdat hij in dat blad staat. Iedereen weet wel dat Gordon een prima boterham verdient. Of er 3 of 8 miljoen op zijn rekening staat is dan niet zo relevant.quote:
rullevantquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof een crimineel nu bij Gordon gaat inbreken omdat hij in dat blad staat. Iedereen weet wel wat Gordon een prima boterham verdient. Of er 3 of 8 miljoen op zijn rekening staat is dan niet zo relevant.
Niet bij Gordon specifiek. Er staan genoeg mensen in de Quote die je anders nooit gekend had, en er staan ook genoeg mensen niet in de Quote die daar wel in "horen" te staanquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof een crimineel nu bij Gordon gaat inbreken omdat hij in dat blad staat. Iedereen weet wel wat Gordon een prima boterham verdient. Of er 3 of 8 miljoen op zijn rekening staat is dan niet zo relevant.
Als Geer of Goor aan tafel zit, bereid je dan maar voor op homo erotische grappen.quote:
De FOK 500quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
die 247ste, die is kewlquote:
Blijf jij het daar ff voor ons in de gaten houden anders.quote:
Afgelopenquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Blijf jij het daar ff voor ons in de gaten houden anders.
Dat zijn de echte succesvolle fok!ersquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:29 schreef Zipportal het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Postmoderne kunst is aids. Neoclassicisme > alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Postmoderne kunst is aids. Neoclassicisme > alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
jellymadquote:
one of us, one of us, one of usquote:
De obsessie met de menselijke anatomie, het uitbeelden van historische gebeurtenissen, de geplooide kleding. Prachtig.quote:
jemig, je schuift ook niet onder stoelen of banken dat je goth bentquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De obsessie met de menselijke anatomie, het uitbeelden van historische gebeurtenissen, de geplooide kleding. Prachtig.
Myers-Briggs: INTJquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jemig, je schuift ook niet onder stoelen of banken dat je goth bent
dat zegt niemand watquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jemig, je schuift ook niet onder stoelen of banken dat je goth bent
heb de originele dvd nogquote:
Beste film van Bale. Zijn latere werk vond ik te kunstzinnig en intellectueel.quote:
mijn cavia's zijn er niet vies vanquote:
waar je een 300 delige potlodenset onder kan stoppenquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waar je een 300 delige potlodenset onder kan stoppen
die baren geen kinderen, denk ikquote:
de meeste soa's worden opgelopen in het bejaardentehuisquote:
Dit is een nieuwe weetje voor mij, ik neem het in beraad.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de meeste soa's worden opgelopen in het bejaardentehuis
Want?quote:
Ken je onderkoffer met albertnoes en case van der baconquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Als je case afgekeurd wordt door Gordon weet je dat het mis is met je
lekker neuken, zwanger raken ze toch niet meerquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe weetje voor mij, ik neem het in beraad.
Oh. Ja dat is bijzonder inderdaad.quote:
IncestGenot.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:54 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Oh. Ja dat is bijzonder inderdaad.
Eens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Het is toch gewoon ordinair vermaak man flikker toch op met je geestelijke hulp en shit dit is gewoon de moderne freakshow van de kermis
Dat niet maar die kandidaten zijn zo kanjerdom dat je ze tegen zichzelf in bescherming zou moeten nemen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:56 schreef Doublepain het volgende:
Alsof zo'n programma verplicht hulp moet verlenen
Ga jij maar weer terug naar UTO.quote:
Bijna. Wel een hoofddoekmevrouw en Tante Es over discriminatie en alles.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik voorspel dat Sylvana vanavond langs komt.
Mooiste stad van Nederland.quote:
DisgustedClintEastwood.gifquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:08 schreef DrDentz het volgende:
De scheiding van kerk en staat, dat is eigenlijk een achterhaald dingetje. Weg ermee, meer islam.
Mag ik ook een Feyenoord-shirt aan als agent in functie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:08 schreef danos het volgende:
Wat een gejank joh, een agent is een agent, hoofddoekje of wat dan de ook interesseert me geen reet.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mag ik ook een Feyenoord-shirt aan als agent in functie?
idiootquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Naar allochtoons gebruik worden er direct weer baby's neefjes opas omas bij betrokken
Alleen al voor die opmerking slinger ik je op de bon!quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
Net of vrouwen ooit neutraal zijn met al die hormonen en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen al voor die opmerking slinger ik je op de bon!![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:13 schreef monkyyy het volgende:
De politie moet weer autoriteit uitstralen.Zou mij goed staan zo'n outfit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:13 schreef monkyyy het volgende:
De politie moet weer autoriteit uitstralen.Beetje verkeerd voorbeeld, maar zo'n Hugo Boss pak straalt wel wat uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Niets engs aan. Zegt meer wat over jou dat je dit al eng vindt.quote:
Raymann had gelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
dus al die jaren van raymann is laat met zijn integratie etc was gewoon gelul
Ik vond haar wel erg slecht debatteren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Niets engs aan. Zegt meer wat over jou dat je dit al eng vindt.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zou mij goed staan zo'n outfit.VoldemortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Niets engs aan. Zegt meer wat over jou dat je dit al eng vindt.
Viel toch wel mee? Richting het eind misschien een beetje slordig ja. De tegenpartij was minstens even slecht/goedquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond haar wel erg slecht debatteren.
Enkel gemaakt door Hugo Boss, SS-Oberführer Prof. Karl Diebitsch en Walter Heck (grafisch ontwerper) hebben de SS-outfit ontworpen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje verkeerd voorbeeld, maar zo'n Hugo Boss pak straalt wel wat uit
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zou mij goed staan zo'n outfit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja hallo! Net 4 maanden geleden bevallenquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik vond haar wel erg slecht debatteren.
Je hebt wel mooie vechtpartijen tussen Molukkers en Marokkanen in Culemborg bijvoorbeeld, die Molukkers zijn niet zoals Nederlanders, die geven zich niet zomaar gewonnen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaat het met de Molukse gemeenschap in Nederland eigenlijk? Vond die Hokjesman-aflevering mooi, maar verder hoor je er nooit wat over..
Ze proberen al jaren een nieuwe trein te kapen maar omdat de NS nu buiten het spoorboekje rijdt en daarnaast nooit op tijd lukt het ze maar niet om allemaal aan boord te komen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef bamibij het volgende:
Hoe gaat het met de Molukse gemeenschap in Nederland eigenlijk? Vond die Hokjesman-aflevering mooi, maar verder hoor je er nooit wat over..
Nee hoor, dit was denk ik de eerste keer dat ik het 100% met een VVD'er eens was.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Richting het eind misschien een beetje slordig ja. De tegenpartij was minstens even slecht/goed
Helemaal aan het begin.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Is er nog iets langs gekomen over Henry Keizer?
Helemaal top volgens mij.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:17 schreef bamibij het volgende:
Vlotte spencer ook, kleurt goed bij zijn bril.quote:
Nee alle gegijzelde zouden door de spetsnaz vergast zijnquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Rusland was de Spetsnaz Alpha en Gru binnengevallen na een dag en ware alle gijzelnemers driedubbeldwars dood.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:24 schreef wuuht het volgende:
[..]
Nee alle gegijzelde zouden door de spetsnaz vergast zijn
Er viel 10kg op z'n hoofd?quote:
in nederland ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Moscow mag de politie je altijd aanhouden heb ik gemerkt...
Moet je ook niet hand in hand lopen met je vriendje.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
In Moscow mag de politie je altijd aanhouden heb ik gemerkt...
Moeten ze maar niet in het Joods-Christelijke Nederland komen wonen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hahha zij komt lekker in de hel want Allah accepteert geen mensen die geld lenen tegen rente.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:35 schreef Abed het volgende:
Stelling: Pieter Derks is een ontzettende teringmongool.
Mijn oud oom is omgekomen in de oorlog. Ski ongeluk.quote:
DUO is eigenlijk ook best een racistische organisatie, door hen moeten moslimstudenten geld lenen tegen rente, dat is niet goed volgens de islam.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet in het Joods-Christelijke Nederland komen wonen.
Nee ik was aan het flyeren voor Greenpeace.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je ook niet hand in hand lopen met je vriendje.
#Speltip69
quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee ik was aan het flyeren voor Greenpeace.
[ afbeelding ]
Nederland Joods-christelijkquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet in het Joods-Christelijke Nederland komen wonen.
Niks mis meequote:Op donderdag 18 mei 2017 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee ik was aan het flyeren voor Greenpeace.
[ afbeelding ]
Ik scheld nooit met kanker, want mijn oom is van de trap gekankerdquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oud oom is omgekomen in de oorlog. Ski ongeluk.
Normaal gesproken ontploft die mijn dan ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik scheld nooit met kanker, want mijn ook is van de trap gekankerd
Een van mijn foute SS'er oud-ooms kwam ook om in de oorlog, hij reed met zijn maîtresse in een Mercedes-Benz 540K mit Kompressor zo in een Zwitsers meer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oud oom is omgekomen in de oorlog. Ski ongeluk.
Dit boeit echt alleen rechtenstudenten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Wat een dommigheid wordt er weer uitgesproken
Burgerarrest mag alleen in gevallen van heterdaad (art. 53 lid 1 WvSv)
Ook?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik scheld nooit met kanker, want mijn ook is van de trap gekankerd
toekomstige staatsinfuustrekkers of robotjuristenquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit boeit echt alleen rechtenstudenten.
boh, oomquote:
Verklaart je extreem rechtse standpuntenquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een van mijn foute SS'er oud-ooms kwam ook om in de oorlog, hij reed met zijn maîtresse in een Mercedes-Benz 540K mit Kompressor zo in een Zwitsers meer.
Ik ben niet zo rechts hoor voor Zwitserse begrippen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verklaart je extreem rechtse standpunten
Meneer Hoofdredactie voor uquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah een typo..
Ik zie het al, FP redactie, had het kunnen weten..
minaret in je reet is okéquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rechts hoor voor Zwitserse begrippen.
doodsbedreiging, TR gemachtquote:
Zeg meneer, het is meneer Hoofdredactie voor uquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen zeggen ze weleens..
Piano spelen is een stuk beter dan roestvrijstalen schildpadden verkopen voor 10 duizenden euro's per stuk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:45 schreef Coco. het volgende:
Hey weer een 'kunstenaar' die er als een zwerver uitziet.
Je bent zelf een uquote:Op donderdag 18 mei 2017 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Zeg meneer, het is meneer Hoofdredactie voor u
Klopt ik speel ook piano.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Piano spelen is een stuk beter dan roestvrijstalen schildpadden verkopen voor 10 duizenden euro's per stuk.
ho ho, die schildpadden waren wel aan het paren he, belangrijk detail..quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Piano spelen is een stuk beter dan roestvrijstalen schildpadden verkopen voor 10 duizenden euro's per stuk.
quote:
Zat jij niet in het NOS journaal?quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Zeg meneer, het is meneer Hoofdredactie voor u
Welke? Van 6 of 8 uur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |