SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:31 schreef just me het volgende:
Voordeel van fietsen naar school is het gratis ontbijt ; wat een vliegjes onderweg
Gratis proteïne.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:31 schreef just me het volgende:
Voordeel van fietsen naar school is het gratis ontbijt ; wat een vliegjes onderweg
Ziet eruit al dat flauwe gedoe van kakhiel of zoiets.quote:
Heb je Ableton?quote:
heb biwig studio erbij gekocht.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je Ableton?
Ah, er zit NI Maschine, bij...
ja en nu dus ook een machine jam.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je Ableton?
Ah, er zit NI Maschine, bij...
Maar, je had toch al een Traktor Kontrol S5...
quote:
quote:
zijn toch ook digitaal?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niks voor jou?
Echte instrumenten.
Ja, maar dit is standalone, dat werkt zonder pc.quote:
heb mijn pc toch altijd bijquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dit is standalone, dat werkt zonder pc.
Die blauwe is gewoon een drumcomputer/synth en de rode een drumcomputer/sampler.
Heb het wel eens gedaan.....maar sinds vorig jaar niet meer....te druk met van alles en zo...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:34 schreef livelink het volgende:
Het klinkt allemaal indrukwekkend, heren. Draai jij ook, Mo_Muffin?
en dat vind ik erg jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan.....maar sinds vorig jaar niet meer....te druk met van alles en zo...
Misschien komt het er wel weer van.....ooit.quote:
Is het zo inspannend?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien komt het er wel weer van.....ooit.
quote:
quote:
Afhankelijk van waar het voor is kies ik tussen mailen of appen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar ja, er zijn natuurlijk zat mensen die hun emailgedrag drastisch hebben aangepast, want iedereen appt alleen nog maar. Ik ben een fan van email en absoluut geen fan van appen, maar daarmee word ik een minderheid.
Ja, ze zijn nu bezig met de conversie van al hun oude emailberichten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"email afgeschaft" zelfs! Hebben ze wel een RFC ingediend?
Ik schrijf zelfs nog brieven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Afhankelijk van waar het voor is kies ik tussen mailen of appen.
Zakelijk doe ik sowieso alles via de mail, gewoon omdat het professioneler is. Maar korte berichten naar mensen die je persoonlijk kent maar wel zakelijk zijn, die gaan soms via de app.
En? En?quote:
Ha peace! Dank! Yup! Ben mentaal en fysiek nog lang niet klaar met reizen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:30 schreef peaceman het volgende:
Hey spijker, welkom terug! Mooie reis gehad zag ik!
in principe was alles wel goed, maar vitamine D gehalte was veel en veel te laag. Daar gaat wat aan gedaan worden. Het schijnt dat dat in elk geval boven de 50 moet zijn, maar bij mij zat het onder de 20.quote:
snap ik! Wanneer moet je weer aan het werk?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha peace! Dank! Yup! Ben mentaal en fysiek nog lang niet klaar met reizen.
Alles goed met je bloed?
Dat is wel heel laag jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
in principe was alles wel goed, maar vitamine D gehalte was veel en veel te laag. Daar gaat wat aan gedaan worden. Het schijnt dat dat in elk geval boven de 50 moet zijn, maar bij mij zat het onder de 20.
Hartfilmpje was gelukkig prima.
Drie maanden op vakantie naar Griekenland dan maar!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:32 schreef peaceman het volgende:
in principe was alles wel goed, maar vitamine D gehalte was veel en veel te laag.
Mooi zo.quote:Hartfilmpje was gelukkig prima.
Volgende week.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:33 schreef peaceman het volgende:
snap ik! Wanneer moet je weer aan het werk?
ja en dat verklaart in elk geval deels de enorme vermoeidheid. Sowieso morgen ook weer gesprek over mijn werkzaamheden. Dat er dingen van mijn bordje gehaald gaan worden. Dat is ook zeker nodig!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wel heel laag ja
Gelukkig is vitamine D makkelijk aan te vullen
heel begrijpelijk. Gelukkig heb je volgende week gelijk een korte weekquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende week.
Geen zin in. Mentaal zit ik nog ergens op een camping.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende week.
Geen zin in. Mentaal zit ik nog ergens op een camping.
Dankquote:
Daar hebben ze pillen voor, ik slik er al jaren dagelijks een, dat 'moet' van de internist, mijne was ooit ook veel te laag, nu alweer tijden stabiel en op peil.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en dat verklaart in elk geval deels de enorme vermoeidheid. Sowieso morgen ook weer gesprek over mijn werkzaamheden. Dat er dingen van mijn bordje gehaald gaan worden. Dat is ook zeker nodig!
Ik krijg eerst een enorme dosis vitamine D per week en daarna normale aanvulling innemen. Dat zou het vitamine D probleem moeten oplossen.
En over een half jaar opnieuw testen.
ja na die 8 weken moet ik ook gewoon 'aan de pil'. Als dat het oplost, ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hebben ze pillen voor, ik slik er al jaren dagelijks een, dat 'moet' van de internist, mijne was ooit ook veel te laag, nu alweer tijden stabiel en op peil.
krijg je niet zo'n lekkere injectie?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja na die 8 weken moet ik ook gewoon 'aan de pil'. Als dat het oplost, ben ik tevreden.
Waarschijnlijk lost het dat op, ik heb geen idee of ik die dingen eeuwig moet slikken, kreeg toen ook ijzer maar daar mocht ik na een aantal weken mee stoppen, maar de D en de B complex slik ik nog steeds dagelijks dus..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja na die 8 weken moet ik ook gewoon 'aan de pil'. Als dat het oplost, ben ik tevreden.
Dat is ook erg belangrijk, maar soms niet genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt ook veel naar buiten gaan.
dat schijnt in Nederland niet genoeg te zijn. Ze vertelde dat een meerderheid in Nederland lager zit dan wat huisartsen graag zien (boven de 75). Maar onder de 20 wat ik heb is gewoon veel te laag. Veel naar buiten helpt, maar is in mijn geval op dit moment gewoon niet voldoende.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je kunt ook veel naar buiten gaan.
Veel Makreel en eieren eten in de winter.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat schijnt in Nederland niet genoeg te zijn. Ze vertelde dat een meerderheid in Nederland lager zit dan wat huisartsen graag zien (boven de 75). Maar onder de 20 wat ik heb is gewoon veel te laag. Veel naar buiten helpt, maar is in mijn geval op dit moment gewoon niet voldoende.
makreel eet ik niet zoveel, maar eieren genoeg dokter.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Veel Makreel en eieren eten in de winter.
ik vul het aan met vit D van iherb https://www.iherb.com/pr/(...)IU-110-Tablets/15030 en b12 met deze https://www.iherb.com/pr/(...)mcg-100-Lozenges/449quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat schijnt in Nederland niet genoeg te zijn. Ze vertelde dat een meerderheid in Nederland lager zit dan wat huisartsen graag zien (boven de 75). Maar onder de 20 wat ik heb is gewoon veel te laag. Veel naar buiten helpt, maar is in mijn geval op dit moment gewoon niet voldoende.
thanks! Goede tip!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vul het aan met vit D van iherb https://www.iherb.com/pr/(...)IU-110-Tablets/15030 en b12 met deze https://www.iherb.com/pr/(...)mcg-100-Lozenges/449
Daar kun je dus ook gewoon vanuit Nederland bestellen? Ik ga ook maar wat vitamine D nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vul het aan met vit D van iherb https://www.iherb.com/pr/(...)IU-110-Tablets/15030 en b12 met deze https://www.iherb.com/pr/(...)mcg-100-Lozenges/449
Nee, ik skip Stockholm.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:57 schreef peaceman het volgende:
Hey Mad nog kaarten gehaald voor Stockholm? Zo nee dan zijn er nog wel wat te vinden op marktplaats voor een redelijk () prijs...
yup, en als je onder de ¤22 blijft betaal je buiten de verzendkosten niks extra. Die b12 is in NL belachelijk duurquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kun je dus ook gewoon vanuit Nederland bestellen? Ik ga ook maar wat vitamine D nemen.
ik moest toch wel lachen gisteren... 3 kaartjes voor 11.000 euro...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik skip Stockholm.
Net als bij concerten is kaartverkoop voor dit soort evenementen een tombola als je geen voorrang hebt.
En dat heb ik al wat jaren niet meer...
Oh jij hebt dus ook een ernstig vitamine tekortquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en dat verklaart in elk geval deels de enorme vermoeidheid. Sowieso morgen ook weer gesprek over mijn werkzaamheden. Dat er dingen van mijn bordje gehaald gaan worden. Dat is ook zeker nodig!
Ik krijg eerst een enorme dosis vitamine D per week en daarna normale aanvulling innemen. Dat zou het vitamine D probleem moeten oplossen.
En over een half jaar opnieuw testen.
Wat de gek er voor geeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moest toch wel lachen gisteren... 3 kaartjes voor 11.000 euro...
En de kaarten zijn op naam, dus dan is het helemaal dom om zulke kaarten te kopen.
dat klinkt vergelijkbaar, alleen moet ik dus 8 weken voor ik naar tabletten over kan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus ook een ernstig vitamine tekort![]()
Ik ookMoest vorige week beginnen met een paar ampullen vitamine D en volgende week over op tabletten.
Sterkte Peace!!
ik dacht begrepen te hebben dat ze in Zweden ook gaan controleren op naam, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft.
En op naam betekent persoonlijk ophalen bij Ajax, voor zo ver ik weet is er geen check meer daarna.
Maar dat gaan we zien...
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klinkt vergelijkbaar, alleen moet ik dus 8 weken voor ik naar tabletten over kan.
Thanks![]()
Komt goed!
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ze hebben ook grootverpakkingen https://www.iherb.com/pr/(...)IU-500-Tablets/37358
ook al? Beterschap!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus ook een ernstig vitamine tekort![]()
Ik ookMoest vorige week beginnen met een paar ampullen vitamine D en volgende week over op tabletten.
Sterkte Peace!!
Ik ook niet, het is elke keer weer anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht begrepen te hebben dat ze in Zweden ook gaan controleren op naam, maar dat weet ik niet zeker.
hoe dan ook wordt het spannend.. hoop wel dat ze winnnen natuurlijk, maar hoeft van mij niet weer zo spannend als afgelopen donderdagavond...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is elke keer weer anders.
De mensen die ik ken en met wie ik nog contact heb, hebben allemaal kaarten...
Ha MM!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:55 schreef MadMaster het volgende:
En Spijker ook een beetje. Nog in ruines geslapen?
Goedenavond!
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
De bedbugs en muggen kregen we er gratis bij.
Ik heb 5 Europese finales live meegemaakt met wisselend succes en ze waren allemaal spannend...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe dan ook wordt het spannend.. hoop wel dat ze winnnen natuurlijk, maar hoeft van mij niet weer zo spannend als afgelopen donderdagavond...
krijg je voor die prijs er wat gratis bij en dan nog klagen...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha MM!
Nope. Tenzij je een kuthotel in Thessaloniki als ruïne wilt beschouwen
Het adverteert zichzelf als "hotel", maar het was het woord "hostel" nog niet waard. Then again, het was 25 euro voor 1 nacht voor 2 personen. We moesten ergens overnachten om de trein naar Sofia te halen.
Mijn reisgenote heeft 2 weken met rode bulten op haar gezicht gelopen.quote:
Dat was toch niet je opzet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha MM!
Nope. Tenzij je een kuthotel in Thessaloniki als ruïne wilt beschouwen
Het adverteert zichzelf als "hotel", maar het was het woord "hostel" nog niet waard. Then again, het was 25 euro voor 1 nacht voor 2 personen. We moesten ergens overnachten om de trein naar Sofia te halen.
We zijn luxe-reizigers hè?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:18 schreef peaceman het volgende:
krijg je voor die prijs er wat gratis bij en dan nog klagen...
ik heb er 5 op TV meegemaakt en dat was erg genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 5 Europese finales live meegemaakt met wisselend succes en ze waren allemaal spannend...
Moet je wat voorzichtiger zijn met je reisgenotequote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn reisgenote heeft 2 weken met rode bulten op haar gezicht gelopen.
We hebben veel op campings geslapen. En in de 60 dagen hebben we 3 nachten in een hotel geslapen omdat dat zo uitkwam. En een stel nachten bij vrienden/familie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Dat was toch niet je opzet?
Dacht dat je buiten ging slapen en zo...
Ssssht!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:19 schreef just me het volgende:
Moet je wat voorzichtiger zijn met je reisgenote
quote:
60 Dagen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We hebben veel op campings geslapen. En in de 60 dagen hebben we 3 nachten in een hotel geslapen omdat dat zo uitkwam. En een stel nachten bij vrienden/familie.
In the wild kamperen vond mijn reisgenote toch net wat té avontuurlijk.
Juh, was een superervaringquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit er zo wat muziek in
Ligt eraan waarinquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit er zo wat muziek in
In het water van Gup.quote:
Laat ik dan het geluid maar eens aanzettenquote:
Avondquote:
Veel mensen volgens mijquote:
Oh oh!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik weer een bruiloft aan het plannen was. En nu ging ik voor een totaal andere jurk, en moest alles anders, anders was het een herhaling
dan graag zondagavondquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
Trouwens justme, ik hoop zondagmiddag/avond de eerste festival uitzending te maken..
toch wel dezelfde man mag ik hopenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik weer een bruiloft aan het plannen was. En nu ging ik voor een totaal andere jurk, en moest alles anders, anders was het een herhaling
De naam van mijn computerquote:
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
Ik weet het niet eigenlijk, ik ben zondag de hort opquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Vanaf hoe laat schikt het u?
Songs van festival bands?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
Trouwens justme, ik hoop zondagmiddag/avond de eerste festival uitzending te maken..
ja, wel met dezelfde, een soort extra bruiloft ofzo, want een keer was niet genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel dezelfde man mag ik hopen![]()
je kunt eerlijk zijn, hij leest nu toch niet mee
Je blijft aan de gang...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, wel met dezelfde, een soort extra bruiloft ofzo, want een keer was niet genoeg
Ja, maar dan graag over een paar weken pas...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het was dan wel warm vandaag, de zon liet zich niet zien... dus nog steeds.... waiting for the sun
Nou, peaceman heeft vitamine D nodig... dus die ziet graag de zon denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan graag over een paar weken pas...
en als we dan toch willen kiezen... minder benauwd graag!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan graag over een paar weken pas...
OK, in het oosten mag het...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, peaceman heeft vitamine D nodig... dus die ziet graag de zon denk ik
songs van festivalbands van een specifiek festival.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Songs van festival bands?
Heb helaas nauwelijks tijd om te luisteren, laat staan te draaien...
3 keer was wel genoeg he? Je staat leuk op de foto's. Binnenkort zetten we een selectie online voor de gasten.quote:
Dankquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, peaceman heeft vitamine D nodig... dus die ziet graag de zon denk ik
Toe maar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
songs van festivalbands van een specifiek festival.
Ben van plan, mits ik het red qua voorbereidingstijd, om er 4 te maken:
Pinkpop
Best kept secret
Down The rabbithole
Lowlands
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
3 keer was wel genoeg he? Je staat leuk op de foto's. Binnenkort zetten we een selectie online voor de gasten.
Tofquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
songs van festivalbands van een specifiek festival.
Ben van plan, mits ik het red qua voorbereidingstijd, om er 4 te maken:
Pinkpop
Best kept secret
Down The rabbithole
Lowlands
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Vooral naar één foto...
tja ideeen voor uitzendingen genoeg...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toe maar.
Eén van mijn eerste shows was Pinkpop door de jaren heen...
Ja het leven van een R49 DJ valt soms niet meequote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ideeen voor uitzendingen genoeg...
oh dat was vast een toffe uitzending!
Ik wil me echter concentreren op die festivals met de line-up in dit jaar. Ik zal dus ook wel wat dingen moeten gaan draaien die ik niet geweldig vind.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Hier was het vooral bewolkt en benauwd maar wel tot kwartier geleden buiten gezeten. Nu even Netflix kijken. Ik luister ook mee naar jouw muziek Oscar.
Je moet niks, alleen wat jezelf leuk vind...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ideeen voor uitzendingen genoeg...
oh dat was vast een toffe uitzending!
Ik wil me echter concentreren op die festivals met de line-up in dit jaar. Ik zal dus ook wel wat dingen moeten gaan draaien die ik niet geweldig vind.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja het leven van een R49 DJ valt soms niet mee
Ik kan het zelfs met tv geluid uit mits er ondertiteling is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, tv kijken en radio luisterenof andersom
* OscarMopperkont heeft ook weleens muziek gedraaid die hij niks vond... maar goed.... het hoort er bijquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Zo dramatisch bedoelde ik het nu ook weer niet.
ja snap ik wel, maar de desbetreffende hoofdacts kan ik niet omheen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet niks, alleen wat jezelf leuk vind...
wat ?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fok is van slag... ik krijg quote alerts terwijl ik in het betreffende topic zit
Lepelsequote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Yes!![]()
Mw. MM komt thuis met een bak ijs van de ijsboer.
Wel ietwat gesmolten, maar ik ga even lepelen...
Muse is best leuk, maar teveel Muse achter elkaar word ik zeer onrustig van. En ze worden teveel gehyped. Het nummer Mercy bijvoorbeeld is echt een zeer matig nummer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont baalt er wel van dat de albums van Muse zo enorm ruk gemastered zijn.... dit nummer ontbreekt echt de power die het live wel heeft.....
Ik doe het met ijs iets dichter bij huis...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Van de 1000+ foto's die ik gemaakt heb, is dit toch wel de beste.
Best gelato in Rome. By far. Just saying.
[ afbeelding ]
Yummyquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Yes!![]()
lepeltje lepeltje krijgt ineens een andere dimensie...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Yes!![]()
* OscarMopperkont kent Mercy nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Muse is best leuk, maar teveel Muse achter elkaar word ik zeer onrustig van. En ze worden teveel gehyped. Het nummer Mercy bijvoorbeeld is echt een zeer matig nummer.
Foreigner zong het al: cold as ice.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
lepeltje lepeltje krijgt ineens een andere dimensie...
wees blij!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kent Mercy niet
* OscarMopperkont heeft Drones zelfs nog niet gekocht
wow 60 dagen vakantie hebben je goed gedaan... mooi bruggetjequote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Foreigner zong het al: cold as ice.
Daarom luister ik sowieso geen radio... nummers worden doodgedraaid.....quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
wees blij!
Ik ook niet, maar Mercy was een single die te vaak gedraaid werd.
Daar begon mijn show meequote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Foreigner zong het al: cold as ice.
Daarom maakte ik die referentiequote:
Ik ben daarom blij met KX Classics via het internet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom luister ik sowieso geen radio... nummers worden doodgedraaid.....
in welke vorm zijn het classics dan als je ze zelden hoort?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben daarom blij met KX Classics via het internet.
Veel werk wat je zelden nog hoort...
Genoeg klassiekers die je weinig hoort hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
in welke vorm zijn het classics dan als je ze zelden hoort?
aardige Britpop jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna even een zomers nummertje van een in Nederland toch wel One Hit Wonder... erg jammer, want het album Free Peace Sweet van Dodgy bevat toch wel veel goede liedjes.
Aanrader wel, dat album.
Ik ben dan wel meer van The Edge (nee, niet de gitarist)quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben daarom blij met KX Classics via het internet.
Veel werk wat je zelden nog hoort...
Classics in de zin van bekend, maar nu niet vaak meer te horen...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
in welke vorm zijn het classics dan als je ze zelden hoort?
Ah, zet ik net U2 klaarquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben dan wel meer van The Edge (nee, niet de gitarist)
Primaquote:
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben dan wel meer van The Edge (nee, niet de gitarist)
oh ik dacht Aerosmith..quote:
Is ook KX Classics, maar dan de 80s/90s/00s variantquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Heet dat station zo? If so, zal het eens opzoeken...
Hoezo?quote:
Living on the Edge...quote:
Er waren ooit 4 KX streams, maar deze kende ik niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is ook KX Classics, maar dan de 80s/90s/00s variant
wie?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De drummer van Dodgy speelde later nog bij 1 van de meest ondergewaardeerde "britpop"zangers
Welke?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De drummer van Dodgy speelde later nog bij 1 van de meest ondergewaardeerde "britpop"zangers
Blijft een briljant concert datquote:
stoorzender aanwezig ?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Grr, via bluetooth wat foto's van laptop naar ipad verzenden lukt niet
quote:
Ian McNabbquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welke?
Want 1 had ik klaargezet
Ja, maar welke bandquote:
Ian McNabbquote:
Ultra Violet mag je ook wel draaien...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blijft een briljant concert dat
* OscarMopperkont heeft die videoband echt helemaal kapot gedraaid toen... nu gelukkig de DVD
weer wat geleerd!quote:
Das geen band, maar artiestquote:
Wie had het over een band dan?quote:
True, maar het ging dus over Mathew Priest, die ook met deze band speeldequote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie had het over een band dan?
Ook een geweldig nummerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ultra Violet mag je ook wel draaien...
Mysterious Ways, Until The End Of The World, prachtige versies...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook een geweldig nummer
De solo van Love is Blindness van dat ZOOTV concert is ook wel kippenvel
Luister maar eens een You Stone my Soul, Potency of My Life to Live Again.quote:
Gevonden, nauwelijks volgers via TuneIn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is ook KX Classics, maar dan de 80s/90s/00s variant
Dat hele concert is gewoon best epischquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mysterious Ways, Until The End Of The World, prachtige versies...
Zekersquote:
Ja, toch al wel een tijdjequote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, nauwelijks volgers via TuneIn.
Is deze stream er al lang?
ga ik binnenkort doenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Luister maar eens een You Stone my Soul, Potency of My Life to Live Again.
mwah ze hebben veel betere..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zekers
Dat hele album is geweldig sowieso....
Ik heb er toen 3 op rij in de kuip gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hele concert is gewoon best episch
Die shows dreven op de kracht van de uptempo nummers.... tegenwoordig is het allemaal wat saaier en serieuzer.....
Maar dat was het punt nietquote:
Wel lekker dat je dit nu overal kan beluisteren.quote:
Zolang ze die muzikanten onder het podium maar verbergenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toen 3 op rij in de kuip gezien.
De eerste beelden van de huidige tour zijn leuk, maar het is allemaal wat overgeproduceerd.
Wel weer een megagroot scherm met fraaie beelden...
* OscarMopperkont was toen nog erg jong en ging toen nog niet naar concertenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toen 3 op rij in de kuip gezien.
De eerste beelden van de huidige tour zijn leuk, maar het is allemaal wat overgeproduceerd.
Wel weer een megagroot scherm met fraaie beelden...
quote:
Klopt. Zeker de singles.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zekers
Dat hele album is geweldig sowieso....
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang ze die muzikanten onder het podium maar verbergen
Ah, just me is ook weer wakkerquote:
Ik kan 'm nu via de kx site niet eens meer vinden..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel lekker dat je dit nu overal kan beluisteren.
Als je nog tips hebt, ik houd me aanbevolen.
Ben niet zo'n zoeker...
nee joh, ledenadministratie....quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, just me is ook weer wakker
In TuneIn vind ik 'm wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu via de kx site niet eens meer vinden..
Wel via Rob zijn site:
http://robstenders.nl/rad(...)lassics-80-s-en-90-s
Even snel gebookmarkedquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan 'm nu via de kx site niet eens meer vinden..
Wel via Rob zijn site:
http://robstenders.nl/rad(...)lassics-80-s-en-90-s
Die leden blijven maar bezigquote:
einde voetbalseizoen, opzeggingen, aanmeldingenquote:
stadionverboden...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:25 schreef just me het volgende:
einde voetbalseizoen, opzeggingen, aanmeldingen
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zoumaar kunnen, dat ik op een dvd van deze band sta, met nog wat (ex) FOKers
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Don't Forget Who You Are
Na na na, na na na nana na
Iemand die Professor Green kentquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey deze heb ik toch alweer een jaar of 8 niet meer gehoord
Jawel. Heeft ook nog iets met Lily Allen gedaan toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iemand die Professor Green kent
In Nederland....![]()
_____!!!!
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel. Heeft ook nog iets met Lily Allen gedaan toch?
Herinner me nog een festivaloptreden samen met haar op YouTube. Daar was ze echt sexy, damn.quote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Herinner me nog een festivaloptreden samen met haar op YouTube. Daar was ze echt sexy, damn.
Klinkt best oké.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont houdt wel van Professor Green z'n muziek....
Sowieso een genre wat hier weinig volgers heeft, in Engeland miljoenen albums verkocht...
Rizzle Kicks kennenquote:
Hangt van het verzoekje afquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:45 schreef just me het volgende:
Osar, doe je ook aan muzikale verzoekjes ?
Wederom met een FOKer trouwensquote:
muzikaal verzoekje stond erquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een voorproefje, we zetten er binnenkort nog wel een paar in het Trouwentopic in LIF [ afbeelding ]
Een voorproefje, we zetten er binnenkort nog wel een paar in het Trouwentopic in LIF [ afbeelding ]
Een voorproefje, we zetten er binnenkort nog wel een paar in het Trouwentopic in LIF [
is voor de mensen die de avond-vierdaagse lopenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou 2000 Miles voor een kwart gedraaid hebben
quote:
doe eens een showquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou 2000 Miles voor een kwart gedraaid hebben
Ik heb alleen nog maar een platenkast en Spotifyquote:
500 miles.. PAH!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:52 schreef just me het volgende:
is voor de mensen die de avond-vierdaagse lopen
zelfs Radio5 draait soms vanaf youtubequote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een platenkast en Spotify
van waar naar waar ?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
500 miles.. PAH!
Ik heb 1350 km gelopen.
Van huis naar huis, via o.a. Frankrijk, Portugal, Griekenland en Tsjechië.quote:
Radiostations draaien soms ook vanaf Spotifyquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs Radio5 draait soms vanaf youtube
ik dacht naar Santiago de Compostellaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van huis naar huis, via o.a. Frankrijk, Portugal, Griekenland en Tsjechië.
Goed doorgezakt in de kroeg?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van huis naar huis, via o.a. Frankrijk, Portugal, Griekenland en Tsjechië.
Teveel gebaande paden daar naartoequote:
Nee, wel een paar flessen huisgemaakte wijn in Italië en Bulgarije opgedronkenquote:
het gaat om het idee toch, op zoek naar jezelfquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Teveel gebaande paden daar naartoe
Dat kan ik hier op de bank ookquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:57 schreef just me het volgende:
het gaat om het idee toch, op zoek naar jezelf
Op zoek naar jezelf? Ik kan soms niet eens mijn sleutels vinden....quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
het gaat om het idee toch, op zoek naar jezelf
Is het de muziek?quote:
Dat is dan ook het origineel. Dit is een duidelijke cover.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Dat stukje ken ik uit een ander liedje
Zoals denk ik bijna iedereen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Dat stukje ken ik uit een ander liedje
Een beetjequote:
Met bretels nog...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Truste Madquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Niet vanwege de muziekjes, maar vanwege zware oogleden.
Dank Oscar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |