Inmiddels je PM beantwoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:47 schreef Glider76 het volgende:
Eigenlijk voor Atmoz, welk merk of dergelijke zijn die schroeven bakjes in je werkplaats Showroom.
En werken ze prettig? Niet dat ze continue eruit donderren op de vloer.
Is het niet mogelijk een iets kleiner lager te nemen en ringen/bussen op maat te laten draaien voor zowel de buitenkant als het asgat?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden maar waren allemaal in diameter kleiner (zoals deze) of nog groter (30,8mm oid). Helaas dus ook geen oplossing.
Spear & Jackson. Of (beter) Sneeboer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:06 schreef Roschambo het volgende:
De ouders van mijn vriendin willen een goede spade cadeau doen aan ons gezien onze tuin een bende is, wat raden jullie aan?
Streudingquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:06 schreef Roschambo het volgende:
De ouders van mijn vriendin willen een goede spade cadeau doen aan ons gezien onze tuin een bende is, wat raden jullie aan?
Huur dan een frees of ga verhuizen.quote:
Daar gebruik je toch een bats voor?quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n zwanenhals is ook meer om zand uit een bult te scheppen
Hij had het over een schep. Een schep en een bats is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch een bats voor?
Voor zover ik er iets vanaf weet, dacht ik dat een schep een verzamelnaam voor alles zoals spade, bats etc.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:06 schreef derLudolf het volgende:
Hij had het over een schep. Een schep en een bats is hetzelfde toch?
Ik bedoelde spadequote:Op donderdag 18 mei 2017 09:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hij had het over een schep. Een schep en een bats is hetzelfde toch?
In klei zou ik een drainagespade gebruiken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:12 schreef Roschambo het volgende:
[..]
Ik bedoelde spademet een zwanenhals
Ik ga twee graafgereedschappen nodig hebben of niet? Een kleispade of gewone spade om het los te maken en een schop om het uit het gat te werken.
Nee dat is opzich niet nodig.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:12 schreef Roschambo het volgende:
[..]
Ik bedoelde spademet een zwanenhals
Ik ga twee graafgereedschappen nodig hebben of niet? Een kleispade of gewone spade om het los te maken en een schop om het uit het gat te werken.
Voor de plaat fundering 3.5m x 11 meter gaan we met de hand de geulen graven voor de vorstrand en een laag grond weg halen(het met de hand is mijn buurmans idee)quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat is opzich niet nodig.
Hoe zo'n gat moet je maken voor je aanbouw?
Tot op een diepte waar geen vorst meer kan komen? Dus 60 cm diepte? Neem dan een machientje.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:26 schreef Roschambo het volgende:
Voor de plaat fundering 3.5m x 11 meter gaan we met de hand de geulen graven voor de vorstrand
13-14 we hebben een aantal mensen die willen helpen en het wordt de hell zelf maar we hebben de tijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:34 schreef derLudolf het volgende:
Dat is dus zeker zo'n 15 kuub grond wat je moet verzetten?
Dat is werk voor een kraan
Die kunnen nog steeds wel helpen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:46 schreef Roschambo het volgende:
[..]
13-14 we hebben een aantal mensen die willen helpen en het wordt de hell zelf maar we hebben de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |