We zijn er maar van donderdag tot zaterdag. En misschien kunnen we iid ook nog naar de 2e semi maar hangt er ook beetje vanaf wat dat kost etc.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:56 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De (juryshow voor de) voorronde pak je niet mee?
Voorpretquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Zojuist samen met mijn vriendin een hotel en vlucht in/naar Lissabon geboekt van 10 tot 14 mei![]()
![]()
![]()
Nu nog de kaarten bemachtigen
Ze kunnen er niks aan doen, ze worden gewoon steeds weer uitgenodigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:35 schreef Greys het volgende:
Hardnekkige Aussies
Ach ik vind ze wel leuk op het ESF inmiddels. Maar ergens blijft het raar voor iets 'eenmaligs'.
Ja maar dan had de EBU destijds niet moeten gillen dat het heus echt eenmalig zou zijn enzo. Het slaat ergens nergens op dat ze meedoen. Maar ik snap dat ze op de uitnodiging in blijven gaan, ze zijn zo gek op het ESF dus hen neem ik niks kwalijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks aan doen, ze worden gewoon steeds weer uitgenodigd.
Zij hebben toch al een lidmaatschap?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:17 schreef Nexum het volgende:
Ik vind het totaal geen probleem. Ze blijven goeie inzendingen sturen dus ik vind het alleen maar leuk. Bovendien zijn ze volgens mij bezig om een lidmaatschap bij de EBU te krijgen.
En wat als die besluiten ook mee te gaan doen dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:34 schreef ato het volgende:
[..]
Zij hebben toch al een lidmaatschap?
Anders mochten zij niet meedoen met ESF.
Ik zie op Wiki dat zij Associate member zijn.
Daar vallen ook Amerika, China etc onder..
Associate members mogen volgens mij officieel niet meedoen, behalve als een uitzondering wordt gemaakt en die wordt nu steeds voor Australië gemaakt. De active members mogen wel gewoon meedoen als ze willen mits ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:34 schreef ato het volgende:
[..]
Zij hebben toch al een lidmaatschap?
Anders mochten zij niet meedoen met ESF.
Ik zie op Wiki dat zij Associate member zijn.
Daar vallen ook Amerika, China etc onder..
Cool, toch maar eens proberen kaarten te scorenquote:Op donderdag 21 september 2017 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet helemaal of het hier hoort, maar Eurovision in concert is volgend jaar in de AFAS Live.
Mooi!quote:Op donderdag 21 september 2017 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet helemaal of het hier hoort, maar Eurovision in concert is volgend jaar in de AFAS Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |