SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou sound reasonable...Time to up my medication.
Voute TTquote:Op zondag 14 mei 2017 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Oké de naam klopt niet zo, maar het idee wel
Dat denk ik wel ja, als hij met Melting in 1 huis woontquote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Rond een uur of zes in de ochtend krijg ik wel een oor wassing met thee...
Streng dieet van BIFI, haha.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, als hij met Melting in 1 huis woont
Het is slaaptijd voor mij Raf, doe de groetjes aan je vogeltjesquote:
Slaap lekker en droom zoetjes.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het is slaaptijd voor mij Raf, doe de groetjes aan je vogeltjes![]()
Goed, chill dagje gehad vandaag, morgen moet ik een hoop doenquote:
Ik heb vandaag de drukke dag gehad, van vrijdag tot vanavond gewerkt. Morgen maar eventjes het een en ander recht zetten qua moederdag en een poging tot relaxen wagenquote:Op zondag 14 mei 2017 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed, chill dagje gehad vandaag, morgen moet ik een hoop doen
En met jou? Heb jij iets gedaan met moeder dag?
Jammer, maar ik ben ook wel een beetje laatquote:
Ah ja vergeten , Ik doe er zelf nooit wat aan.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de drukke dag gehad, van vrijdag tot vanavond gewerkt. Morgen maar eventjes het een en ander recht zetten qua moederdag en een poging tot relaxen wagen
Doe er zelf ook nooit zo heel veel aan, hoogstens een bloempje langs brengen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja vergeten , Ik doe er zelf nooit wat aan.
Jij hebt dus morgen je rust dag
Awww dat is lief voor je moederquote:Op maandag 15 mei 2017 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe er zelf ook nooit zo heel veel aan, hoogstens een bloempje langs brengen.
Leuk!!!quote:Op maandag 15 mei 2017 00:02 schreef Stien_Struis het volgende:
00:05 - 02:00 Reggae Night met DJ Stien
Hij doet ut.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik heb reserve. http://ppsound.myl2mr.com/
Oh dat ging makkelijk ja , ik kon de link gewoon openen met IE en nu hoor ik Linval Thompsonquote:Op maandag 15 mei 2017 00:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
http://78.129.234.163:8977/listen.pls in player plakken werkt ook.
Dan klopt het.quote:Op maandag 15 mei 2017 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat ging makkelijk ja , ik kon de link gewoon openen met IE en nu hoor ik Linval Thompson
Staat op de site van de muziek, is niet van mij..quote:
Ikke niet begrijpquote:Op maandag 15 mei 2017 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat op de site van de muziek, is niet van mij..
En op die site staan die plaatjes dus.quote:
Maar dan snap ik nog steeds niet wat er wordt bedoeldquote:Op maandag 15 mei 2017 01:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn reserve radio heeft eigen site.
Oh ok dat snap ik welquote:Op maandag 15 mei 2017 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En op die site staan die plaatjes dus.
Gemaakt door ToT.
Ik zag het net ook hij is offlinequote:Op maandag 15 mei 2017 01:12 schreef Stien_Struis het volgende:
R49 ligt wel goed plat, niets is meer bereikbaar
quote:Op maandag 15 mei 2017 01:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zet de boel gewoon op auto piloot wanneer ik ga slapen.
Ik vind dit heerlijk!! Lekker chill de nacht in, super relaxed!quote:Op maandag 15 mei 2017 01:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan na al dat geweld van die herrie shows?
Het zit vrij goed in elkaar.quote:Op maandag 15 mei 2017 01:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan na al dat geweld van die herrie shows?
Ok dan ga ik nog ff door.quote:Op maandag 15 mei 2017 01:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit heerlijk!! Lekker chill de nacht in, super relaxed!
Ik heb em op Winamp maar kan hem net zo goed op die Soundradio zettenquote:
Meestal doet ie niks, alleen voor noodgevallen.quote:Op maandag 15 mei 2017 02:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb em op Winamp maar kan hem net zo goed op die Soundradio zetten
Oh dus deze heb je normaal nooit in gebruik?quote:Op maandag 15 mei 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meestal doet ie niks, alleen voor noodgevallen.
Een slapende radiozender zeg maar.quote:Op maandag 15 mei 2017 02:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dus deze heb je normaal nooit in gebruik?
Wel handig dat je die site nog had,anders hadden we niks kunnen luisteren
Was begonnen, server ging plat en nu zit ik op mijn backup.quote:
welke style?quote:Op maandag 15 mei 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was begonnen, server ging plat en nu zit ik op mijn backup.
*btw server doet het weer maar ben te lui om te switchen nog een keer
neeeee, reggay, ik hou echt van muziek...dit is niets haha..quote:Op maandag 15 mei 2017 03:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Reggae ver weg style http://78.129.234.163:8977/listen.pls
Volgende keer weer, nu even niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 03:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
neeeee, reggay, ik hou echt van muziek...dit is niets haha..
of overtuig me met een nr
goedquote:Op maandag 15 mei 2017 03:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Volgende keer weer, nu even niet.
Zeg!quote:Op zondag 14 mei 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, als hij met Melting in 1 huis woont
garpje meneer Meltingquote:
Tientallen radioshows van de bovenste plankquote:Op maandag 15 mei 2017 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo. Nog iets gebeurd hier in de laatste 2 maanden?
quote:Op maandag 15 mei 2017 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. misschien had ik dan niet moeten gaan reizen.. :/quote:Op maandag 15 mei 2017 08:34 schreef Elfletterig het volgende:
Tientallen radioshows van de bovenste plank
quote:
Dank!quote:
Ik heb je al grotendeels kunnen volgen op Facebook. Was leuk om mee te lezen en de foto's te zien.quote:Op maandag 15 mei 2017 08:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Het was meer dan geweldig
Van illegaal in de 1e klas in de TGV zitten tot om 2 uur 's nachts op een verlaten treinstationnetje in Roemenië zitten wachten tot de volgende trein wel (of niet) komt opdagen. Good times
Ik zal binnenkort wel wat foto's uploaden.
quote:Op maandag 15 mei 2017 08:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Het was meer dan geweldig
Van illegaal in de 1e klas in de TGV zitten tot om 2 uur 's nachts op een verlaten treinstationnetje in Roemenië zitten wachten tot de volgende trein wel (of niet) komt opdagen. Good times
Ik zal binnenkort wel wat foto's uploaden.
nee, helmaal niks.quote:Op maandag 15 mei 2017 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Hé Stien zit je wat dwars of zo? Je komt er regelmatig op terug als er iets even niet loopt zoals het zou moeten lopen. Er wordt gewerkt om van alles stabiel te krijgen, GUP krijgt nieuw voer en ja we zijn nu eenmaal verplicht om te betalen aan de Stemra en willen niets illegaals doenquote:
welkom terugquote:Op maandag 15 mei 2017 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Correct, ik viel zomaar om en was vertrokken.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 15 mei 2017 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Er hangen twee wassen aan de droogmolen, boodschappen zijn binnen, nu lunchen en relaxen in de tuin
Dat is wat men in U.S of A. ook wel een overnight sensation noemt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Eén was op het wasrek, de slaapzak buiten op het balkon en één was in de wasmachine, wachtend tot de was op het wasrek zo'n beetje droog is. Net boodschappen gehaald (en erachter komen dat de winkel totáál is veranderd: nieuwe inrichting, nieuwe kleuren, nieuwe kassa's... wtf?!) en nu relaxen naast de slaapzak op het balkon.
Bij mij was het een over-two-month sensationquote:Op maandag 15 mei 2017 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is wat men in U.S of A. ook wel een overnight sensation noemt.
Oh, maar ik kom net iets vaker bij 'mijn' supermarkt dan om de 2 maanden.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij mij was het een over-two-month sensation
Ik normaal gesproken ook. Alleen was ik 2 maanden op reisquote:Op maandag 15 mei 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, maar ik kom net iets vaker bij 'mijn' supermarkt dan om de 2 maanden.
Neemt niet weg dat het wel ff schrikken is..![]()
Aha, welkom thuis dan maar.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook. Alleen was ik 2 maanden op reis
Dankquote:
quote:
8 jaar stond die altijd naast mij en liet ik hem altijd uit.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Dan kan ik me dit voorstellen. Het hondje van mijn ouders is 2 1/2 jaar geleden gestorven. Was eigenlijk ook mijn hondje..... ik was er ook helemaal kapot van.
Sterkte, Tailfox.
quote:Op maandag 15 mei 2017 17:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
8 jaar stond die altijd naast mij en liet ik hem altijd uit.
was als een vriend
Geen probleem. Ik luister in ieder geval mee.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:48 schreef tailfox het volgende:
dus ja dacht niemand is hier dus ga maar gewoon wat draaien
nee. vanaf zaterdag wilde niks meer eten meteen naar dierenarst en daar is die vandaag gestorven.quote:
Kutquote:
Op het zelfde moment ongeveer dat je die foto plaatste, vroeg ik het.quote:
je voelt me aanquote:Op maandag 15 mei 2017 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op het zelfde moment ongeveer dat je die foto plaatste, vroeg ik het.
Ik ben zoquote:
I wanna be your dog.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:20 schreef tailfox het volgende:
toch helpt draaien wel.
doe het tyfus slecht maar goed
Hoezo slecht? Ik vind het goed.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:20 schreef tailfox het volgende:
toch helpt draaien wel.
dat was gupquote:Op maandag 15 mei 2017 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo slecht? Ik vind het goed.
Heb je wel eens slechter horen draaien.
Man, valt hartstikke mee. Die shit is pijnlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:20 schreef tailfox het volgende:
toch helpt draaien wel.
Het kan gewoonquote:Op maandag 15 mei 2017 18:25 schreef tailfox het volgende:
ik denk dat er weinig mensen zijn die goa combineren met old rock
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels hapt in spijkerbroek's broekspijp
just for the sake of it
quote:
remklauwquote:
moggequote:
jaaquote:Op maandag 15 mei 2017 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net thuis en ziet dat DJ Tailfox draait?
is goed.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Oké Ga je nog even verlengen dan?
quote:
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tailfox wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Mijn hond is overleden.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?Sorry dat ik zo vrolijk kom binnenvallen
Rot voor je. Sterkte ermee.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
Mijn hond is overleden.
omdat ik daardoor verdrietig ben ben ik maar gan draaien
chaphop, eindelijkquote:
quote:
quote:Programma van vandaag
17:22 - 20:00 dj tailfox -draait stilletjes
20:00 - 22:00 DJ PaRo - How' Bout Them Bietjes
[/quote]quote:
Zeg dat tegen FOK! Die fokte mijn kwoot opquote:
lukt het?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeg dat tegen FOK! Die fokte mijn kwoot op
stoppit
[/quote]quote:
welke?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
ch00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000n
Misschienja/nee/ikweetnietquote:
* doorhalen wat niet van toepassing isquote:
Donequote:Op maandag 15 mei 2017 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* doorhalen wat niet van toepassing is
ik zal zo de set wel sturenquote:Op maandag 15 mei 2017 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is al met al best een gevarieerde show
Beterz.quote:
die zijn er genoeg. was een hele lieve hond en wilde niks anders dan knuffelenquote:Op maandag 15 mei 2017 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beterz.
Hou de goede en mooie herinneringen bij je
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
die zijn er genoeg. was een hele lieve hond en wilde niks anders dan knuffelen
Haiquote:
Die kans zit er in! Ik ga vanavond weer tv/film kijken met m'n chickie!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je tuned zeker uit wanneer ik het overneem.
Een staartje van Tail?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nog het het staartje meepakken
Hee ho!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:38 schreef ToT het volgende:
Die kans zit er in! Ik ga vanavond weer tv/film kijken met m'n chickie!
quote:
Sweet!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:42 schreef ToT het volgende:
2 maandjes weer, en over een paar weken gaat ze weer terug en dan beginnen we de immigratieprocedure!
Op internet kan je gewoon een paspoort kopen hoor.quote:
veel plezierquote:Op maandag 15 mei 2017 19:45 schreef livelink het volgende:
Tailfox, dank je wel voor de muziek! Ik ga hier even een huiswerkcrisis bedwingen.
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op internet kan je gewoon een paspoort kopen hoor.
Bedankt voor de muziekjes, tail.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | deadmau5 feat. Grabbitz - Let Go (Extended Edit) Marshmello - Alone linkin park -in the end P.O.D._-_Goodbye_For_Now Pink Floyd - Wish You Were Here Stone Sour - Through Glass Gun's N' Roses - Knockin On Heavens Door Moby-Porcelain Robert Miles - Children [Dream Version] Neil Sedaka-Stairway To Heaven sleep Party People - The Missing Steps Sheena Easton - Jesse Corti - I Will Always Be With You Zach McCoy - All Dogs Go To Heaven George Clinton - [Hip Hop Is Read Presents: Death Certificate [The Samples] #04] Atomic Dog simon and garfunkel -sound of silence (OG) Dapanji- Dog is talk Cat Stevens -I Love My Dog Boom Boom Satellites - [Appleseed Original Soundtrack #11] Underdog Wildcard - [Setting the Bar #03] Dog Tags 2 Hyped Brothers & a Dog - Doo Doo Brown (12"Club Mix) Public Enemy - [He Got Game #05] Is Your God A Dog Gorillaz - Let Me Out Kid_Cudi_-_Pursuit_Of_Happiness_ft._MGMT Hollywood Undead - Bullet Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall System Of A Down - Lonely Day The Prodigy - The Day Is My Enemy (Liam H Remix feat Dope D.O.D.) Skazi - Warrior Gorillaz - Saturnz Barz Pendulum - Watercolour Imagine Dragons - Demons Wildchild - Renegade Master [Friend Within Refix] Fort Minor-Kenji Neelix - Coloured Light LIFE OF AGONY - A Place Where There's No More Pain Infected Mushroom - Becoming Insane Placebo_-_Song_To_Say_Goodbye Bush - Letting the Cables Sleep [the N O W Remix] |
Devil may care.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
Zo.... even melding gedaan van overlast. Jongeren die hier rondgassen met piepende banden..... levensgevaarlijk.
"You know you're a boring old adult when..."quote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
Zo.... even melding gedaan van overlast. Jongeren die hier rondgassen met piepende banden..... levensgevaarlijk.
melting tyres...quote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
oh nee hoor, ik draai doorgaans hiphop, maar ik ken de roots, de samples en de instrumentals wel.quote:
Thnx.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
Klinkt in elk geval lekker
Dit dus.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
Eensch!quote:Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
+1quote:
Ik heb ook geen zin om het uit te leggen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt relaxte luistermuziek, waar verder weinig bij te vertellen valt
Helemaal eens. Ik zit andere dingen te doen met deze muziek als plezierig achtergrondgeluidquote:Op maandag 15 mei 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt relaxte luistermuziek, waar verder weinig bij te vertellen valt
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om het uit te leggen.
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:12 schreef Melting het volgende:
Paro, bedankt voor de fijne muziekjes, maar ik ga mijn bed in duiken.
Morgen is het weer vroeg dag.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hier toch ook nog even spammen...
FHF / Lidcactussen gratis af te halen
FHF / Clivia gratis af te halen
Slaap lekker
Goedemorgen livelink.quote:
Is de grote verhuizing nog gelukt ?quote:
quote:
quote:
Werk ze.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
tijd om te gaan douchen en op de fiets te stappen en rustig naar mijn werk te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |