abonnement Unibet Coolblue
pi_171016613
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus te paard. Ik speelde net goed _O_
Ja, bedankt voor het totaal verkankeren van de sfeer he (alweer)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 22:58:18 ]
pi_171016634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus te paard. Ik speelde net goed _O_
Even serieus, vind jij echt dat jij functioneert binnen normale raamwerken?
pi_171016645
Die goede oude tijd met Zlata, Jessica Alba, Alors, etc. Nooit gezeik. ;(
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 22:57:45 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_171016735
Oh was er een room up?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 22:58:07 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_171016754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:54 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Even serieus, vind jij echt dat jij functioneert binnen normale raamwerken?
sow en pax is een expert raamwerker!
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 22:59:30 #206
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171016797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je losse kabel koopt en twee van die aansluitingen ben je nog veel goedkoper uit. Maar het ging even om het principe.
Onjuist. 40 meter CAT5E (is wel de kwaliteitsvariant) is 40 * 0,70 is 28 euro (nog wel ex. RJ45 PLUGS) De kabel die jij linkt was ook nog eens een CAT6, dus nog duurder per meter.

Maar even goed, het gaat hier om een luttel tientje wat niet te veel zou moeten zijn voor een lagloos HAXBALL-experience, dat ben ik met je eens :)

Toto lees je mee?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_171016805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:57 schreef Coco. het volgende:
Oh was er een room up?
Heel ff idd, maar een niet nader te noemen speler gedroeg zich dusdanig debiel dat niemand meer zin had.
pi_171016809
Wat gezellig hier. Genoeg mensen voor round 2 :)
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:00:42 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_171016833
Dirk Kuijt bij Tan :D
What can change the nature of a man?
pi_171016836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat gezellig hier. Genoeg mensen voor round 2 :)
Ik ga zo naar bed, en de niet nader te noemen stoorzender speelt wss ook weer mee. (Mensen vertrokken vanwege die stoorzender)
pi_171016851
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik ga zo naar bed, en de niet nader te noemen stoorzender speelt wss ook weer mee. (Mensen vertrokken vanwege die stoorzender)
Dat klinkt als Chevy
pi_171016928
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat klinkt als Chevy
Idd.

Maar dat men massaal kritiek op hem heeft is natuurlijk een aanleiding om trots te zijn i.p.v. zijn gedrag te veranderen, want dan heeft hij iedereen toch maar weer 'mad' gekregen!
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:03:29 #213
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171016944
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, bedankt voor het totaal verkankeren van de sfeer he (alweer)
Je hebt echt niet door dat je daar zelf aan bijdraagt met je constante opmerkingen/getroll/gebash richting mij? Ik zou zeggen, begin bij jezelf, als jij aardig doet, doet ik het ook.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_171017021
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Idd.

Maar dat men massaal kritiek op hem heeft is natuurlijk een aanleiding om trots te zijn i.p.v. zijn gedrag te veranderen, want dan heeft hij iedereen toch maar weer 'mad' gekregen!
Tsja soms lijkt het wel alsof sommige alleen maar online komen om andere te bashen.
Vandaag begon er 1 al na 30 seconden. Dan zucht je wel even. Erg jammer.
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:06:49 #215
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171017075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja soms lijkt het wel alsof sommige alleen maar online komen om andere te bashen.
Vandaag begon er 1 al na 30 seconden. Dan zucht je wel even. Erg jammer.
Gaat dit stukje over onze geachte speler "GGMM", toevallig?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_171017249
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Gaat dit stukje over onze geachte speler "GGMM", toevallig?
Hoe kom je daarbij? :S
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:13:05 #217
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171017312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? :S
Nou ja als het ook echt over hem gaat dan is Guus het daar automatisch niet mee eens. ;)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin woensdag 17 mei 2017 @ 23:14:43 #218
35723 crew  GGMM
pi_171017377
Liep chevy de boel alweer te verzieken?

Wat een kneusje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171017607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Je hebt echt niet door dat je daar zelf aan bijdraagt met je constante opmerkingen/getroll/gebash richting mij? Ik zou zeggen, begin bij jezelf, als jij aardig doet, doet ik het ook.
Ik vind dit een nogal discutabele beredenering. Het is namelijk zo dat een legio users jou al lange tijd massaal uitkotst. Niet alleen ikzelf, maar ook Messi, GGMM, EuriBob en sinds kort kennelijk ook Paxcon (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nogal wat). Deze users kotsen jou waarschijnlijk uit omdat je constant een brok frustratie bent en door deze frustratie standaard in hetzelfde vervelende riedeltje vervalt.

Daarnaast kun je het ook nooit nalaten om te vermelden hoe ontzettend geweldig je wel niet bent, tot op het punt dat je de tijd neemt om wedstrijden terug te kijken en bepaalde fragmenten tot gifjes te verwerken :')
En als hier dan plagend op in wordt gegaan met het plaatsen van een zeer beperkt aantal Chevy-bloopers is het topic meteen te klein, want iemand zal het ook maar eens wagen een grapje over Chevy Caprice te maken!!!

Dat je je uit de tent laat lokken door comments als 'jammer chevy' kan ik nog enigszins begrijpen, dat je totaal niet inziet dat die comments voortkomen uit je constante bewijsdrang daarentegen vind ik eerlijk gezegd vooral getuigen van een schokkend gebrek aan zelfkennis.

Tot slot wil ik je er nogmaals op wijzen dat echt niet alleen ik me stoor aan jouw gedrag. Zoals al reeds vermeld storen ook users als Paxcon zich eraan en die heb ik nog nooit een 'jammer chevy' zien plaatsen. Dat alleen al zou genoeg aanleiding moeten zijn voor gedragsverandering en maakt je gejijbak alleen maar ongepast.

Oftewel: lighten up en probeer je compensatiedrang te onderdrukken of blijf gewoon weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 23:25:44 ]
pi_171017628
De finale van de play-offs wordt AZ - Utrecht.
pi_171017684
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:22 schreef Tchock het volgende:
De finale van de play-offs wordt AZ - Utrecht.
Ik zag je post voor de edit.

Vind het eerlijk gezegd jammer dat je hem geëdit hebt, want je maakte gewoon een zeer terecht punt. Daarnaast mag Chevy er ook wel eens op gewezen worden dat mensen zich massaal aan hem ergeren, gezien het feit hem dit kennelijk nog niet duidelijk genoeg is.
pi_171017698
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik vind dit een nogal discutabele beredenering. Het is namelijk zo dat een legio users jou al lange tijd massaal uitkotst. Niet alleen ikzelf, maar ook Messi, GGMM, EuriBob en sinds kort kennelijk ook Paxcon (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nogal wat). Deze users kotsen jou waarschijnlijk uit omdat je constant een brok frustratie bent en door deze frustratie standaard in hetzelfde vervelende riedeltje vervalt.

Daarnaast kun je het ook nooit nalaten om te vermelden hoe ontzettend geweldig je wel niet bent, tot op het punt dat je de tijd neemt om wedstrijden terug te kijken en bepaalde fragmenten tot gifjes te verwerken :')
En als hier dan plagend op in wordt gegaan met het plaatsen van een zeer beperkt aantal Chevy-bloopers is het topic meteen te klein, want iemand zal het ook maar eens wagen een grapje over Chevy Caprice te maken!!!

Dat je je uit de tent laat lokken door comments als 'jammer chevy' kan ik nog enigszins begrijpen, dat je totaal niet inziet dat die comments voortkomen uit je constante bewijsdrang daarentegen vind ik eerlijk gezegd vooral getuigen van een schokkend gebrek aan zelfkennis.

Tot slot wil ik je er nogmaals op wijzen dat echt niet alleen ik me stoor aan jouw gedrag. Zoals al reeds vermeld storen ook users als Paxcon zich eraan en die heb ik nog nooit een 'jammer chevy' zien plaatsen. Dat alleen al zou genoeg aanleiding zijn voor gedragsverandering en maakt je gejijbak alleen maar ongepast.

Oftewel: lighten up en probeer je compensatiedrang te onderdrukken of blijf gewoon weg.
GuusGOD _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:35:48 #223
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171017981
Welkom bij "hoe diep kan het zitten"

Deze aflevering:

quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik vind dit een nogal discutabele beredenering. Het is namelijk zo dat een legio users jou al lange tijd massaal uitkotst. Niet alleen ikzelf, maar ook Messi, GGMM, EuriBob en sinds kort kennelijk ook Paxcon (en dan vergeet ik er waarschijnlijk nogal wat). Deze users kotsen jou waarschijnlijk uit omdat je constant een brok frustratie bent en door deze frustratie standaard in hetzelfde vervelende riedeltje vervalt.

Daarnaast kun je het ook nooit nalaten om te vermelden hoe ontzettend geweldig je wel niet bent, tot op het punt dat je de tijd neemt om wedstrijden terug te kijken en bepaalde fragmenten tot gifjes te verwerken :')
En als hier dan plagend op in wordt gegaan met het plaatsen van een zeer beperkt aantal Chevy-bloopers is het topic meteen te klein, want iemand zal het ook maar eens wagen een grapje over Chevy Caprice te maken!!!

Dat je je uit de tent laat lokken door comments als 'jammer chevy' kan ik nog enigszins begrijpen, dat je totaal niet inziet dat die comments voortkomen uit je constante bewijsdrang daarentegen vind ik eerlijk gezegd vooral getuigen van een schokkend gebrek aan zelfkennis.

Tot slot wil ik je er nogmaals op wijzen dat echt niet alleen ik me stoor aan jouw gedrag. Zoals al reeds vermeld storen ook users als Paxcon zich eraan en die heb ik nog nooit een 'jammer chevy' zien plaatsen. Dat alleen al zou genoeg aanleiding moeten zijn voor gedragsverandering en maakt je gejijbak alleen maar ongepast.

Oftewel: lighten up en probeer je compensatiedrang te onderdrukken of blijf gewoon weg.


[ Bericht 23% gewijzigd door ChevyCaprice op 18-05-2017 06:58:18 ]
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 23:41:09 #224
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_171018105
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zag je post voor de edit.

Vind het eerlijk gezegd jammer dat je hem geëdit hebt, want je maakte gewoon een zeer terecht punt. Daarnaast mag Chevy er ook wel eens op gewezen worden dat mensen zich massaal aan hem ergeren, gezien het feit hem dit kennelijk nog niet duidelijk genoeg is.
Grappig dat je dit tegen hem zegt overigens. Tchock maakte een half jaar geleden nog een post waarin hij iets soortgelijks schreef over je grote held "GGMM". Mensen ergeren zich ook wel eens aan hem, waaronder ikzelf. Maar hij kan het nog relativeren, en de grote meerderheid ook. Daarom spelen we nog altijd gewoon samen, ja we doen (bijna) allemaal wel eens debiel, en de volgende dag is het weer anders.

Ik denk toch dat het wel erg diep bij je zit, gezien dat boekwerk dat je hier net plaatste, waar nogmaals anderen dat kunnen relativeren.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 17 mei 2017 @ 23:45:35 #225
132191 -jos-
Money=Power
pi_171018205
Dramaqueens hier zeg :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')