Nee, want hij vroeg of het om de nieuwe speler van Feyenoord ging. Bracht het niet als een feit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je Caland ook even om de oren slaan.
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FCquote:
Dat heb ik niet gekeken, ouwe reus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FC
0-2, we riepen dat het gespeeld wasquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekeken, ouwe reus.
Was jij die ene kijker?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FC
Rot op.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want hij vroeg of het om de nieuwe speler van Feyenoord ging. Bracht het niet als een feit.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Ik weet nog wel dat Stijn weer eens op de hypetrain stapte
En de Pastoor hypequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Stijn is de machinist van de hypetrain.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
0-2, we riepen dat het gespeeld was
4-2
Slechter dan Maaskant?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Streppel is misschien wel de slechtste trainer can de eredivisie
Eerder 0-6 dan 4-2quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.
Dat gaat echt helemaal nergens over ja. Had je mij dit in november voorspeld had ik je uitgelachenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.
En dat allemaal na die 4-3 nederlaag bij PSVquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat echt helemaal nergens over ja. Had je mij dit in november voorspeld had ik je uitgelachen
Blessure van Schaars zal ook mee hebben gespeeld. Maar goed dan nog is het wel een enorm zwaktebod als je dat dusdanig slecht opvangt over zo'n lange periodequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat allemaal na die 4-3 nederlaag bij PSV
De doordeweekse erna speelden ze AZ ook nog praktisch van de mat en verloren met 1-0 in de beker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin Odegaard effectquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blessure van Schaars zal ook mee hebben gespeeld. Maar goed dan nog is het wel een enorm zwaktebod als je dat dusdanig slecht opvangt over zo'n lange periode
Ze hebben 1 helft tegen ons echt een teringhoog niveau gehaald.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is AZ ook niet bepaald bezig aan hun beste seizoen ooitquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De doordeweekse erna speelden ze AZ ook nog praktisch van de mat en verloren met 1-0 in de beker.
Hoiquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De doordeweekse erna speelden ze AZ ook nog praktisch van de mat en verloren met 1-0 in de beker.
Komt ook wel weer. Kunnen ze daar achterin er nog wat bij halen komt het wel weer goed volgend seizoenquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin Odegaard effectThe hype that was promised
![]()
Toch jammer, ik vond Heerenveen altijd wel een geinig clubje.
Dat was toen wel echt een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben 1 helft tegen ons echt een teringhoog niveau gehaald.
Eigenlijk bizar dat ze met hun prestaties zesde zijn geëindigd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is AZ ook niet bepaald bezig aan hun beste seizoen ooit
Wout Faes, gehuurd van Anderlecht. Kenners hebben hem jeugdtoernooitjes zien spelenquote:
In de Kuip ook trouwens, die 2-2 was een mooie wedstrijd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toen wel echt een leuke wedstrijd.
Die zijn op het moment zelfs kansloos tegen Utrecht dat wil verliezen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is AZ ook niet bepaald bezig aan hun beste seizoen ooit
En dat iedereen het een goeie ploeg vindtquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat ze met hun prestaties zesde zijn geëindigd.
dat mocht ik geen hype noemen. Gelukkig deed ik t welquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin Odegaard effectThe hype that was promised
![]()
Toch jammer, ik vond Heerenveen altijd wel een geinig clubje.
Hij kan er echt geen ruk van. Net als de echte David Luiz eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wout Faes, gehuurd van Anderlecht. Kenners hebben hem jeugdtoernooitjes zien spelen
Ze zijn daar al jaren aan het klunzen, kan me nog herinneren dat ze onder Verbeek toen een paar jaar achter elkaar Europees voetbal haalde.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt ook wel weer. Kunnen ze daar achterin er nog wat bij halen komt het wel weer goed volgend seizoen
Ik vond het al het hele seizoen niks.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat iedereen het een goeie ploeg vindt
Tegen Ajax in Alkmaar hadden ze wel een uitstekende helft toen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat ze met hun prestaties zesde zijn geëindigd.
Klopt. Terwijl het op die jeugdtoernooien een van de wereldtalenten wasquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kan er echt geen ruk van. Net als de echte David Luiz eigenlijk.
Die kan er geen kut van wat ik er van gezien hebquote:Op woensdag 17 mei 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wout Faes, gehuurd van Anderlecht. Kenners hebben hem jeugdtoernooitjes zien spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |