Lijkt me leuker dan dat ook Amrabat naar een klein clubje in Duitsland gaatquote:
Yep, en die sprak over interesse uit de bundesliga. Niet dat hij daarheen zou gaan.quote:
Dan moet je Caland ook even om de oren slaan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, en die sprak over interesse uit de bundesliga. Niet dat hij daarheen zou gaan.
Nee, want hij vroeg of het om de nieuwe speler van Feyenoord ging. Bracht het niet als een feit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je Caland ook even om de oren slaan.
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FCquote:
Dat heb ik niet gekeken, ouwe reus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FC
0-2, we riepen dat het gespeeld wasquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekeken, ouwe reus.
Was jij die ene kijker?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Helmond Sport-Almere City FC
Rot op.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want hij vroeg of het om de nieuwe speler van Feyenoord ging. Bracht het niet als een feit.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Ik weet nog wel dat Stijn weer eens op de hypetrain stapte
En de Pastoor hypequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Stijn is de machinist van de hypetrain.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Streppel rot op!
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
0-2, we riepen dat het gespeeld was
4-2
Slechter dan Maaskant?quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Streppel is misschien wel de slechtste trainer can de eredivisie
Eerder 0-6 dan 4-2quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.
Dat gaat echt helemaal nergens over ja. Had je mij dit in november voorspeld had ik je uitgelachenquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zie ik Heerenveen dit niet zo snel ombuigen met hun krankzinnig slechte vorm.
En dat allemaal na die 4-3 nederlaag bij PSVquote:Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat echt helemaal nergens over ja. Had je mij dit in november voorspeld had ik je uitgelachen
Blessure van Schaars zal ook mee hebben gespeeld. Maar goed dan nog is het wel een enorm zwaktebod als je dat dusdanig slecht opvangt over zo'n lange periodequote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat allemaal na die 4-3 nederlaag bij PSV
De doordeweekse erna speelden ze AZ ook nog praktisch van de mat en verloren met 1-0 in de beker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat allemaal na die 4-3 nederlaag bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |